بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان ( مهر ۱۴۰۱)

فهرست مطالب

گوشی‌های بسیار خوبی را می‌توان تا ۱۰ میلیون تومان پیدا کنید. گوشی‌هایی که برخی از آن‌ها با محصولات پرچم‌دار بازار هم رقابت می‌کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان در مرداد ماه ۱۴۰۱ را به شما معرفی کنیم. در این لیست بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان و بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان را مشاهده می‌کنید.

گلکسی A33

Samsung Galaxy A33 5G

یکی از جدیدترین گوشی‌های سری A سامسونگ که می‌توانید آن را خریداری کنید، گلکسی A33 نام دارد. این گوشی از قاب و فریم پلاستیکی تشکیل شده و صفحه نمایش آن با یک لایه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. صفحه نمایش AMOLED را روی این گوشی هوشمند مشاهده می‌کنید که نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد و اندازه آن هم ۶٫۴ اینچ است. صفحه نمایش وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی گلکسی A33 می‌توانیم به برخورداری از گواهی IP67 اشاره کنیم. این گواهی باعث شده که گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد.  گوشی گلسی A33 سامسونگ با اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 راهی بازار شده است.

گوشی گلکسی A33 به تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ مجهز شده و چهار دوربین پشت دارد.  دوربین اصلی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند می‌تواند با وضوح تصویر ۴K و نرخ فریم ۳۰ فریم برثانیه هم فیلم‌برداری کنید.  دوربین جلوی گلکسی A33 هم از حسگر ۱۳ مگاپکیسلی استفاده می‌کند.

برای این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که از شارژ سریع ۲۵ وات بهره می‌برد.

مشخصات گلکسی A33
تراشه اگزینوس ۱۲۸۰
پردازنده گرافیکی Mali-G68
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین ۴۸ مگابایت دوربین اصلی
۸ مگاپیکسل دوربین اولتراواید
۵ مگاپیکسل دوربین ماکرو
۲ مگاپیکسل دوربین تشخیص عمق
سیستم عامل اندروید ۱۲
حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
رم ۴ و ۶ و ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی/نوع کارت حافظه دارد
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

خرید گلکسی A33

پوکو ایکس ۴ پرو ۵G

پوکو ایکس 4 پرو

طراحی جذاب پوکو ایکس ۴ پرو آن را از نسل قبل متمایز می‌کند

شیائومی پوکو X4 Pro از راه رسید و حالا بیشتر از این که نسل جدید ایکس ۳ پرو باشد خود را به سری ردمی نوت ۱۱ پرو نزدیک کرده است و سعی کرده در بخش‌های مختلف متعادل‌تر عمل کند و به جای یک سخت افزار قوی و دوربین و نمایشگر معمولی همه بخش‌ها را به حالت ایده‌آل برساند. اگر هنوز در انتخاب گوشی موبایل‌تان تردید دارید، پوکو X4 Pro آمده است که شک شما را برطرف کند.

خرید پوکو X4 پرو با حافظه ۲۵۶ و رم ۸ گیگابایت

پوکو ایکس ۴ پرو از نظر ظاهری به سری M پوکو نزدیک شده و حالا از فریم دوربین مستطیلی و مشکی رنگ استفاده می‌کند. قاب پشتی این گوشی شیشه‌ای است و فریم گوشی هم از جنس پلاستیک است و ضخامت ۸.۱ میلی متری و وزن ۲۰۵ گرمی از دیگر مشخصات آن در قسمت طراحی هستند. ضخامت پایینی که برای طراحی این گوشی در نظر گرفته شده نشان از خوش‌دست بودن این گوشی دارد. زمانی که نور به قاب پشتی گوشی می‌تابد الگوهای جذاب و زیبایی از پرتوهای نور به روی قاب شیشه‌ای نقش می‌بندد که باعث زیبایی بیشتر این میان‌رده می‌شود.

به دلیل استفاده شیائومی از شیشه زمانی که شما گوشی را در دست می‌گیرد حس خوبی خواهید داشت و حس یک میان‌رده بی‌کیفیت آخرین چیزی است که به آن فکر خواهید کرد و این مشخصات پوکو ایکس ۴ پرو را به بالارده‌ها نزدیک کرده است. این گوشی از گواهی IP53 پشتیبانی می‌کند و برای مراقبت از نمایشگر آن از گوریلاگلس ۵ استفاده شده است.

پوکو ایکس ۳ پرو نمایشگر IPS با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی داشت و در این نسل شاهد پیشرفت بسیار خوبی هستیم و حالا نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خودنمایی می‌کند. این پنل توانسته حدود ۸۶ درصد از نمای روبرویی را به خود اختصاص دهد و حاشیه‌ها را باریک‌تر از قبل کند. روشنایی این پنل ۷۵۰ نیت است تا نمایشگر این گوشی تمام و کمال مانند ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G بدانیم. این مشخصات نمایشگر به‌علاوه نرخ لمس ۳۶۰ هرتزی باعث شده تا پنل این گوشی را برای انجام کارهای روزمره و همچنین برای بازی کردن مناسب بدانیم و نرخ لمس باعث می‌شود هر فرمانی با کمترین تأخیر اجرا شود و شما حس سریع‌تر و بهتری در اجرای بازی‌ها داشته باشید.

در بخش سخت افزاری نیز دقیقا شاهد تراشه‌ای مشابه با ردمی نوت ۱۱ پرو فایوجی یعنی اسنپدراگون ۶۹۵ ۵G هستیم. پوکو ایکس ۴ پرو به طور حتم به نسبت نسل قبل ضعیف‌تر شده ولی در بخش نمایشگر و دوربین شاهد پیشرفت‌های چشمگیری هستیم که این موضوع را پوشش می‌دهد. به علاوه این گوشی حالا از شبکه ۵G نیز پشتیبانی می‌کند و قدرت سخت افزاری آن در حدی هست که بتوانید به خوبی از پس کارهای مختلف بربیاید. این سخت افزار را ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم تکمیل می‌کند.

بخش دوربین به طور حتم یکی از نقاط ضعف پوکو ایکس ۳ پرو بود ولی حالا سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی دوربین اصلی بازی را به نفع پوکو ایکس ۴ پرو تغییر داده است. دوربین این گوشی حالا می‌تواند به خوبی با هر میان‌رده‌ دیگری رقابت کند و شانه به شانه دیگر گوشی‌ها پیش برود و از بسیاری از محصولات با برچسب قیمتی مشابه پیشی بگیرد. در کنار این دوربین اصلی دوربین فوق عریض با سنسور ۸ و دوربین ماکرو با سنسور ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود و دوربین سلفی نیز سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

پوکو ایکس ۴ پرو از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و شارژ سریع ۶۷ واتی نیز برای این باتری در نظر گرفته شده است. عملا می‌توانیم بگوییم پوکو ایکس ۴ پرو همان ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G با ظاهری متفاوت است و این سیاست جدیدی است که شیائومی و پوکو پیش گرفته‌اند. از دیگر مشخصات اصلی این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور، اسپیکرهای استریو، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و MIUI 13 بر پایه اندروید ۱۱ اشاره کرد. این محصول در بازه قیمتی خود ارزش خرید بالایی دارد و نمی‌توان ایراد خاصی به آن وارد کرد و اگر میان‌رده‌ای زیبا می‌خواهید که دوربین و سخت افزار خوبی داشته باشد و در بخش باتری و نمایشگر هم عالی عمل کند پوکو ایکس ۴ پرو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

مشخصات گوشی پوکو X4 پرو
تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ ۵G
پردازنده گرافیکی Adreno 619
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین

۱۰۸ مگاپیکسل واید

۸ مگاپیکسل فوق عریض

۲ مگاپیکسل ماکرو

سیستم عامل MIUI 13 بر پایه اندروید ۱۱
حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
رم ۶ و ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G

ردمی نوت پرو پلاس 5G

طراحی زیبا و لبه‌های تخت قاب پشتی که زیبایی دوچندانی به گوشی بخشیده است

سری ردمی نوت ۱۱ در ایران کمی گیج‌ کننده شده است و نام‌های نزدیک این محصولات به هم باعث سردرگمی کاربران می‌شود. نسخه پرو سری ردمی نوت ۱۱ در ایران سه گوشی را شامل می‌شود، یکی ردمی نوت ۱۱ پرو ۴G، یکی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G و دیگری ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G. این سه گوشی به همین ترتیب ذکر شده از نظر قیمتی رتبه‌بندی می‌شوند و پرو پلاس ۵G گران‌ترین نسخه به حساب می‌آید که مشخصات بسیار خوبی هم دارد.

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس از قاب پشتی شیشه‌ای با طراحی مات بهره می‌برد که این قاب کیفیت بسیار بهتری به نسبت پلاستیک استفاده شده در گوشی‌های سامسونگ دارد. در پایین این قاب لوگوی ردمی قرار گرفته و در بالا فریم دوربین‌ها به چشم می‌آید. این فریم دوربین مقداری بیرون زدگی دارد که البته خیلی زیاد نیست و با استفاده از یک قاب برطرف می‌شود. فریم دوربین‌ها در تمامی سه رنگ طراحی یکسانی دارد و به صورت دو تکه به رنگ‌های نقره‌ای و مشکی درآمده تا دوربین اصلی بیشتر خودنمایی کند. شیائومی انحنای قاب پشتی را کاهش داده تا نوت ۱۱ پرو پلاس بسیار تخت‌تر از نسل قبل باشد و خود را شبیه به ایفون‌های سری ۱۲ و ۱۳ اپل کند.

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس از پنلی سوپر امولد با اندازه ۶.۶۷ اینچی و رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند. این صفحه نمایش در هر اینچ از ۳۹۵ پیکسل میزبانی می‌کند و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، محتوای HDR10 و نرخ لمس ۳۶۰ هرتزی از دیگر مشخصات این نمایشگر جذاب است. از نظر کیفیت هیچ ایرادی نمی‌توان به این پنل وارد کرد و نمایشگر ۱۱ پرو پلاس همه محتوا را با کیفیت بسیار عالی به نمایش درمی‌آورد. رنگ‌ها در این صفحه نمایش کنتراست بسیار خوبی دارند و محتوا و متون مختلف با شارپی بی‌نقص قابل مشاهده است. این پنل باعث می‌شود از مشاهده هر نوع محتوای در ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس لذت ببرید.

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G نیز برخلاف ردمی نوت ۱۰ پرو سال قبل که تراشه اسنپدراگون ۷۳۲G ساخت کوالکام داشت حالا از چیپست ۶ نانومتری Dimensity 920 مدیاتک بهره می‌برد. این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی شامل دو هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتزی و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتزی دارد و پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 را نیز در بر می‌گیرد. قدرت سخت افزاری این گوشی خوب است و در استفاده روزمره که به طور حتم مشکلی نخواهید داشت و در اجرای بازی‌ها هم قطعا می‌توانید به روی عملکرد این گوشی از شیائومی حساب باز کنید.

دوربین اصلی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی مدلSamsung S5KHM2 با اندازه‌ی ۱/۱.۵۲ اینچی و اندازه پیکسل ۰.۷ میکرونی دارد و در پشت لنزی ۲۶ میلی متری با دیافراگم f/1.9 قرار گرفته است. این دوربین از فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند و به صورت پیش فرض به دلیل ترکیب ۹ پیکسل تصاویری ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند. این دوربین با فوق عریض ۸ و ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی شده و با سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تکمیل می‌شود.

باتری این گوشی با کاهش ظرفیت از ۵۰۰۰ به ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت رسیده است ولی در عوض از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و آداپتور نیز درون جعبه قرار گرفته است. به‌واقع استفاده از این فناوری در محصولی با این برچسب قیمتی هیجان‌انگیز است. اسپیکرهای استریو توسعه داده شده توسط JBL، حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، گوریلاگلس ۵ و گواهی IP53 از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند.

مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G
تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰
پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین

۱۰۸ مگاپیکسل واید

۸ مگاپیکسل فوق عریض

۲ مگاپیکسل ماکرو

سیستم عامل MIUI 13 بر پایه اندروید ۱۱
حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
رم۶ و ۶ و ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت، شارژ سریع ۱۲۰ واتی

خرید ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G

سامسونگ گلکسی A52s 5G

  سامسونگ گلکسی A52s 5G

نمایی از قاب پشتی گلکسی A52s سامسونگ

سامسونگ معمولا در بخش سخت افزار از تراشه ضعیف‌تری نسبت به رقبای شیائومی خود استفاده می‌کند ولی در A52s یکی از بهترین تراشه‌های میان‌رده موجود در بازار یعنی اسنپدراگون ۷۷۸G مورد استفاده قرار گرفته است. این تراشه که معماری ۶ نانومتری دارد از هشت هسته پردازنده مرکزی شامل چهار هسته Kryo 670 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 670  با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز میزبانی کرده و همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 642L را نیز شامل می‌شود. قدرت سخت افزاری این گوشی بسیار خوب است و این میانرده می‌تواند تمام بازی‌های موجود را در نهایت گرافیک اجرا کند. این گوشی‌ در استفاده روزمره سرعت بسیار خوبی دارد و در پردازش کارهای سنگین نیز به خوبی شما را همراهی می‌کند و می‌توانید تا دو سال به روی عملکرد مناسب آن‌ حساب باز کنید.

برای A52s یک پنل سوپر امولد با رزولوشن FHD+ در نظر گرفته شده که به دلیل داشتن اندازه‌ی ۶.۵ اینچی در هر اینچ ۴۰۷ پیکسل قرار گرفته است. نرخ نوسازی این پنل ۱۲۰ هرتزی و نسبت آن ۲۰ به ۹ است. کیفیت این صفحه نمایش عالی است و هیچ ایرادی نمی‌توان به آن وارد کرد. از نظر رنگ بندی که محتوا به صورتی بسیار جذاب و زنده به نمایش درمی‌آیند و از نظر نرخ نوسازی هم که کهکشانی کره‌ای‌ها حرفی باقی نگذاشته است و به سراغ نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی رفته تا همه چیز به روان‌ترین شکل ممکن مقابل چشمان شما قرار بگیرد.

البته همچنان شاید نقطه ضعف این مدل را بتوان کیفیت ساخت آن به حساب آورد، جایی که قاب پشتی گلکسی A52s از جنس پلاستیک است و طراحی مات دارد و همین باعث می‌شود که کیفیت ساخت این محصول از رقبای شیائومی که از شیشه استفاده می‌کنند کمتر باشد. در طراحی این گوشی قاب مات پشتی حتی فضای بین لنز دوربین‌ها را نیز در بر گرفته تا کهکشانی کره‌ای‌ها حالا جذاب‌تر از همیشه باشد و یکپارچکی قاب پشتی آن توجه هر مخاطبی را به خود جلب کند. فریم اطراف دو گوشی از جنس پلاستیک است و در هر دو نیز طراحی برقی دارد تا با قاب پشتی در تضاد باشد.

سازنده کره‌ای برای دوربین اصلی کهکشانی خود به سراغ سنسور ۶۴ مگاپیکسلی مدل IMX682 Exmor RS ساخت شرکت سونی رفته است. این سنسور هم اندازه‌‌ی ۱/۱.۷ اینچی دارد و اندازه‌ی پیکسل آن هم ۰.۸ میکرونی است. این سنسور در پس لنزی ۲۶ میلی متری با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند. عکس‌های این گوشی هم به صورت پیش فرض ۱۶ مگاپیکسلی هستند. این دوربین اصلی را در قاب پشتی سه لنز فوق عریض، ماکرو و عمق میدان با سنسورهای ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسلی همراهی می‌کنند و درون پانچ هول روبروی گوشی سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود.

انرژی مورد نیاز این کهکشانی به واسطه یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از طرفی هم برای این گوشی فناوری شارژ سریع مرسوم ۲۵ واتی سامسونگ در نظر گرفته شده است. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، اسپیکرهای استریو و پشتیبانی از گواهی IP67 از دیگر مشخصات کلیدی این محصول هستند.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی a52s
تراشه اسنپ‌دراگون ۷۷۸G 5G
پردازنده گرافیکی Adreno 642L
تعداد سیم‌کارت هیبریدی / نانو / همزمان فعال
کیفیت دوربین ۶۴ مگاپیکسل واید
۱۲ مگاپیکسل اولتراواید
۵ مگاپیکسل ماکرو
۵ مگاپیکسل تشخیص عمق
سیستم عامل اندروید ۱۱، One UI 3.1
حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه  دارد / microSDXC
باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت

خرید گوشی A52s

گوشی سامسونگ Galaxy M52 5G

سامسونگ M52

گلکسی M52 سامسونگ و ارزش خرید بالای آن

گلکسی M52 یکی از بهترین گوشی های میان رده ۵g سامسونگ است که ارزش خرید بالایی هم دارد. این گوشی برعکس سابقه خانوادگی خود و سری M ارگونومی بسیار خوبی دارد و کهکشانی خوش دستی به حساب می‌آید. این گوشی تماما از جنس پلاستیک است و قاب پشتی آن خطوطی از بالا به پایین را میزبانی می‌کند. گلکسی M52 نمایشگری سوپر امولد با اندازه‌ی ۶.۷ اینچی و رزولوشن FHD+ دارد و در نتیجه تراکم ۳۹۳ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی کرده و نسبت ۲۰ به ۹ دارد. کیفیت این صفحه نمایش برای این بازه قیمتی عالی است و هیچ حرفی را باقی نمی‌گذارد.

در بخش سخت افزاری گلکسی M52 5G از تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون G778 استفاده می‌کند. قدرت سخت افزاری این گوشی بسیار خوب است و گلکسی M52 می‌تواند تمام بازی‌های موجود را در نهایت گرافیک اجرا کند. این کهکشانی در استفاده روزمره سرعت بسیار خوبی دارد و در کارهای سنگین نیز به خوبی شما را همراهی می‌کند و می‌توانید تا دو سال به روی عملکرد مناسب آن حساب کنید.

این کهکشانی سه دوربین اصلی، فوق عریض و ماکرو با سنسورهای ۶۴، ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی آن هم ۳۲ مگاپیکسلی است. کیفیت دوربین‌های این گوشی برای این بازه قیمتی خوب و مناسب است و شما از کیفیت تصاویر رضایت خواهید داشت. در نهایت یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در بدنه ظریف این کهکشانی قرار داده شده که می‌تواند شارژ دهی بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد. به علاوه فناوری شارژ سریع تضمین می‌کند که این دستگاه در مدت ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه فول شارژ شود.

از دیگر موارد کلید در گلکسی M52 5G می‌توان به حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور، One UI 3.1 بر پایه اندروید ۱۱ و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی اشاره کرد.

مشخصات گوشی M52 5G سامسونگ
تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام
پردازنده گرافیکی Adreno 642L
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین ۶۴ مگاپیکسل واید
‍۱۲ مگاپیکسل اولتراواید
۵ مگاپیکسل ماکرو
سیستم عامل اندروید ۱۱
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
رم ۶ و ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

خرید گوشی M52 سامسونگ با حافظه ۱۲۸ و رم ۸ گیگابایت

پوکو اف ۳

Poco F3 Review Back of Phone In HandD

طراحی براق قاب پشتی پوکو اف ۳

گوشی‌های پوکو معمولا ارزش خرید بالایی دارند و این سازنده نشان داده که می‌تواند گوشی با مشخصاتی عالی را با قیمتی باورنکردنی روانه بازار کند. نمونه بارز این گفته پوکو اف ۳ است، محصولی که با قیمت یک میان‌رده از نظر سخت افزاری می‌تواند با بزرگان رقابت کند و همچنین حرف‌های زیادی برای گفتن در بخش نمایشگر دارد. این گوشی از یک قاب شیشه‌ای ساده با طراحی ساده و جذاب بهره می‌برد. در بالای این قاب و متمایل به سمت چپ فریم دوربین‌ها قرار گرفته‌اند و در پایین لوگوی پوکو دیده می‌شود. فریم دوربین پوکو اف ۳ طراحی دو تکه دارد. بخش سمت راست با رنگ قاب پشتی همخوانی دارد و بخش چپ همواره به رنگ مشکی است.

پوکو اف ۳ از یک پنل امولد با رزولوشن FHD+ و اندازه‌ی ۶.۶۷ اینچی استفاده کرده و در نتیجه تراکم ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. این صفحه نمایش نسبت ۲۰ به ۹ دارد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و HDR10+ نیز برای آن در نظر گرفته شده است. کیفیت این نمایشگر برای این رنج قیمتی بسیار خوب است. به لطف فناوری امولد نمایشگر رنگ مشکی با عمق بینهایت به نمایش گذاشته می‌شود و رنگ‌های دیگر هم حالت پویا و زنده دارند. محتوا در این نمایشگر با کنتراست و شارپی بالایی به نمایش گذاشته می‌شود و شما می‌توانید با لذت زیاد به تماشای محتوا مورد نظر خود بنشینید. به همه‌ی این تعاریف نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را هم بیفزایید.

این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ قدرت می‌گیرد. این تراشه ۷ نانومتری از هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kyro 585 با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز، سه هسته Kyro 585 با فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته Kyro 585 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 650 میزبانی می‌کند. تراشه‌ی استفاده شده برای پوکو اف ۳ را می‌توان به نوعی تراشه‌ی پرچمدار دانست و همین به راحتی نشان می‌دهد که قدرت سخت افزاری پوکو اف ۳ از رقیب بیشتر و بهتر است. این گوشی با سرعت بسیار بالا فرمان‌های مختلف را اجرا می‌کند و می‌تواند تمام بازی‌ها و برنامه‌ها را در نهایت کیفیت اجرا کند.

دوربین اصلی پوکو اف ۳ از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با اندازه ۱/۲.۰ اینچ و اندازه پیکسل ۰.۸ میکرونی استفاده می‌کند. این سنسور Sony IMX 582 در پس یک لنز ۲۵ میلی متری با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز نیز پشتیبانی می‌کند. این دوربین به دلیل برخورداری از قابلیت Quad-Bayer به صورت پیش فرض عکس‌هایی ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند. دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی مجموع دوربین‌های این گوشی را تکمیل می‌کنند.

باتری این میان‌رده ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و شارژ سریع ۳۳ واتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصه‌های اصلی این مدل می‌توان به حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور، اسپیکرهای استریو، گوریلاگلس ۵ و گواهی IP53 اشاره کرد.

مشخصات گوشی شیائومی پوکو F3 5G
تراشه Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G
پردازنده گرافیکی Adreno 650
دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل دوربین اصلی

۸ مگاپیکسل اولتراواید

۵ مگاپیکسل ماکرو

دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۱ – رابط کاربری MIUI 12.5.6
حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ گیگابایت
رم ۶، ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه ندارد
باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت، سرعت شارژ ۳۳ وات

قیمت پوکو F3 شیائومی

ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G

ردمی نوت 11 پرو 5G

شباهت زیاد ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G با ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G

جدیدترین گوشی‌های از سری ردمی نوت شیائومی از راه رسیدند تا بار دیگر بازار میانرده‌ها را در اختیار بگیرند و بتوانند فروش بیشتری را برای شرکت چینی به ارمغان بیاورند. ردمی نوت ۱۱ پرو فایوجی از جنبه‌های مختلفی نسبت به نسل قبل پیشرفت داشته که باعث می‌شود ارزش خرید آن حتی به نسبت ردمی نوت ۱۰ پرو نیز بیشتر شود.

متریال این گوشی دقیقا مانند نسل قبل است و شاهد استفاده از قاب پشتی شیشه‌ای و فریم پلاستیکی هستیم. این گوشی از گواهی IP53 به معنای مقاومت در برابر پاشش آب پشتیبانی می‌کند و ۲۰۲ گرم وزن و ۸.۱ میلی متر ضخامت دارد. شیائومی در این نسل طراحی لبه‌ها را از حالت خمیده به حالت تخت نزدیک کرده تا شما بیشتر یاد آیفون‌های اپل بیفتید و این طراحی باعث چشم نوازتر شدن این گوشی جدید شود.

ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G از پنلی ۶.۶۷ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این پنل حدود ۸۶ درصد از نمای روبرویی را به خود اختصاص داده و از حداکثر روشنایی ۷۵۰ نیت بهره می‌برد. در واقع در بخش نمایشگر تقریبا تغییری را نسبت به ردمی نوت ۱۰ پرو شاهد نیستیم.

در بخش سخت افزاری شیائومی اقدامی جالب انجام داده است. این شرکت به سراغ تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۹۵ رفته است. این تنها مقداری از اسنپدراگون ۷۳۲ استفاده شده در ردمی نوت ۱۰ پرو قوی‌تر است ولی در عوض از ۵G پشتیبانی می‌کند و این یک مزیت حتمی برای گوشی در سال ۲۰۲۲ است. به همراه این تراشه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده تا این مجموعه تکمیل شود.

دوربین اصلی ردمی نوت ۱۱ پرو فایوجی مانند نسل قبل همچنان ۱۰۸ مگاپیکسلی است و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی این دوربین را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز مجموعه دوربین‌های ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G را کامل می‌کند. این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند ولی از طرفی به شارژ سریع ۶۷ واتی مجهز شده که به نسبت شارژ سریع ۳۳ واتی ردمی نوت ۱۰ پرو پیشرفت بسیار خوبی است.

از دیگر مشخصات اصلی این محصول می‌توان به حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، اسپیکر استریو و MIUI 13 بر مبنای اندروید ۱۱ اشاره کرد.

مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G
تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ ۵G
پردازنده گرافیکی Adreno 619
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین

۱۰۸ مگاپیکسل واید

۸ مگاپیکسل فوق عریض

۲ مگاپیکسل ماکرو

سیستم عامل MIUI 13 بر پایه اندروید ۱۱
حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
رم۶ و ۴، ۶ و ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت redmi note 11 pro 5g با حافظه ۱۲۸ و رم ۸ گیگابایت

گوشی گلکسی A52

گلکسی A52 سامسونگ

طراحی شبیه به هم گلکسی A52 و A52s و A53

از نظر طراحی حرف زیادی برای گفتن وجود ندارد و این کهکشانی دقیقا طراحی مشابهی مانند A52s دارد. از نظر ظاهری همچنان می‌توان این گوشی را به روز حساب کرد و سامسونگ در نسل جدید سری A نیز همین طراحی و شکل ظاهری را ادامه داده است.

گلکسی A52 از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن FHD+ و تراکم پیکسلی ۴۰۷ استفاده می‌کند. این صفحه نمایش نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و نرخ لمس ۱۸۰ هرتزی دارد تا بتواند محتوای را روان‌تر به نمایش دربیاورد و سریع به لمس‌های مختلف پاسخ دهد. کیفیت نمایشگر A52 طبق انتظار خوب است و محتوا به شکلی جذاب و چشم‌نواز به نمایش درمی‌آید. رنگ مشکی در این پنل عمق بی‌نهایت دارد و پیکسل‌های صفحه نمایش برای نمایش رنگ مشکی به طور کامل به حالت خاموش درمی‌آیند. تنها ایرادی که می‌توان به این پنل وارد کرد نبود نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است که بسیاری از رقبا از آن بهره می‌برند و باعث می‌شود گوشی حس سریع‌تر و بهتری داشته باشد.

نسل قبل A52 یعنی گلکسی A51 از تراشه اگزینوس خود سامسونگ استفاده می‌کرد و قدرت سخت افزاری خیلی خوبی نداشت. در گلکسی A52 سامسونگ ترجیح داده تا از شرکت کوالکام کمک بگیرد و از تراشه اسنپدراگون ۷۲۰G استفاده کند. این تراشه که معماری ۸ نانومتری دارد پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای شامل دو هسته Kryo 465 Gold با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و شش هسته Kryo 465 Silver با فرکانس ۱.۸گیگاهرتز و پردازنده گرافیکیAdreno 618  را در بر می‌گیرد. قدرت سخت افزاری این کهکشانی هم برای امور روزمره کاملا کافی است و حتی می‌تواند بازی‌ها را در نیز در حالت گرافیکی متوسط و گاهی بالا (نه بهترین حالت) اجرا کند.

سامسونگ برای دوربین اصلی گلکسی A52 مانند به سراغ سنسور ۶۴ مگاپیکسلی مدل  IMX682 Exmor RS ساخت شرکت سونی رفته است. این سنسور اندازه‌‌ ۱/۱.۷ اینچی دارد و اندازه‌ی پیکسل آن هم ۰.۸ میکرون است. این سنسور در پس لنزی ۲۶ میلی متری با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند. کیفیت عکس‌های دوربین اصلی به نسبت بازه قیمتی رضایت بخش و خوب است و نمی‌توان ایراد خاصی به آن وارد کرد. در کنار دوربین اصلی فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود و ماکرو و عمق میدان ۵ مگاپیکسلی هم دوربین‌های موجود به روی قاب پشتی را تکمیل می‌کنند. دوربین سلفی این کهکشانی از سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار است.

این محصول یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی دارد و درون جعبه آن یک آداپتور ۱۵ واتی دیده می‌شود. از دیگر مشخصات این میان‌رده می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، اسپیکر استریو، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و پشتیبانی از گواهی IP67 اشاره کرد.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A52
تراشه اسنپدراگون ۷۲۰G
پردازنده گرافیکی Adreno 618
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین ۶۴ مگاپیکسل واید

۱۲ مگاپیکسل التراواید

۵ مگاپیکسل ماکرو

۵ مگاپیکسل عمق‌سنج

سیستم عامل اندروید ۱۱
حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت

قیمت گوشی a52 سامسونگ

شیائومی Xiaomi 11 Lite 5G NE

گوشی Xiaomi 11 Lite 5G NE

گوشی Xiaomi 11 Lite 5G NE یکی از خوش‌دست‌ترین گوشی‌های موجود در جهان است

می ۱۱ لایت را می‌توانیم خوش دست‌ترین میانرده موجود در بازار بدانیم و وزن و ضخامت ۱۵۸ گرمی و ۶.۸ میلی متری آن خود گواه این موضوع است. قاب پشتی این محصول از جنس شیشه است و طراحی ماتی نیز دارد و شیائومی برای فریم اطراف به سراغ پلاستیک رفته است تا وزن گوشی زیاد نشود. این گوشی در بخش ارگونومی و طراحی همه رقبا را به راحتی پشت سر می‌گذارد.

شیائومی۱۱ لایت فایوجی NE از یک پنل امولد با اندازه‌ی ۶.۵۵ اینچی استفاده می‌کند. این پنل رزولوشن FHD+ دارد و در نتیجه تراکم ۴۰۲ پیکسل بر هر اینچ را مقابل چشمان شما قرار می‌دهد. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با آن محتوای HDR10+‌ را مشاهده کنید. کیفیت این پنل واقعا خوب است. رنگ‌ها بسیار زنده و دوست داشتنی هستند و تماشای انواع محتوا لذت دو چندانی دارد.

گوشی شیائومی۱۱ لایت NE از تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون G778 استفاده می‌کند. قدرت سخت افزاری این گوشی بسیار خوب است. این محصول با سرعت بسیار خوبی همه‌ی فرمان‌ها را اجرا می‌کند و شما می‌تواند بازی‌هایی مثل کال اف دیوتی یا آسفالت ۹ را در نهایت گرافیک و بدون افت فریم بازی کنید.

این تراشه انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند که در این بدنه ظریف جای داده شما و با وجود ظرفیت کمتر از برخی رقبا می‌تواند یک روز کامل را دوام بیاورد. از طرف دیگر پشتیبانی این گوشی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی باعث می‌شود شما بتوانید آن را در مدت زمان ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه فول شارژ کنید.

دوربین اصلی این گوشی سنسوری ۶۴ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند عکس‌های بسیار خوبی به ثبت برساند. این دوربین با دو دوربین فوق عریض با سنسور ۸ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ماکرو ۵ مگاپیکسلی همراهی می‌شود و در نهایت دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی این مجموعه را تکمیل می‌کند. از دیگر مشخصات اصلی این گوشی می‌توان به اسپیکرهای استریو باکیفیت، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور و MIUI 12.5 بر پایه اندروید ۱۱ اشاره کرد.

مشخصات گوشی شیائومی ۱۱ لایت NE
تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G
پردازنده گرافیکی Adreno 642L
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین ۶۴ مگاپیکسل واید

۸ مگاپیکسل التراواید

۵ مگاپیکسل ماکرو

سیستم عامل اندروید ۱۱
حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
۶ و ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC مشترک با جایگاه سیم کارت دوم
باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت

خرید شیائومی ۱۱ لایت NE نسخه ۲۵۶ رم ۸

ریلمی ۸ پرو

ریلمی 8 پرو

ریلمی ۸ پرو و طراحی متفاوت آن

در ساخت ریلمی ۸ پرو از پلاستیک استفاده شده و مانند میان‌رده‌های سامسونگی خبری از شیشه در این گوشی نیست. دوربین‌های این محصول با چینش ۲ در ۲ درون یک مربع قرار گرفته‌اند و بیش از هر چیز دیگری نوشته DARE TO LEAP با فونتی بزرگ جلب توجه می‌کند که بسته به سلیقه می‌تواند زیبا یا غیر زیبا ارزیابی شود.

ریلمی برای این محصول از یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن FHD+ استفاده کرده است. این پنل تراکم پیکسلی ۴۱۱ را ارائه کرده و از نسبت مرسوم ۲۰ به ۹ استفاده می‌کند. نرخ نوسازی این صفحه نمایش ۶۰ هرتز است که یک نقطه ضعف قطعی به نسبت دیگر رقبا به حساب می‌آید و باعث می‌شود این پنل از نظر امکانات (نه کیفیت) در سطح پایین‌تری نسبت به رقبای هم‌قیمت قرار بگیرد. کیفیت این صفحه نمایش خوب است و رنگ‌ها به صورت زنده و پویا به نمایش گذاشته می‌شوند و محتوا با شارپی بالا و کنتراست خوب به نمایش درمی‌آید.

ریلمی ۸ پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۲۰G بهره می‌برد. این تراشه که معماری ۸ نانومتری دارد پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای شامل دو هسته Kryo 465 Gold با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و شش هسته Kryo 465 Silver با فرکانس ۱.۸گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی  Adreno 618  را در بر می‌گیرد. قدرت سخت افزاری این گوشی برای امور روزمره کاملا کافی است و شما حتی می‌تواند بازی‌ها را در حالت متوسط گرافیکی اجرا کند. این تراشه را در گوشی‌هایی مانند A52 و A72 سامسونگ دیده‌ایم و می‌دانیم که عملکرد رضایت بخشی دارند.

دوربین اصلی ریلمی ۸ پرو سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی مدل Samsung S5KHM2 با اندازه‌ی ۱/۱.۵۲ اینچی و اندازه پیکسل ۰.۷ میکرونی دارد و در پشت لنزی ۲۶ میلی متری با دیافراگم f/1.9 قرار گرفته است. این دوربین از فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسلی پشتیبانی می‌کند و به صورت پیش فرض تصاویری ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند. این دوربین را فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو و عمق میدان ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌کند و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تکمیل کننده این محموعه است.

این محصول یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت دارد و می‌تواند بسته به استفاده بین ۱ تا ۱.۵ روز شارژدهی کند. قسمت جذاب‌تر بخش باتری این است که ریلمی ۸ پرو از فناوری شارژ سریع ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند و به لطف همین فناوری شما می‌توانید آن را در مدت زمان ۴۰ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ شارژ کنید. دیگر مشخصات این مدل عبارتند از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی.

مشخصات گوشی ریلمی ۸ پرو
تراشه اسنپ‌دراگون ۷۲۰G
پردازنده گرافیکی Adreno 618
تعداد سیم‌کارت دو / نانو / همزمان فعال
کیفیت دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل واید
۸ مگاپیکسل اولتراواید
۲ مگاپیکسل ماکرو
۲ مگاپیکسل تشخیص عمق
سیستم عامل اندروید ۱۱
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
رم ۶ و ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه  دارد / microSDXC
باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت

قیمت ریلمی ۸ پرو

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو

ردمی نوت 10 پرو

طراحی ردمی نوت ۱۰ پرو با گذشت یک سال از عرضه همچنان زیبا است

ردمی نوت ۱۰ با وجود این که قیمت بسیار خوبی دارد و در بازه‌ی میانرده‌ها به حساب می‌آید از قاب پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد، قابی که به وسیله‌ی گوریلاگلس ۵ نیز مراقبت می‌شود تا ضربه‌های مختلف و خط و خش نتوانند زیبایی آن را تحت الشعاع قرار دهند. ردمی نوت ۱۰ پرو از گواهی IP53 نیز پشتیبانی می‌کند و از نظر ارگونومی هم محصول خوبی به‌حساب می‌آید و ۱۹۳ گرم وزن و ۸.۱ میلی متر ضخامت دارد.

ردمی نوت ۱۰ پرو به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با وضوح تصویر FHD+ و تراکم پیکسلی ۳۹۵ مجهز شده است؛ اما این تمام قضیه نیست و جایی بخش نمایشگر بی‌نهایت جذاب می‌شود که بدانید نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز برای این میانرده در نظر گرفته شده که خیلی‌ها را هیجان‌زده می‌کند. به این مشخصات باید روشنایی ۴۵۰ نیتی و حداکثر روشنایی بیش از ۷۰۰ نیت را هم اضافه کنیم تا بهتر متوجه بی نظیر بودن این صفحه نمایش شویم.

ردمی نوت ۱۰ پرو از تراشه ۸ نانومتری اسنپدراگون ۷۳۲G استفاده می‌کند. قدرت سخت افزاری این محصول برای یک میانرده بسیار خوب است و می‌تواند شما را در انجام کارهای مختلف به خوبی همراهی کند. سرعت این گوشی در باز کردن برنامه‌ها و گشت و گذار در رابط کاربری به دلیل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و تراشه مناسب بسیار خوب است و شما با هیچگونه کندی مواجه نمی‌شوید. این محصول حتی در اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی نیز عملکرد خوبی دارد و شما می‌توانید بازی‌های گرافیکی جدید را به روی حالت نرمال و حتی بیشتر بدون هیچ مشکلی اجرا کنید. این تراشه را ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم همراهی می‌کند تا شما از نظر فضای ذخیره سازی اطلاعات و مولتی تسکینگ نیز آسوده خاطر باشید.

این گوشی چهار دوربین اصلی، فوق عریض، ماکرو و عمق میدان با سنسورهای ۱۰۸، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی دارد و سلفی آن نیز ۱۶ مگاپیکسلی است. باتری در نظر گرفته شده برای این دستگاه ظرفیت ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی دارد و به خوبی می‌تواند انرژی مورد نیاز برای این میانرده را به مدت ۱ یا حتی ۱.۵ روز تأمین کند. در زمینه شارژ سریع نیز شیائومی هیچ کم کاری نکرده و به سراغ شارژ سریع ۳۳ واتی رفته است.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور و اندروید ۱۲ و MIUI 13 (نسخه کنونی) اشاره کرد.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو
تراشه اسنپ‌دراگون ۷۳۲G
پردازنده گرافیکی Adreno 618
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو / همزمان فعال
کیفیت دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی واید
۸ مگاپیکسل اولتراواید
۵ مگاپیکسل ماکرو
۲ مگاپیکسل تشخیص عمق
سیستم عامل اندروید ۱۱
حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
رم ۶ و ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC

خرید گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو

سؤالات متداول

کدام گوشی تا ۱۰ میلیون برای بازی مناسب است؟ بهترین گوشی مناسب بازی زیر ۱۰ میلیون تومان پوکو اف ۳ است؛ چرا که تراشه آن در حد و اندازه‌ی پرچمداران است و می‌تواند تمام بازی‌های موجود را در نهایت گرافیک و فریم ریت به اجرا دربیاورد. بعد از پوکو اف ۳ گوشی‌های A52s، M52 و شیائومی ۱۱ لایت NE نیز گزینه‌های خوبی هستند.

کدام گوشی تا ۱۰ میلیون برای عکاسی و فیلم‌برداری مناسب است؟ گوشی‌های زیادی در این لیست حضور دارند که می‌توانند از نظر دوربین عالی عمل کنند. به عنوان مثال ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G، پوکو X4 پرو و ۱۱ لایت NE در این زمینه عملکرد خوبی دارند.

کدام گوشی تا ۱۰ میلیون باتری عالی دارد؟ اکثر گوشی‌های موجود در این لیست شارژدهی خوب و شبیه به همی دارند ولی به طور کلی M52 از نظر شارژدهی مقداری بهتر از دیگر محصولات عمل می‌کند. البته در نظر داشته باشید که سرعت شارژ ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس با آداپتور ۱۲۰ واتی با اختلاف از دیگر گزینه‌ها و حتی پرچمداران موجود در بازار بیشتر است.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.