تایید ساخت سریالی دیگری بر اساس بازی تاج و تخت در مورد اتفاقات پیش از خاندان اژدها

پس از موفقیت قابل توجه خاندان اژدها، اولین پیش درآمد بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، رسما تایید شد که اسپین آف دیگری از این سریال ساخته خواهد شد. HBO با عنوان شوالیه‌ی هفت پادشاهی: شوالیه‌ی آواره (A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight)، رسما تایید کرد که این سریال با سرمایه گذاران مشترک آنها و برادران وارنر در مراحل اولیه پیش تولید است.

«شوالیه آوراه» سریال پیش درآمد جدید «بازی تاج و تخت»

در حال حاضر، انتظار می‌رود که این سریال، شخصیت های دانک (Dunk) و اگ (Egg) و زندگی آن‌ها را ۹۰ سال قبل از رویدادهای نسخه اصلی ترانه‌ی یخ و آتش دنبال کند.

HBO برای اینکه طرفداران را به هیجان بیاورد، خلاصه کوتاهی از این سریال را ارائه کرد تا طرفداران بدانند در انتظار چه چیزی باید باشند.

«شوالیه آوراه» سریال پیش درآمد جدید «بازی تاج و تخت»

در این خلاصه نوشته شده است: «یک قرن قبل از وقایع «بازی تاج و تخت»، دو قهرمان دور از هم در وستروس سرگردان بودند… یک شوالیه جوان، ساده لوح اما شجاع، سر دانکن قد بلند، و سرباز کوچکش. این وقایع در عصری اتفاق می‌افتد که هنوز خاندان تارگرین تخت آهنین را دارند و خاطره آخرین اژد‌های آنها هنوز از خاطرات زدوده نشده است، سرنوشت‌، دشمنان قدرتمند و دسیسه های خطرناک همگی در انتظار این دو دوست هستند».

«شوالیه آوراه» سریال پیش درآمد جدید «بازی تاج و تخت»

این اعلان طرفداران سریال را به هیجان آورده است. یکی از علاقه مندان این اسپین آف ها در توییتر گفت: مدتی است که این خبر اعلام شده است. خوشحالم که می بینم واقعا جدی است. این همان چیزی است که برای آن بسیار هیجان زده هستم.»

دیگری اضافه کرد: «یک فصل برای هر سه رمان، درخشان خواهد بود. بخشی پر از داستان های شگفت انگیز.»

کاربر دیگری افزود: «این سریال بهترین اسپین‌آف GOT خواهد بود!»

یکی از علاقه مندان بازی تاج و تخت نوشت: « اما من نمی‌توانم با همه این پیش‌درآمدها، دنباله‌ها، اسپین‌آف‌ها و همراهی کنم.»

«شوالیه آوراه» سریال پیش درآمد جدید «بازی تاج و تخت»

رایان کُندال و وینس جراردیس، که هر دو سازندگان اصلی بازی تاج و تخت و خاندان اژدها بودند، هر دو بر تولید این اسپین آف جدید، نظارت خواهند داشت.

علاوه بر شوالیه‌ی آواره، فصل دوم خاندان اژدها نیز در حال حاضر در دست ساخت است.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.