بهترین کابل‌های شارژ USB-C که می‌توانید از دیجی کالا بخرید – آبان ۱۴۰۱

با وجود اینکه طیف بسیار گسترده و متنوعی از کابل‌های شارژ USB-C در بازار محصولات هوشمند دیده می‌شود، اما کیفیت پایین محصولات غیراصل و تقلبی موجود در بین آن‌ها می‌تواند با گذشت زمان روی عملکرد باتری دستگاه هوشمند تاثیر منفی بگذارد. در نتیجه، سهل‌انگاری هنگام خرید لوازم جانبی غیراصل می‌تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد. در این مقاله قصد داریم بهترین کابل‌های شارژ USB-C موجود در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را به شما معرفی کنیم. اما قبل از آن به بررسی یک سری نکات مهم در خرید این کابل‌ها می‌پردازیم تا تجربه‌ی خرید بسیار خوبی از فروشگاه دیجی کالا به همراه داشته باشید.


نکات مهم که در هنگام خرید کابل‌های USB-C باید به آن‌ها توجه داشته باشید


کابل‌های شارژ USB-C را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین کابل‌های شارژ موجود در بازار به شمار آورد. این کابل‌ها موارد استفاده بسیار گسترده‌ای دارند و در مدل‌های مختلف با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. بنابراین دست کاربران برای انتخاب و خرید کابل شارژ USB-C بسیار باز است و هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد. اما برای انتخاب کابل‌ USB-C مناسب دقت به چند نکته حائز اهمیت است:

۱. اصالت کابل شارژ USB-C

کابل تبدیل usb به تایپ c

مهم‌ترین موضوع هنگام خرید یک کابل شارژ USB-C، توجه به اصالت آن است. به طور معمول محصولات تقلبی و فیک با قیمت کمتری در بازار به چشم می‌خورند. بنابراین اگر قیمت کابل مورد نظر شما زیادی پایین است می‌توانید به غیراصل بودن آن شک کنید. همچنین برخی از کابل‌های شارژ USB-C فیک آن قدر کیفیت پایینی دارند که به آسانی می‌توان کیفیت ضعیفشان را تشخیص داد و نیاز به بررسی موارد دیگر نیست. توصیه می‌شود که حتما شارژر را به گوشی وصل کنید، در صورت خم شدن سیم یا محکم نبودن اتصال به سوکت شارژ بدانید که کابل فیک است.

۲. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

کابل یو اس بی تایپ سی

اگر دستگاه هوشمند شما از فناوری شارژ سریع یا فست شارژ پشتیبانی می‌کند، توصیه می‌کنیم که برای بهره‌مندی از این قابلیت حتما کابلی تهیه کنید که از این قابلیت نیز پشتیبانی می‌کند. به لطف بهره‌گیری از فناوری فست شارژ یا شارژ سریع، یک شارژر USB-C باکیفیت می‌توانند سرعت شارژ شدن گوشی شما را افزایش دهد.

۳. برند و شرکت سازنده کابل شارژ USB-C

شارژر USB تایپ C

کابل‌هایی که بر روی بسته‌بندیشان عباراتی نظیر CE و RHOS و MFI درج شده، در دسته‌بندی کابل‌های باکیفیت موجود در بازار قرار می‌گیرند. توصیه می‌شود که همواره لوازم جانبی خود را از شرکت‌‌های معتبر و مطرح خریداری کنید تا طول عمر محصولات هوشمند شما افزایش یابد.

۴. امکان تبادل اطلاعات با سرعت بالا

Best USB C Cables 13

کاربران صرفا از کابل‌های USB-C برای شارژ کردن گوشی یا سایر محصولات استفاده نمی‌کنند، بلکه با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانند اطلاعات گوشی خود را به کامپیوتر منتقل کنند. از این رو توصیه می‌کنیم که در هنگام خرید کابل این نکته را نیز مد نظر خود قرار دهید تا امکان انتقال اطلاعات بین گوشی و کامپیوتر با سرعت بالا برای شما فراهم شود.

۵. جنس و دوام کابل شارژ USB-C

Best USB C Cables 12

شرکت‌های سازنده کابل‌های USB-C از روکش‌های بسیار مختلفی، از روکش‌های فلزی گرفته تا پلاستیکی، روی این محصولات استفاده می‌کنند. از این رو در هنگام خرید به شما توصیه می‌کنیم کابلی را تهیه کنید که روکش‌های چند لایه داشته باشد تا مدت بیشتری بتوانید از آن بهره ببرید. جهت بیشتر شدن دوام و کارایی کابل شارژ USB-C نیز می‌توانید در بخش‌های انتهایی کابل‌ها که نقاط ضعف اصلی آن‌ها به شمار می‌روند، از محافظ‌های کابل بهره ببرید.


بهترین کابل‌های شارژ USB-C در دیجی کالا


کابل تبدیل USB به USB-C کلومن مدل kd-67 طول ۱ متر

Best USB C Cables 11

این محصول در یک انتهایش کانکتور USB و در انتهای دیگر کانکتور USB-C دارد. کابل کلومن که این دو کانکتور را به هم مرتبط می‌کند ۱۰۰ سانتیمتر طول دارد. همچنین چیپ هوشمندی درون این کابل در نظر گرفته شده که شدت جریان و ولتاژ را با توجه به دستگاه شما تنظیم می‌کند. شما می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۷۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کابل کلومن مدل kd-67 از دیجی‌کالا

کابل تبدیل USB به USB-C لیتو مدل LD-51 طول ۱ متر

کابل‌های USB-C

کابل تبدیل USB به USB-C مدل LD-51 لیتو به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به راحتی گوشی خود را با شدت جریان و ولتاژ ۵V-3A شارژ کنید. طول این کابل به ۱ متر می‌رسد.

سوکت‌های این کابل به شکل فلزی طراحی شده‌اند تا مقاومت آن‌ها در برابر ضربه و خط‌وخش بسیار بالا برود. سری‌های این محصول از ترکیب فلز و پلاستیک بوده که مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه افزایش داده است. جنس بدنه این کابل از الیافی در هم تنیده تولید شده که در برابر گره خوردن، کشش و پارگی مشکلی ایجاد نمی‌کند. در قسمت انتهای سوکت‌های این کابل روکشی سیلیکونی تعبیه شده که مانع از قطع شدن کابل در اثر خم شدن می‌شود. شما می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۲۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کابل تبدیل لیتو مدل LD-51 از دیجی‌کالا

کابل تبدیل USB به USB-C آکو مدل AC -10 طول ۱ متر

کابل‌های USB-C

کابل یک متری تبدیل USB به USB-C آکو از روکش بسیار مقاوم ساخته شده است. یکی از مشکلات اساسی در حمل کابل، گره‌خوردگی آن است که این کابل دچار گره خوردگی نمی‌شود. کابل AC-10 مناسب برای انتقال شارژ و اطلاعات از دو درگاه USB و USB-C بوده و با تمام سیستم‌عامل‌های موجود در بازار کاملا سازگار است.

این کابل به دلیل وجود اتصالات لیزری در برابر کشیدگی نیز مقاومت بالایی دارد. سری‌های این محصول از ترکیب فلز و پلاستیک بوده که آن را در برابر فشار و کشیدگی بسیار مقاوم کرده است. در قسمت انتهایی سوکت‌های این کابل USB-C، روکشی سیلیکونی قرار دارد که از قطع شدن کابل در اثر استفاده زیاد جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۱۲۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کابل تبدیل آکو مدل AC -10 طول ۱ متر از دیجی‌کالا

کابل تبدیل USB به USB-C ریمکس مدل RC-152 طول ۱ متر

کابل شارژ

کابل تبدیل USB به USB-C ریمکس مدل RC-152 با بهره‌گیری از رشته‌های مسی و با استفاده از روکش پارچه‌ای از الیاف نایلون پوشانده شده‌ است. این روکش مقاومت زیادی دارد و رشته‌های مسی، کابل را در برابر قطع‌ شدن ناشی از کشیدن، خم شدن و گره خوردن مقاوم می‌کنند. این محصول ریمکس به طور کاملاً استانداردی طراحی شده و به دلیل جلوگیری از نوسانات برقی، در استفاده طولانی‌مدت به باتری دستگاه شما صدمه‌ای وارد نخواهد کرد.

این کابل شارژ از فناوری MFI پشتیبانی می‌کند و به لطف تراشه‌ی موجود در کانکتور آن انتقال سریع، آسان و امن اطلاعات شما بین گوشی هوشمند و کامپیوتر را امکان‌پذیر می‌سازد. همچنین محل اتصال سیم به کانکتور به خوبی مقاوم سازی شده تا کاربران از این بابت نیز هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند. طول یک متری و بهره‌گیری از روکش کنفی از دیگر قابلیت‌های این کابل شارژ USB-C به شمار می‌رود. شما می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۱۲۷,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کابل تبدیل ریمکس مدل RC-152 از دیجی‌کالا

کابل تبدیل USB به USB-C باسئوس مدل Cafule CATKLF طول ۲ متر

کابل‌های USB-C

از دیگر کابل‌های بسیار باکیفیت فروشگاه دیجی کالا می‌توان به محصول جدید شرکت باسئوس یعنی کابل مدل Cafule CATKLF اشاره کرد. جنس بدنه این محصول از الیاف در هم تنیده بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر کشش، پارگی و گره خوردن دارد. سوکت‌های این محصول از جنس فلز بوده و همین امر باعث شده تا مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار داشته باشد.

طول ۲ متری این محصول به کاربر آزادی عمل بیشتری داده تا راحت بتواند از گوشی در حال شارژ خود استفاده کند و او را محدود نمی‌کند. شما می‌توانید از طریق این محصول گوشی خود را با شدت جریان و ولتاژ ۵V-2A شارژ کنید. بخش درونی این کابل از چند رشته سیم مرغوب بهره می‌برد که موجب افزایش سرعت انتقال شارژ تا ۴۰ درصد بیشتر خواهد شد. شما می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۹۳,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کابل تبدیل باسئوس مدل Cafule CATKLF از دیجی‌کالا

کابل تبدیل USB به USB-C ریمکس مدل RC-163a طول ۱ متر

کابل‌های USB-C

این کابل دارای سرعت شارژ ۲.۱ آمپر بوده و همچنین از سرعت ۴۸۰ مگابایت برثانیه برای انتقال دیتا از گوشی به کامپیوتر پشتیبانی می‌کند.  روکش این کابل از مواد پلیمری بسیار مقاوم TPE تولید شده، مقاومت عالی در برابر رطوبت و رنگ پذیری دارد و دمای بین ۴۰ – تا ۱۲۰ درجه سانتیگراد را تحمل می‌کند. همچنین این کابل خاصیت الاستیک‌پذیری بالایی دارد و در برابر عوامل شیمیایی مختلف نظیر بازها، اسیدها، الکل‌ها، محلول‌های آبی، حلال‌های قطبی و شوینده‌ها مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. شما می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۷۲,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کابل تبدیل ریمکس مدل RC-163a از دیجی‌کالا

کابل تبدیل USB به USB-C بیاند مدل BA-306 طول ۱ متر

کابل‌های USB-C

کابل شارژ USB-C مدل BA-300 بیاند از جنس رشته‌های مسی ساخته شده‌ است. کابل بیاند BA-306 دارای یک روکش بافته شده از الیاف نایلونی است تا دوام بالاتری نسبت به کابل‌های لاستیکی داشته باشد و با استفاده مداوم دچار بریدگی یا تاشدگی در طول کابل نشود.

روکش مقاوم این کابل‌ و طراحی منحصر‌به‌فرد کانکتور‌های آن‌ که از دو نوع پلاستیک نرم و سخت برای استحکام حداکثری کابل بهره می‌برد، می‌تواند تا ۳ کیلوگرم فشار را تحمل کند. شما می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۴۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کابل تبدیل بیاند مدل BA-306 از دیجی‌کالا

کابل تبدیل USB-C به USB-C باسئوس مدل CAJY0007 طول ۲ متر

شارژر

این محصول شرکت باسئوس از هشت رشته کابل مسی نازک تقویت شده و د‌ر‌هم تنیده تشکیل شده است. بر روی این کابل روکشی از جنس پارچه قرار داده شده و با این روکش، کابل شما در برابر کشیده شدن و پارگی استحکام بیشتری خواهد داشت. همچنین جنس کانکتورهای این کابل فلزی و از آلیاژ آلومینیوم است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارند، قسمت دیگر کانکتور هم از روکش محافظ تشکیل شده است.

طول کابل برابر با ۲ متر بوده و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. حداکثر توان این کابل برابر با ۱۰۰ وات و حداکثر ولتاژ و جریان عبوری از آن برابر ۲۰ ولت و ۵ آمپر است. این کابل مجهز به یک چیپ هوشمند بوده که نسبت به وضعیت گوشی شما جریان مناسب عبوری را تعیین می‌کند و باعث می‌شود به گوشی شما آسیب نرسد. پشتیبانی از قابلیت فست شارژ، چیپ کنترل دمای گوشی هنگام شارژ، سرعت ۴۸۰ مگابایت بر ثانیه برای انتقال دیتا و مقاومت در برابر خمیدگی از دیگر قابلیت‌های پرشمار این کابل به شمار می‌رود. شما می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۳۵۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کابل تبدیل باسئوس مدل CAJY0007 از دیجی‌کالا

کابل تبدیل USB به USB-C اکستروم مدل ACB90UC 60W طول ۱ متر

خرید کابل USB-Cدر محیط‌های کم نور می‌توانید از LED تعبیه شده در این کابل برای پیدا کردن دستگاه و کابل استفاده کنید. روکش با بافت نایلونی این کابل دوام بالایی به آن بخشیده تا برای مدت طولانی بتوانید از آن استفاده کنید.

این کابل قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع تا ۶W را دارد و این امکان را به مصرف‌کنندگان می‌دهد تا تمامی دستگاه‌هایی که از درگاه USB-C پشتیبانی می‌کنند را شارژ کنند. این درگاه همچنین سرعت ۴۵۰ مگابایت بر ثانیه را به منظور تبادل اطلاعات، برای کاربران فراهم می‌کند. این کابل قدرت بالایی در تحمل خمیدگی دارد و به دلیل وجود اتصالات لیزری در برابر کشیدگی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. شما می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۱۸۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کابل تبدیل اکستروم مدل ACB90UC 60W از دیجی‌کالا

کابل تبدیل USB به USB-C تسکو مدل TCC105 طول ۱ متر

شارژر USB-C

محصولات شرکت محبوب تسکو همواره از کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب برخوردار بوده و این موضوع در مورد کابل شارژ USB-C مدل TCC105 این شرکت نیز صدق می‌کند. جنس بدنه‌ی این کابل علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، مقاومت بسیار خوبی در برابر گره‌خوردگی و تاشدگی به کاربران ارائه می‌دهد.

قابلیت بسیار خوب دیگری که این کابل دارد، پوشش خاص آن در قسمت اتصال کابل به کانکتور است. یک محافظ پلاستیکی و سخت در این قسمت وجود دارد که باعث می‌شود هنگام خم کردن بیش از حد کابل، فشار وارد شده به آن توسط این پوشش کاسته شده و در نهایت مانع از قطع شدن کابل از کانکتور شود. این محصول از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و با سرعت بالایی اطلاعات را بین گوشی و کامپیوتر انتقال می‌دهد. شما می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۴۱,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کابل تبدیل تسکو مدل TCC105 از دیجی‌کالا

کابل تبدیل USB به USB-C کلومن پلاس مدل +K10 طول ۱.۵ متر

دیجی کالا

کابل مدل K10+ امکان شارژ و یا انتقال اطلاعات را به شما می‌دهد. این کابل برای انجام این دو وظایف از دو درگاه USB و USB-C بهره می‌برد. این محصول شرکت کلومن پلاس می‌تواند تا شدت جریان ۳ آمپر را از خود عبور دهد و از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

در ضمن این محصول قابلیت محافظت در برابر افزایش شدت جریان، ولتاژ، حرارت، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه را دارد. قدرت این کابل در برابر خمیدگی بسیار بالاست و به دلیل وجود اتصالات لیزری در برابر کشیدگی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. شما می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۱۹۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کابل تبدیل کلومن پلاس مدل +K10 از دیجی‌کالا

سخن پایانی

کابل‌های USB-C

کابل شارژ USB-C یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود که در هنگام خرید آن باید به یک سری نکات توجه کنید تا به گوشی یا دستگاه هوشمند شما آسیب نرسد. در این مقاله بهترین کابل‌های شارژ USB-C موجود در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را به شما معرفی کردیم و یک سری نکات مهم در هنگام خرید این محصولات را نیز مورد بررسی قرار دادیم. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.