تاکید سازنده بازی Halo Infinite به انسجام عرضه محتوا در آینده

استودیو «۳۴۳ اینداستریز» (Industries 343) به مناسبت انتشار فصل سوم بازی «هیلو اینفینیت» (Halo Infinite) اعلام کرد فصل سوم می‌تواند نقطه شروعی برای حفظ انسجام در عرضه محتوا دانست.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، فصل سوم بازی Halo Infinite منتشر شد. این بسته‌الحاقی قرار بود در ماه نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شود اما استودیو سازنده تصمیم گرفت انتشار آن را به چهار ماه آینده موکول کند. البته استودیو Industries 343 در این میان هم یک به‌روزرسانی میان‌فصلی (با نام Winter Update) برای این بازی منتشر کرده بود. اما در حقیقت از عرضه فصل دوم بازی Halo Infinite ده ماه می‌گذرد.

«شان بارون» (Sean Baron) در یک مصاحبه زنده به طرفداران سری «هیلو» وعده می‌دهد به‌روزرسانی‌های جدید با برنامه‌ای منسجم‌تر و به‌موقع در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرند. «بارون» در این باره توضیح داد:

در پیش‌نمایش فصل سوم گفتم این فصل، یک آغاز دوباره از فرایند عرضه محتوای فصلی Halo Infinite به شمار می‌آید. با این حال فصلی بودن کمی محدود‌کننده به نظر می‌رسد. برای من، فصلی بودن عرضه محتوا واقعاً به ثبات انتشار به‌روزرسانی‌ها وابسته می‌شود. تیم ما اکنون باید در همه چیز انسجام داشته باشد. من نسبت به برنامه‌ای که در فصل سوم بازی در پیش گرفته‌ایم، بسیار خوش‌بین هستم. من اعتقاد دارم می‌توانیم به بهبود این ثبات ادامه دهیم و از تجربه طولانی فصول گذشته دوری کنیم. ما منسجم‌تر خواهیم بود و به گسترش بازی از طریق همکاری نزدیک با بازیکنان ادامه خواهیم داد. ما در حال حاضر روی عرضه فصل سوم تمرکز کرده‌ایم و با اتکا به حریف رئیس، آماده‌ایم که مشغول به کار شویم.

انسجام عرضه محتوا برای بازی Halo Infinite؛ ویژگی‌های موجود در فصل سوم Infinite

فصل سوم بازی Halo Infinite مجموعه‌ای از محتوای متنوع را به بازیکنان ارائه می‌دهد. در این بسته‌الحاقی، بازیکنان با سه نقشه جدید روبرو می‌شوند. فصل سوم بازی Halo Infinite یک حالت جدید با نام‌ Escalation Slayer را معرفی می‌کند و از یک فهرست مختلط برخوردار است که بازیکنان می‌توانند با نقشه‌های طراحی‌شده از سوی طراحان مبتدی، XP دریافت کنند. یکی از نقشه‌ها با نام Art’s Room شباهت جالبی به اتاق انیمیشن «داستان اسباب بازی» (Toy Story) دارد.

انسجام عرضه محتوا برای Halo Infinite

کاربران با نصب فصل سوم بازی Halo Infinite، از حالت گرافیکی «ری-تریسینگ» (Ray-Tracing) مجهز شدند. حالت Ray-Tracing به پشتیبانی از DXR Tier 1.1 نیاز دارد و روی کارت گرافیک‌های مدل AMD Radeon RX6000 و همچین سری Nvidia GeForce RTX 2000 و جدیدتر کار می‌کند. این حالت در حال حاضر تنها برای رایانه شخصی (PC) قابل دریافت است و به‌زودی برای کنسول «ایکس باکس سری ایکس» (Xbox Series X) منتشر می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.