تاریخ انتشار Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion مشخص شد

کمپانی اسکوئر انیکس به تازگی تاریخ انتشار بازی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion را برای کنسول‌ها و کامپیوتر مشخص کرده است.

این بازی در واقع نسخه‌ی بازسازی شده‌ی پیش‌درآمد فاینال فانتزی ۷ یعنی Crisis Core: Final Fantasy VII است که توسط اسکوئر انیکس در سال ۲۰۰۷ برای پلی‌استیشن پرتابل منتشر شد. این بازی به طور اساسی روی زک فیر (Zack Fair) به عنوان یکی از اعضای جوان سازمان شبه نظامی SOLDIER تمرکز دارد که به دنبال یکی از اعضای گم شده‌ی این سازمان با نام جنسیس راپسودوس (Genesis Rhapsodos) است. در حالی که او برای پیدا کردن او تلاش می‌کند، از پیشینه‌ی جنسیس، پروژه‌ی جی و ارتباط آن با دو عضو رده بالای دیگر آگاه می‌شود.

خط داستانی بازی در واقع بازیکن را از جنگ بین شرکت بزرگ Shinra و مردم ووتای گرفته تا رویدادهای Nibelheim می‌برد و دقیقا قبل از شروع فاینال فانتزی ۷ به پایان می‌رسد و داستان زک را به کلود متصل می‌کند. گفتنی است که در کنار بهبود جلوه‌های بصری بازی و مدل‌های سه‌بعدی جدید برای شخصیت‌ها و محیط، در این نسخه دیالوگ‌ها کاملا به دو زبان انگلیسی و ژاپنی صداگذاری شده‌ و موسیقی‌های بازی تغییراتی پیدا کرده‌اند. از طرفی سیستم نبرد بهبود یافته قرار است که گیم‌پلی بسیار روان‌تری را ارائه دهد.

Final Fantasy VII Reunion

ایده‌ی ساخت Crisis Core زمانی شکل گرفت که هاجیمه تاباتا (Hajime Tabata) به عنوان کارگردان نسخه‌ی جدید فاینال فانتزی برای پلی‌استیشن پرتابل انتخاب شد. او پس از بحث با تهیه‌کنندگان تصمیم گرفت که بازی باید نسخه‌ای مرتبط با فاینال فانتزی ۷ باشد، زیرا احساس می‌کرد که فشار تولید یک بازی از یک سری محبوب باعث ایجاد انگیزه در کارکنان و خود او می‌شود. در ابتدا قرار بود که نسخه‌ای از Before Crisis: Final Fantasy VII که برای موبایل منتشر شده بود را روی پلی‌استیشن پرتابل ساخته و آن را گسترش دهند، با این حال پس از انتخاب زک به عنوان پروتاگونیست بازی جدید، این ایده کنار رفت و اثری جدید خلق شد.

بازی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۲ آذر ۱۴۰۱) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link