بهترین برنامه‌های بهینه سازی باتری گوشی سامسونگ و گوشی‌های اندرویدی

battery life laptop 63d913d2733fadf74887807b

اگر گوشی سامسونگتان روت شده است، برنامه‌‌های بیشتری برای انتخاب دارید. Servicely با مسدود کردن برنامه‌هایی که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، عمر باتری را افزایش می‌دهد. دستگاه‌ها اغلب به دلیل وجود ده‌ها برنامه در پس‌زمینه، میزانی از درصد باتری را در طول شب از دست می‌دهند. Servicely با مدیریت این برنامه‌ها و بهینه‌سازی آن‌ها مشکل را حل می‌کند و البته برنامه‌هایی که گوشی را از خواب عمیق بیدار می‌کنند را غیرفعال می‌کند.

این برنامه‌ بهینه سازی باتری گوشی سامسونگ و دیگر گوشی‌های اندرویدی به شما کمک می‌کند تا اعلان‌های برنامه‌های انتخابی خود را فعال یا غیرفعال کنید تا از احتمال اجرای آن‌ها در پس‌زمینه جلوگیری شود. همچنین می‌توان پیام‌های بی‌پایان رسانه‌های اجتماعی یا اعلان‌های غیرضروری بازی‌ها و سایر برنامه‌ها را متوقف کرد. همه این موارد باعث می‌شود عمر باتری دستگاه حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد بیشتر از حد معمول افزایش پیدا کند.

آیا بهینه سازی باتری برای گوشی ضرر دارد

بهینه سازی باتری موضوعی نیست که بخواهد باعث نگرانی شما شود و همانطور که از نامش پیدا است، می‌تواند به حفظ سلامت باتری، دوام و طول عمر آن کمک کند. بااین‌حال با فعال کردن گزینه‌های بهینه‌سازی ممکن است محدودیت‌هایی برایتان ایجاد شود که دلخواهتان نباشد.

برای مثال با بهینه‌سازی باتری فعالیت برنامه‌ها در پس‌زمینه محدود یا قطع می‌شود تا مصرف باتری کاهش یابد. این موضوع ممکن است بر روی تجربه کاربری بعضی افراد تأثیر منفی بگذارد. اگر نیاز دارید برخی از برنامه‌ها را حتی زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید فعال نگه دارید، می‌توانید بهینه‌سازی باتری را برای این برنامه‌ها خاموش کنید.

شارژ بهینه با کاهش سرعت شارژ در زمانی که گوشی در حال استفاده نیست به افزایش عمر باتری کمک می‌کند؛ اما می‌تواند برای برخی از کاربران محدودیت ایجاد کند. ویژگی مذکور برای درک عادات شارژ شما به یادگیری ماشینی متکی است، بنابراین سازگار شدن آن با الگوهای مصرفی هر فرد ممکن است مدتی طول بکشد.

با درنظر گرفتن تمام جوانب می‌توانید در مورد فعال کردن یا نکردن این گزینه تصمیم بگیرید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.