تاج‌گذاری اوپو Find X6 پرو: بهترین دوربین موبایلی بازار

اوپو مدعی است Find X6 پرو مجهز به بهترین دوربین موبایلی در بازار است و حالا به نظر می‌رسد DxOMark با این موضوع موافق است. این گوشی با کسب ۱۵۳ امتیاز، تاج بهترین دوربین موبایلی بازار را بر سر گذاشت و در صدر رده‌بندی قرار گرفت. این دستگاه ۱ امتیاز با آنر مجیک ۵ پرو و ۳ امتیاز با هواوی میت ۵۰ پرو که در جایگاه سوم قرار دارد، اختلاف دارد.

مؤسسه‌ DxOMark که دوربین گوشی‌های هوشمند را در آزمون‌های مختلفی بررسی می‌کند، معتقد است سایر گوشی‌های امروزی در زمینه‌ تصویربرداری عملکردی در سطح اوپو Find X6 پرو ندارند.

فایند X6 پرو در تمامی بخش‌های تصویربرداری مثل ثبت عکس، ضبط ویدئو و بزرگ‌نمایی عملکردی استثنایی دارد. نوردهی دقیق، نمایش پرجزئیات بافت‌ها و تعادل نویز از دیگر قابلیت‌های اصلی دوربین جدیدترین گوشی اوپو هستند.

دوربین اوپو Find X6 پرو

Find X6 پرو با سه سنسور بزرگ، جزئیات فوق‌العاده‌ای را در تمام فواصل کانونی ثبت می‌کند ‌‌‌‌. علاوه بر این، این دستگاه در محیط‌های کم‌نور عملکردی چشمگیر و ویدیویی عالی ارائه می‌دهد.

با این حال، به نظر می‌رسد که بازبینان DxOMark نظرات مشابهی ندارند. ظاهراً این گوشی با نورسنجی در عکس‌ها و ویدیوها سازگاری ندارد. همچنین، با توجه به سنسور ۱ اینچی دوربین اصلی، باید از دور عکس‌های گروهی گرفت؛ زیرا در غیر این صورت همه در فوکوس قرار نخواهند داشت.

از طرفی هم، دوربین گوشی جدید اوپو در پرتره‌هایی که نور پس‌زمینه دارند، کنتراست مناسبی ارائه نمی‌دهد. در برخی موارد اکسپوژر در عکس‌ها و فیلم‌ها ناپایدار است.

البته عمق میدان محدود مشکلی در همه گوشی‌های هوشمند با سنسور بزرگ است و فقط به Find X6 پرو محدود نمی‌شود.

اوپو Find X6 پرو در پنل پشتی میزبان دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با حسگر ۱/۱.۵۶ اینچی و دوربین عریض با حسگر یک اینچی و دوربین فوق عریض با حسگر ۱/۱.۵۶ خواهد بود. وضوح همه این حسگرها ۵۰ مگاپیکسل است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.