تایید ساخت سریال تلویزیونی God of War توسط آمازون با همکاری سونی

آمازون پرایم سرویس استریم ویدئویی شرکت Amazon به تازگی سفارش یک سریال تلویزیونی مبتنی بر سری بازی‌های اسطوره‌ای و حماسی God of War را داده است. سریال God of War که قرار است توسط Sony Pictures Television و استودیوهای آمازون با همکاری پلی استیشن پروداکشنز تهیه شود قرار است در بیش از ۲۴۰ کشور و منطقه جغرافیایی در سراسر جهان از طریق آمازون پرایم نمایش داده شود. ادامه مطلب داستان سری بازی‌های God Of War را اسپویل می‌کند.

طبق گزارش Deadline به نظر می‌رسد این سریال از ماه مارس امسال در حال ساخت بوده و این دقیقا زمانی است که گزارش‌ها در خصوص مذاکرات آمازون برای دریافت حق مالکیت این سری منتشر شده بود. این سریال قرار است توسط Mark Fergus و Hawk Ostby به ترتیب نویسندگان فیلم‌های Iron Man و Children of Men نوشته شود.

داستان این مجموعه سریالی مشابه بازی منتشر شده از این سری در ۲۰۱۸ است و این مجموعه قرار است داستان کریتوس، خدای جنگ را پس از وقایع یونان باستان و در قلمرو نورس میدگارد دنبال کند. در همین راستا وقتی همسر محبوب کریتوس می‌میرد او با پسر خود راهی سفری خطرناک برای رهاسازی خاکستر همسر خود در بلندترین قله در میان تمام سرزمین‌های نورس می‌شود.

کریتوس در این سفر با حوادث و اتفاقات مختلفی مواجه می‌شود و رابطه پدر و فرزندی‌اش با آترئوس مورد آزمایش قرار می‌گیرد. او همچنین در این سفر با دشمنان، خدایان و هیولاها مبارزه می‌کند. فرنچایز خدای جنگ توسط استودیو سانتا مونیکا توسعه یافته و در مجموع شامل ۷ بازی برای چهار نسل از پلی استیشن از نسخه دوم تاکنون می‌شود.

سریال God of War آمازون

اولین بازی از این سری محبوب در سال ۲۰۰۵ بر روی پلی استیشن ۲ ارائه شده و کریتوس را به عنوان یک اسپارتان سابق و جنگجوی ماهر نشان می‌داد که برای انتقام گرفتن از کشتن عزیزان‌اش، راهی سفری برای انتقام گرفتن از خدای جنگ یونانی یعنی Ares شده بود. پس از آن کریتوس خودش تبدیل به یک خدای جنگ بی‌رحم شد و دائما به دنبال فرصتی برای تغییر سرنوشت خود می‌گشت.

Vernon Sanders، رئیس تلویزیون جهانی در استودیو آمازون، بیان کرد که خدای جنگ یک فرنچایز متقاعد کننده و شخصیت محور است و آن‌ها اعتقاد دارند که این سری با داستان غنی و دنیایی گسترده مخاطبین را جذب خواهد کرد.

او در ادامه برای همکاری با سونی پیکچرز و پلی استیشن پروداکشنز ابراز خوشحالی کرد. در سال‌های اخیر سونی سری بازی‌های خود را برای ساخت نمایش‌های سینمایی و تلویزیونی در دسترس قرار داده و گاد اف وار احتمالا آخرین عنوان در این رابطه نخواهد بود. سری بازی‌های خدای جنگ خصوصا دو نسخه اخیر آن، توانستند در میان مخاطبین و منتقدین عملکرد بسیار مثبتی داشته باشد و این سری یکی از بهترین فرنچایزهای گیمینگ چند سال اخیر لقب گرفته است.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link