تاریخ احتمالی معرفی شیائومی ۱۲T لو رفت

Xiaomi 12S Pro

طی هفته‌های گذشته اطلاعات زیادی در مورد گوشی‌های سری شیائومی ۱۲T منتشر شده است. حالا به گفته‌ی یکی از افشاگران، در ماه جاری میلادی شاهد رونمایی از این گوشی‌ها خواهیم بود. این احتمالا به‌زودی شیائومی تاریخ معرفی آن‌ها را رسما اعلام می‌کند.

گفته می‌شود این خانواده از مدل استاندارد ۱۲T و ۱۲T پرو تشکیل شده است. طبق اعلام برخی افشاگران، مدل پرو از ۸ و ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. از سوی دیگر مدل استاندارد صرفا دارای رم ۸ گیگابایتی است و کاربران می‌توانند بین ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنند.

شیائومی ۱۲T پرو عملا همان ردمی K50 اولترا است ولی با این تفاوت که از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مبتنی بر سنسور سامسونگ استفاده می‌کند. همچنان در کنار این دوربین، باید انتظار تعبیه‌ی دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی را داشته باشیم. از طرف دیگر، شیائومی ۱۲T مجهز به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. هر دو گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ مگاپیکسلی هستند ولی مدل استاندارد از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و سرعت مدل استاندارد به ۶۷ وات محدود شده است.

قلب تپنده‌ی شیائومی ۱۲T ظاهرا اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است ولی مدل استاندارد با چیپست Dimensity 8100 Ultra راهی بازار می‌شود. به نظر می‌رسد هر دو گوشی مبتنی بر نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز هستند. یکی از افشاگران اعلام کرده که مدل استاندارد بین ۶۰۰ تا ۶۲۰ یورو قیمت دارد و کاربران برای خرید مدل پرو باید بین ۸۰۰ تا ۸۲۰ یورو بپردازند.

منبع: mysmartprice

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.