بهترین برنامه های کنترل گوشی از راه دور

microsoftteams image 1 63c84da9255132ee1d11a1bf

سال‌ها پیش می‌توانستید با خرید گوشی‌های ساده برای کودکان و سالمندان نیاز آن‌ها را برطرف کنید زیرا موبایل برای کاری بیشتر از تماس و پیامک مورد استفاده قرار نمی‌گرفت. اما حالا با وجود واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و ده‌ها پیام‌رسان و شبکه اجتماعی دیگر،‌ نمی‌توانید به کودک خود بگویید نیازی به گوشی هوشمند ندارد! حتی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها نیز برای دیدن عکس‌های نوه‌های خود به دستگاه‌های نسل جدید نیاز دارند.

اما فرض کنید خانه نیستید و می‌خواهید در گوشی مادر خود چیزی را تنظیم کنید. این که با او تماس بگیرید و قدم به قدم در مسیر همراهیش کنید روشی است که شاید زمان زیادی ببرد. اما اپلیکیشن‌هایی هستند که می‌توانند در این مسیر به شما کمک کنند تا بتوانید بدون صرف زمان زیاد چنین کاری را انجام دهید.

حال فرقی نمی‌کند که هدف شما از کنترل از راه دور گوشی هوشمند فرد دیگر چه باشد؛ اکنون اپلیکیشن‌هایی توسعه‌ یافته‌اند که می‌توان به کمک آن‌ها این کار را انجام داد. یعنی امکان کنترل گوشی هوشمند دیگر با گوشی اندروید، آیفون یا کامپیوتر وجود دارد.

در این مقاله قصد داریم انواع روش‌های کنترل گوشی از راه دور را به شما آموزش دهیم. پس تا انتهای این مقاله همراه زومیت باشید.

انواع روش های کنترل گوشی از راه دور

روش‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید به کمک آن‌ها گوشی هوشمند دیگری را از راه دور کنترل کنید. فرقی نمی‌کند کامپیوتری روبه‌رویتان باشد یا گوشی هوشمند در دست داشته باشید، همیشه راهی برای انجام این کار وجود دارد.

در ادامه بهترین اپ‌ها و نرم‌افزارها برای کنترل گوشی از راه دور توسط دستگاه‌های اندرویدی، آیفون و کامپیوتر گردآوری شده‌اند.

بهترین برنامه های اندروید کنترل گوشی از راه دور

توسعه‌دهندگان اندروید اپلیکیشن‌های نسبتا زیادی را برای کنترل گوشی از راه دور منتشر کرده‌اند. اما در این مقاله تنها سراغ بهترین‌ها رفته‌ایم تا بتوانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

AirMirror

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.