تایید در دست ساخت بودن دو اسپین آف دیگر از سریال «بازی تاج و تخت» از سوی جرج آرآر مارتین

جرج آر آر مارتین (George R. R. Martin) در مورد آخرین اسپین آف های بازی تاج و تخت (Game Of Throne) و به روز رسانی هایی در مورد تولید دو پروژه دیگر از این فرنچایز که قبلا اعلام شده بودند توضیحاتی ارائه کرد و تایید کرد که دو اسپین آف دیگر از این سریال محبوب در دست ساخت است.

خاندان اژدها (House of the Dragon) که آگوست سال گذشته اکران شد، مخاطبان را با اشتیاق به استقبال از ماجراهای بیشتری از دنیای خلق‌شده توسط سریال فانتزی پرفروش بازی تاج و تخت فراخواند.

تایید ساخت اسپین آف های «بازی تاج و تخت» از سوی جرج آرآر مارتین

جای تعجب نیست که HBO اخیرا با اعلام پیشرفت در ساخت دنباله این سریال با محوریت جان اسنو و اخذ مجوز رسمی نمایش دانک اند اگ (Dunk & Egg) با عنوان شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه پرچین (A Knight of the Seven Kingdoms)، برای برآورده کردن انتظارات طرفداران عجله داشته باشد.

با این پیشرفت جدید در دنیای Game of Thrones، طبیعتا سوالاتی در مورد وضعیت دو پروژه دیگر مطرح می‌شود.

تایید ساخت اسپین آف های «بازی تاج و تخت» از سوی جرج آرآر مارتین

مارتین، نویسنده بازی تاج و تخت، در وبلاگ خود در مورد روند طولانی اخذ مجوز Dunk & Egg نوشت و در عین حال اخبار دلگرم کننده ای در مورد نمایش های شایعه شده با محوریت پرنسس نایمیریا اهل روین و مار دریایی ارائه کرد.

تایید ساخت اسپین آف های «بازی تاج و تخت» از سوی جرج آرآر مارتین

مارتین نوشت: «در تابستان ۲۰۱۶، زمانی که HBO به فکر ساخت اسپین آف های GAME OF THRONS افتاد، من دو ایده برایشان مطرح کردم: رقص اژدهایان (Dance of the Dragons)، که درنهایت تبدیل به خاندان اژدها (HOUSE OF THE DRAGON) شد و Dunk & Egg … این مربوط به هفت سال پیش است. (خودم هم به سختی می‌توانم باور کنم).

موضوعی که وجود دارد این است که پیشرفت داستان نیاز به زمان دارد. من تمام این داستان‌ها را در اینترنت می‌بینم که بقیه اسپین‌ آف‌ ها لغو یا رها شده‌اند… نمی‌دانم آنها این چیزها را از کجا می‌آورند… و فقط باعث می‌شود سرم را به نشانه تاسف تکان بدهم. نمایش Nymeria هنوز در حال توسعه است.»

تایید ساخت اسپین آف های «بازی تاج و تخت» از سوی جرج آرآر مارتین

او ادامه داد: «نمایش مار دریایی هم همینطور. همین تازگی به همراه نویسنده‌ها روی آن کار کردیم و هفته خوبی داشتیم. و موارد دیگری هم وجود دارد، هم لایو اکشن و هم انیمیشن. کدام‌یک مانند Dunk & Egg مجوز می‌گیرند؟ گفتنش غیر ممکن است. چقدر طول می‌کشد؟ بستگی دارد.»

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.