بهترین گوشی تا ۳۰ میلیون (بهمن ۱۴۰۱)

اگر گوشی پرچمدار بخواهید باید حدود ۳۰ میلیون برای آن هزینه کنید و همین موضوع باعث می‌‌شود تا راهنمای خرید گوشی تا ۳۰ میلیون به کارتان بیاید. گوشی‌های این لیست بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون قیمت خواهند داشت و یا پرچمداران جدید شرکت‌ها هستند و یا پرچمدارانی که یک سال از عرضه آن‌ها به بازار گذشته است و حالا با افت قیمت در این بازه قیمتی قرار گرفته‌اند.

لیست بهترین گوشی ها تا ۳۰ میلیون

قبل از پرداختن به لیست بهترین گوشی تا ۳۰ میلیون تومان دو نکته را توجه داشته باشید. اول این که لیست از قیمت زیاد به کم مرتب شده و مدل‌های آخر لیست به ۲۵ میلیون نزدیک‌تر هستند. دوم این که به دلیل تغییرات قیمت دلار ممکن است یکی از گوشی‌های این لیست از بازه قیمتی مورد نظر ما یعنی گوشی تا ۳۰ میلیون خارج شود، ولی در این صورت هم باز نسخه‌ای از آن گوشی وجود دارد که در این بازه قیمتی قرار بگیرد.

شیائومی ۱۲ پرو نسخه ۲۵۶ رم ۱۲

گوشی Xiaomi 12 pro یکی از پرچمداران امسال شیائومی است که مشخصات بسیار خوبی به نسبت قیمت دارد و بدون شک یکی از بهترین گوشی تا ۳۰ میلیون به حساب می‌آید. این محصول ۲۰۴ گرمی که از ترکیب شیشه و آلومینیوم ساخته شده از یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی میزبانی می‌کند. این پنل از نوع LTPO AMOLED است و رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی ۵۲۱ دارد. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، Dolby Vision، گستره رنگی ۱ میلیاردی و HDR10+ پشتیبانی می‌کند تا آن را به معنای واقعی بی‌نقص و عالی بدانیم. این پرچمدار در بخش سخت افزار هم به بهترین تراشه دنیای اندروید یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده تا در سریع‌ترین حالت بتواند به دستورات مختلف پاسخ دهد و تا چند سال عملکرد عالی گوشی را تضمین کند.

مشخصات شیائومی 12 پرو نسخه 256 رم 12

سازنده چینی برای این محصول سه دوربین اصلی، فوق عریض و تله فوتو با سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته است. دوربین اصلی از قابلیت لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسلی پشتیبانی می‌کند و دوربین تله فوتو هم می‌تواند تا ۲ برابر به صورت اپتیکال به روی سوژه‌ها زوم کند. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجموعه دوربین‌ها را تکمیل می‌کند. شیائومی ۱۲ پرو انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی می‌گیرد و از دیگر ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به اسپیکر چهارگانه توسعه داده شده توسط AKG، شارژ سریع ۱۲۰ واتی، شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و برخورداری از گوریلاگلس ویکتوس اشاره کرد.

در کل اگر بهترین گوشی موبایل تا ۳۰ میلیون را می‌خواهید که بسیار هم جدید و به روز باشد در خرید این مدل از شیائومی شک نکنید.

مشخصات شیائومی ۱۲ پرو
صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی LTPO AMOLED، رزولوشن QHD، نرخ نوسازی ۱۲۰h
تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، ۲۵۶ گیگابایت حافظه و ۱۲ گیگابایت رم
دوربین دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل

دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسل

دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسل

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل

باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت، شارژ سریع ۱۲۰ واتی
پشتیبانی از کارت حافظه ندارد
نرم افزار MIUI 13 بر پایه اندروید ۱۲

قیمت شیائومی ۱۲ پرو

گوشی BLACK SHARK 5 PRO

بلک شارک 5 پرو

یک گوشی گیمینگ چه تفاوتی با یک گوشی معمولی و قوی دارد؟ بهتر نیست که به جای گوشی گیمینگ یک گوشی قوی خریداری کنیم که دوربین خوبی هم داشته باشد و با آن بازی کنیم؟ گوشی گیمینگ مخصوص بازی کردن تولید می‌شود و در نتیجه از تریگرهای پاپ آپ بهره می‌برد تا شما کنترل بسیار بهتری در بازی‌ها داشته باشید. به‌علاوه این گوشی‌ها سیستم خنک‌کننده قوی‌تری هم دارند و مثلا در آن‌ها از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی استفاده می‌شود تا بازی‌ها حس روان‌تری داشته باشند. پس اگر هدف اصلی بازی کردن است قطعا گوشی گیمینگ گزینه بهتری به حساب می‌آید و بلک شارک ۵ پرو از شیائومی بهترین گوشی گیمینگ تا ۳۰ میلیون به حساب می‌آید.

این محصول از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ استفاده می‌کند و در نتیجه تراکم ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ را در اختیار قرار می‌دهد. نرخ نوسازی این صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز است و پشتیبانی از گستره رنگی ۱ میلیاردی و محتوای HDR10+ نیز برای این پنل در نظر گرفته شده است. کیفیت این نمایشگر بسیار خوب است و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی باعث می‌شود بازی کردن و گشتن در فضای گوشی بسیار لذت‌بخش باشد. این گوشی از تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۱ قدرت می‌گیرد و به لطف این چیپست می‌تواند همه بازی‌ها را در نهایت گرافیک و فریم ریت به اجرا دربیاورد.

با وجود این که دوربین یک گوشی گیمینگ برعکس دیگر گوشی‌ها اهمیت بالایی ندارد اما باز هم چینی‌ها از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و تله فوتو ماکرو ۵ مگاپیکسلی برای این گوشی استفاده کرده‌اند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم درون حفره بالای نمایشگر خودنمایی می‌کند. وظیفه تآمین انرژی بلک شارک ۵ پرو برعهده یک باتری ۴۶۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی است و از دیگر ویژگی‌های مهم این مدل می‌توان به حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور، تریگرهای پاپ آپ و اسپیکرهای استریو اشاره کرد.

مشخصات BLACK SHARK 5 PRO
تراشه Snapdragon 8 Gen 1
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل
دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسل
دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۲
حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت
رم ۱۲ گیگابایت
باتری ۴۶۵۰ میلی‌آمپر ساعت

قیمت گوشی بلک شارک ۵ پرو

شیائومی می ۱۱ اولترا پک چین رام گلوبال

شیائومی 11 اولترا

درست است که می ۱۱ اولترا گوشی خیلی جدیدی نیست اما هنوز هم به خوبی می‌تواند با پرچمداران روز دنیا رقابت کند و مثلا از نظر دوربین هنوز هم جزو بهترین گوشی‌های موجود در جهان است. نسخه پک چین و رام گلوبال این محصول در بازه قیمتی گوشی تا سقف ۳۰ میلیون قرار می‌گیرد و ارزش خرید بالایی هم دارد. شیائومی می ۱۱ اولترا دارای قاب پشتی سرامیکی و فریم آلومینیومی است و وزن آن به ۲۳۴ گرم می‌رسد. این گوشی از نمایشگری ۶.۸۱ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ استفاده می‌کند و در نتیجه تراکم پیکسلی بسیار عالی ۵۱۵ را مقابل چشمان شما قرار می‌دهد.

این صفحه نمایش که بیشتر از ۹۱ درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص داده از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، محتوای HDR10+ ،Dolby Vision و گستره رنگی ۱ میلیاردی پشتیبانی می‌کند و توسط گوریلاگلس ویکتوس هم مراقبت می‌شود. این گوشی در بخش سخت افزاری به تراشه ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ یعنی پرچمدار سال قبل کوالکام مجهز شده و هنوز هم می‌تواند به راحتی از پس انجام کارهای مختلف بربیاید. شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید تمام بازی‌ها و برنامه‌ها را با نهایت گرافیک در این گوشی اجرا کنید.

شیائومی برای دوربین اصلی این گوشی از سنسوری ۵۰ مگاپیکسلی کمک گرفته و از فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسلی، لرزشگیر اپتیکال و فوکوس لیزری استفاده کرده است. دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و پریسکوپ تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با امکان زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم دیجیتال ۱۲۰ برابری این دوربین را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی این مدل نیز دارای سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی است. در نهایت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات مشخصات اصلی این گوشی را تکمیل می‌کند.

مشخصات شیائومی می ۱۱ اولترا
صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی AMOLED، رزولوشن QHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دالبی ویژن
تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه و ۸ و ۱۲ گیگابایت رم
دوربین دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل

دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسل

دوربین پریسکوپ تله فوتو ۴۸ مگاپیکسل

دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت، شارژ سریع ۶۷ واتی
پشتیبانی از کارت حافظه ندارد
نرم افزار MIUI 12.5 بر پایه اندروید ۱۱ (نسخه ابتدایی)

قیمت شیائومی می ۱۱ اولترا

سوالات متداول

گوشی سامسونگ تا ۳۰ میلیون چی خوبه؟ سامسونگ در بازه قیمتی ۱۵ تا ۲۰ میلیون s21 fe را برای خرید دارد اما در بازه قیمتی ۲۰ تا ۳۰ خیلی گوشی از این سازنده در بازار دیده نمی‌شود و سری S22 هم قیمتی بالاتر از ۳۰ میلیون تومان دارد.

گوشی رنج ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان چی خوبه؟ تمامی مدل‌های بالا در بازه قیمتی ۲۵ تا ۳۰ میلیون قرار می‌گیرند. اگر یک گوشی کامل و همه کاره می‌خواهید به سراغ شیائومی ۱۲ پرو بروید و اگر اهل بازی کردن هستید بلک شارک ۵ پرو را انتخاب کنید و اگر هم اولویت اصلی شما دوربین است شاید انتخاب شیائومی می ۱۱ اولترا منطقی‌تر به نظر برسد.

ads

نقد و بررسی نوکیا ۵۷۱۰ xpressaudio

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.