تاریخ عرضه‌ی Wo Long: Fallen Dynasty اعلام شد؛ تصاویر جدید بازی را ببینید

کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) و استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) به تازگی از تاریخ انتشار بازی Wo Long: Fallen Dynasty برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی رونمایی کرده‌اند.

این بازی توسط ماساکی یاماگیوا (Masaaki Yamagiwa)، تهیه‌کننده‌ی بلادبورن و فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، تهیه‌کننده‌ی نیوه ساخته خواهد شد. بازی روایتگر ماجرای دراماتیک و اکشن یک سرباز بی‌نام است که در یک نسخه‌ی فانتزی و تاریک از سلسله‌ی هان که درگیر شیاطین مرگباری شده، برای بقا می‌جنگد. بازیکنان با استفاده از شمشیر و بر اساس هنرهای رزمی چینی با این موجودات مرگبار و سربازان دشمن مبارزه خواهند کرد.

گیم‌پلی این بازی نسبت به آثار قبلی تیم نینجا از ریتم و سرعت بالاتری برخوردار است که یکی از اصلی‌ترین دلایل آن، فقدان نوار استامینا و هنرهای رزمی چینی است. بنابراین شما دائما با موقعیت‌های متعددی در بازی مواجه خواهید شد که باید در آن‌ها به صورت سریع واکنش نشان دهید و حتی از حملات دشمن فرار کنید. گفته شده که بیش از ۱۰ نوع سلاح متنوع در بازی وجود دارد.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty

علاوه بر نسخه‌ی استاندارد، نسخه دیجیتال دلوکس (Digital Deluxe) نیز در دسترس خواهد بود که شامل سیزن پس می‌شود. این سیزن پس دارای سه بسته محتوای قابل دانلود است. این بسته‌ها شامل ژنرال‌های جدید، شیاطین، سناریوها، مراحل، انواع سلاح‌ها و غیره خواهند بود. این نسخه از بازی همچنین از یک آرت‌بوک دیجیتال، موسیقی متن بازی به صورت دیجیتال و زره‌ی Quinglong Armor برای شخصیت اصلی برخوردار است.

نسخه‌ی استیل بوک و محدودی نیز از بازی منتشر خواهد شد که در کنار یک جعبه‌ی جذاب، شامل آیتم‌هایی با نام‌های Crown of Zhurong و Crown of Gonggong در بازی می‌شود. پیش‌خرید هر نسخه از بازی به صورت فیزیکی یا دیجیتالی زره‌ی Baihu Armor را در اختیار شما قرار می‌دهد. از طرفی پیش‌خرید دیجیتالی بازی نیز زره‌ی Zhuque Armor را به خریداران هدیه خواهد داد.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. این بازی در روز اول انتشار روی سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.