بهترین بازی های کامیون اندروید | ۱۵ بازی جذاب ماشین سنگین موبایلی

باید اعتراف کرد که بازی‌های موبایلی در طول چندسال اخیر به طرز فوق‌العاده‌ای پیشرفت کرده‌اند. وقتی سونامی بازی‌های موبایلی در سال ۲۰۱۲ به راه افتاد، هیچ حتی فکرش را هم نمی‌کرد که روزی پلتفرمی که میزبان بازی‌هایی ساده بود؛ تبدیل به یکی از غول‌های صنعت بازی‌سازی شود. خوشبختانه ما در طول چندسال اخیر؛ عناوین موبایلی بسیار خوبی داشته‌ایم که هرکدامشان پتانسیل‌های فوق‌العاده خودشان را داشتند. امروزه از بازی‌های شوتر بگیرید، تا عناوین سبک بقا و حتی بهترین بازی های کامیون اندروید؛ دست به دست هم داده‌اند تا نمایشی خوب از دنیای بازی‌های موبایلی داشته باشند. همچنین جادوی پلتفرم موبایل نیز؛ در تنوع بی‌حد و مرز بازی‌های این پلتفرم است. پلتفرمی که هیچ ترسی از شکست ندارد و با جاه‌طلبی تمام؛ به دنبال تاریخ آفرینی و شگفتی‌سازی است.

بنابراین چندان هم دور از ذهن نبود که ما نیز در ویجیاتو به سراغ این بازی‌ها برویم. در طول چند سال اخیر؛ پلتفرم موبایل دیگر از آن چارچوب کسل‌کننده‌اش خارج شده است و تجربیاتی را نیز به تصویر کشیده که دیدنشان چندان هم خالی از لطف نیست. همچنین باید اعتراف کرد که بازی های کامیون اندروید جزو بهترین بازی‌هایی هستند که شما می‌توانید امروزه روی پلتفرم موبایل به سراغشان بروید. صحبت از بازی‌هایی است که چالش‌های بسیاری را برایتان به تصویر خواهند کشید و بقدری که باید محبوب هستند که بتوانند شما را به تجربه این خودشان وسوسه کنند. نهایتا باید گفت که اگر شما نیز به دنبال لیستی از بهترین بازی های ماشین سنگین اندروید هستید، در این مطلب همراه ویجیاتو باشید.  

Truck Simulator: Ultimate


برای شروع شاید بد نباشد که به سراغ بازی Truck Simulator: Ultimate برویم. این بازی اقتباسی جذاب از دنیای بازی Euro Truck Simulator 2 برای اندروید است که توسط استودیوی Zuuks Games برای موبایل توسعه پیدا کرده است. شما برای تجربه این بازی نیازمند به اندروید بالای ۷ و حداقل ۲ گیگ فضای هستید تا بتوانید Truck Simulator: Ultimate بدون هیچ مشکلی اجرا کنید. درست همانند بازی دوست داشتنی Euro Truck Simulator 2؛ این بازی موبایلی نیز از شما می‌خواهد که کمپانی حمل و نقل خودتان را در قاره سبز پایه‌گذاری کنید و به مرور آن را ارتقا دهید.


مطلب پیشنهادی:بهترین مادهای سیمز ۴ که باید به سراغشان برویدسیمز با قارچ و پنیر اضافه!
بهترین مادهای سیمز ۴ که باید به سراغشان برویدبهترین مادهای سیمز ۴ که باید به سراغشان بروید

موضوع دوست داشتنی دیگر درباره این بازی؛ تنوع بسیار زیاد ماشین‌های آن است. هرچند که بازی موبایلی Truck Simulator: Ultimate از خودروهای لایسنس شده استفاده نکرده است، اما تیم بازی‌سازی Zuuks Games تمام تلاشش کرده تا مدل‌های حاضر در این بازی بیشترین شباهت را از نظر بصری با کامیون‌های واقعی داشته باشند. همچنین بخش آنلاین بازی Truck Simulator: Ultimate نیز جزو دیگر دلایلی است که سبب جذابیت این بازی شده است.

Truck Simulator: UltimateTruck Simulator: UltimateTruck Simulator: Ultimate


سازنده:Zuuks Games


سبک:شبیه‌ساز ، کامیون


حجم:۲۰۰۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Truck Simulator OffRoad 4


باید اعتراف کرد که اگر به دنبال یک بازی حماسی کامیون سواری روی اندروید هستید، سری عناوین Truck Simulator Offroad یکی از اصلی‌ترین گزینه‌هایی هستند که باید به سراغشان بروید. این فرنچایز تاکنون در ۴ نسخه توسط بازی‌ساز مستقلی به نام Ruslan Chetverikov برای اندروید توسعه پیدا کرده است که نسخه چهارم آن یعنی بازی Truck Simulator OffRoad 4 بهترین آن‌هاست. جایی که شما با یک بازی کامیون سواری ساده طرف نیستید و Truck Simulator OffRoad 4 گیم‌پلی بسیار متفاوت‌تری را برایتان به پرده نمایش خواهد آورد.

همچنین این سری از بازی‌ها عموما به سبب گیم‌پلی سخت و چالش برانگیزی که دارند، شناخته می‌شوند و بازی موبایلی Truck Simulator OffRoad 4 دست کمی از دیگر بازی‌های این فرنچایز ندارد. شما باید در دنیای این بازی از مسیرهای صعب‌البعور؛ بگذرید و محموله‌هایی که دارید را سالم به مقصد برسانید. همچنین فیزیک واقع‌گرایانه این بازی نیز؛ جزو دیگر دلایلی است که Truck Simulator OffRoad 4 دوست داشتنی و چالش‌برانگیز کرده است.

Truck Simulator OffRoad 4Truck Simulator OffRoad 4Truck Simulator OffRoad 4


سازنده:Ruslan Chetverikov – Driving & Police Games


سبک:شبیه‌ساز ، کامیون


حجم:۲۳۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Truckers of Europe 2


نوبتی هم که باشد، نوبت به بازی Truckers of Europe 2 می‌رسد. شما در دنیای این بازی جذاب باید از دل قاره سبز عبور کنید. شهرهای بزرگ اروپا مانند برلین، ونیز و میلان در ایتالیا و همچنین مادرید در اسپانیا و پراگ در جهوری چک؛ همگی به واقعی‌ترین شکل ممکن در دل این بازی طراحی شده‌اند. هدف اصلی شما در Truckers of Europe 2؛ رساندن محموله‌های مختلف در مدت زمان مشخص شده است. هرچقدر که شما در این بازی وقت‌شناس‌تر باشید، پول بیشتری خواهید گرفت و می‌توانید از آن‌ها برای خریدن کامیون‌های مختلف و همچنین استخدام راننده‌های دیگر؛ استفاده کنید.


مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبا مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

همچنین شاید بازی موبایلی Truckers of Europe 2 در مقایسه با عناوین قبلی حاضر در این لیست؛ کمی کوچک‌تر باشد، اما جهان واقع‌گرایانه Truckers of Europe 2 باعث شده است تا این بازی جزو بهترین بازی های کامیون اندروید باشد. منتهی بهترین بخش مربوط به این بازی؛ در کنترلرهای ساده آن خلاصه شده است که تجربه‌ای خوب از بازی Truckers of Europe 2 را برایتان به ارمغان خواهند آورد.

Truckers of Europe 2Truckers of Europe 2Truckers of Europe 2


سازنده:Wanda


سبک:شبیه‌ساز ، کامیون


حجم:۳۳ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Euro Truck Driver 2018


وقتی صحبت از واقعی‌ترین بازی‌ های کامیون اندروید و موبایل می‌شود، غیرممکن است که حرفی از بازی دوست داشتنی Euro Truck Driver 2018 به میدان نیاید. Euro Truck Driver 2018 توسط استودیوی مستقل Ovidiu Pop برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرده است. این بازی تاکنون موفق شده تا بیش از ۱۰ میلیون‌بار توسط کاربران اندرویدی دانلود شود و یکی از پردانلودترین بازی‌ های کامیون سواری اندروید و پلتفرم موبایل نیز به شمار می‌رود.

همچنین از طرفی نیز بازی موبایلی Euro Truck Driver 2018 گرافیکی خوب و فیزیکی واقع‌گرایانه دارد. درواقع جالب است بدانید که یکی از دلایلی که سبب قرار گرفتن این بازی در این لیست شده، همین فیزیک واقعی Euro Truck Driver 2018 است که حسی واقعی از دنیای این بازی را به مخاطبان منتقل کرده. همچنین موسیقی‌متن و صداگذاری این بازی نیز؛ جزو دیگر دلایلی هستند که Euro Truck Driver 2018 را تا به این اندازه جذاب کرده‌اند.

Euro Truck Driver 2018Euro Truck Driver 2018Euro Truck Driver 2018


سازنده:Ovidiu Pop


سبک:شبیه‌ساز ، کامیون


حجم:۴۱۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

World Truck Driving Simulator


نهایتا نوبت به بازی موبایلی World Truck Driving Simulator در این لیست می‌رسد. این بازی موبایلی؛ جایگزینی فوق‌العاده برای بازی محبوب Euro Truck Simulator 2 است که توسط استودیوی بازی‌سازی موبایلی Dynamic Games Ltda برای اندروید توسعه پیدا کرده است. استودیویی‌ که پیش‌تر توانسته بود که با ساخت بازی‌های جذاب دیگری نیز؛ خودی نشان دهد و بقدری که باید دوست داشتنی است که شما بخواهید در این لیست فرصتی به بازی دوست داشتنی آن‌ها دهید.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Hi-Fi Rushاستانداردی تازه برای مایکروسافت
بررسی بازی Hi-Fi Rushبررسی بازی Hi-Fi Rush

در دنیای این بازی موبایلی؛ فرصتی ایده‌آل فراهم شده تا شما بتوانید به عنوان یک راننده کامیون واقعی ایفای نقش کنید. حضور کامیون‌های لایسنس شده متنوع در World Truck Driving Simulator باعث شده‌اند تا این بازی حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد. همچنین جالب است بدانید که گرافیک خوب و صداگذاری دوست داشتنی World Truck Driving Simulator نیز؛ جزو دیگر دلایلی هستند که می‌توانند شما را نسبت به آینده این بازی امیدوار کنند.

World Truck Driving SimulatorWorld Truck Driving SimulatorWorld Truck Driving Simulator


سازنده:Dynamic Games Ltda


سبک:شبیه‌ساز ، کامیون


حجم:۱۰۰۷ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Cargo Transport Simulator


اگر طرفدار بازی‌ های کامیون موبایلی هستید و گوشی‌تان آن‌طوری که باید سخت افزار خوبی ندارد، باید نیم‌نگاهی به بازی موبایلی Cargo Transport Simulator داشته باشید. این بازی موبایلی به نوعی طراحی شده است که شما می‌توانید آن را بدون دردسر خاصی روی هر سخت‌افزاری تجربه کنید. استودیوی سازنده این بازی برای بهینه‌تر کردن بازی Cargo Transport Simulator مجبور شده است که برخی از المان‌های گرافیکی این بازی را قربانی کند. اما با این‌حال شما در این بازی هنوز هم یکسری از المان‌های حیاتی مانند چرخش شبانه روز و حالت‌های مختلف آب و هوایی را دارید.

در دنیای این بازی موبایلی چیزی بیش از ۳۸ کامیون مختلف وجود دارد که شما می‌توانید با پیشرفت در بازی؛ آن‌ها را به دست بیاورید. Cargo Transport Simulator در ابدای کار از شما می‌خواهد که کارتان را با یک کامیون کلاسیک شروع کنید و به تدریج؛ در بازی پیشرفت کنید. همچنین بخش آنلاین بازی موبایلی Cargo Transport Simulator نیز؛ جزو دیگر دلایلی است که این بازی را دوست داشتنی و مورد احترام کرده است.

Cargo Transport SimulatorCargo Transport SimulatorCargo Transport Simulator


سازنده:SkisoSoft


سبک:شبیه‌ساز ، کامیون


حجم:۶۷ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Truck Simulator USA – Evolution


بازی Truck Simulator USA – Evolution درست یکی دیگر از عناوین استودیوی Ovidiu Pop است که موفق شده تا نمایش خوبی را به تصویر بکشد. این بازی اولین گزینه در این لیست است که به سراغ کامیون‌های آمریکایی رفته و حس و حال متفاوتی را نیز به تصویر می‌کشد. Truck Simulator USA – Evolution در کشورهای مختلفی مانند کانادا، آمریکا و مکزیک جریان دارد و شهرهای بزرگ و مشهور این کشورها را نیز به خوبی طراحی کرده است. بنابراین اگر شما علاقه‌مند به گشت و گذار در قاره آمریکا هستید، بازی موبایلی Truck Simulator USA – Evolution احتمالا گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین کنترلر موبایلبهترین دسته برای پابجی موبایل کدام است؟
راهنمای خرید بهترین کنترلر موبایلراهنمای خرید بهترین کنترلر موبایل

از طرفی نیز Truck Simulator USA – Evolution درست در سال ۲۰۱۷ از راه رسید. گرافیک این بازی نسبت به سال انتشارش؛ چندان بد نیست و برای همین شما یکسری از المان‌های مهم مانند حالت‌های مختلف آب و هوایی را در این بازی خواهید داشت. همچنین صداگذاری و جلوه‌های صوتی Truck Simulator USA – Evolution نیز چندان بد عمل نکرده‌اند و همه‌چیز دست به دست هم داده است تا این بازی جذاب موبایلی حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

Truck Simulator USA - EvolutionTruck Simulator USA - EvolutionTruck Simulator USA – Evolution


سازنده:Ovidiu Pop


سبک:شبیه‌ساز ، کامیون


حجم:۶۱۴ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Grand Truck Simulator


در رابطه با بازی Grand Truck Simulator؛ شما نباید فریب ظاهر ساده این بازی را بخورید. نکته جالب توجه درباره این بازی؛ قابلیت‌های شخصی‌سازی آن است که حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند. شما برای اجرای این بازی نیاز به سخت‌افزار چندانی ندارید و برای همین Grand Truck Simulator جزو دیگر بازی‌هایی است که شما می‌توانید بدون هیچ دردسر خاصی روی پلتفرم موبایل تجربه‌اش کنید. همچنین المان‌های واقع‌گرایانه در دنیای این بازی به خوبی طراحی شده‌اند و باید اعتراف کرد که Grand Truck Simulator اگرچه یک بازی گرید AAA موبایلی نیست، اما می‌توان انتظارات بالایی از آن داشت.

همچنین جالب است بدانید که بازی Grand Truck Simulator سفری جذاب به کشورهای لاتین آمریکای جنوبی است. دنیای این بازی در کشور برزیل و شهرهای کوچک آن روایت می‌شود و برای همین؛ شما در این بازی شاهد اتمسفری متفاوت نسبت به دیگر بازی‌های این لیست خواهید بود.

Grand Truck SimulatorGrand Truck SimulatorGrand Truck Simulator


سازنده: Pulsar GameSoft


سبک:شبیه‌ساز ، کامیون


حجم:۵۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Grand Truck Simulator 2


اگر نسخه اول بازی Grand Truck Simulator برایتان به اندازه‌ای که باید جذاب نبوده، شاید بهتر باشد که به سراغ نسخه دوم این بازی یا همان Grand Truck Simulator 2 بروید. نسخه دوم این بازی نسبت به نسخه اول Grand Truck Simulator تقریبا در تمامی چیزها پیشرفت کرده است و نواقص قبلی خودش را نیز بهبود بخشیده است. همچنین استودیوی سازنده این بازی؛ برای نزدیک‌تر شدن دنیای Grand Truck Simulator 2 به واقعیت، مکانیزم‌های مختلف بسیاری را نیز به این بازی اضافه کرده است.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی اسم‌فامیل در اپلیکیشن پنکوحضور یک بازی آشنا در اپلیکیشن پنکو
معرفی بازی اسم‌فامیل در اپلیکیشن پنکومعرفی بازی اسم‌فامیل در اپلیکیشن پنکو

همچنین در این نسخه، برخلاف نسخه قبلی؛ شما می‌توانید حتی کامیون‌هایتان را نیز از نظر موتوری شخصی‌سازی کنید و آن‌ها را ارتقا دهید. در نهایت همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم؛ اگر نسخه اول این بازی برایتان جذاب نبوده، استودیوی برزیلی Pulsar GameSoft برایتان فرصتی را فراهم کرده تا بتوانید نسخه دوم این بازی را با بهبودهای فراوان تجربه کنید.

Grand Truck Simulator 2Grand Truck Simulator 2Grand Truck Simulator 2


سازنده:Pulsar GameSoft


سبک:شبیه‌ساز ، کامیون


حجم:۵۴ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

 Trash Truck Simulator


اجازه دهید لیستمان را با بازی  Trash Truck Simulator ادامه دهیم. این بازی بهترین بازی کامیون اندروید است که تاکنون نیز با نقدهای بسیار خوبی مواجه شده است. در دنیای این بازی موبایلی قرار نیست که شما محموله‌های چند ده تنی را جا به جا کنید! بلکه وظیفه شما در  Trash Truck Simulator؛ جمع کردن زباله‌های مختلف از سطح شهر و بازیافت کردن آن‌هاست. اما همه‌چیز هم به همین سادگی نیست و قطعا مشکلات بسیاری در دنیای گریبان‌گیر شما خواهند شد.

منتهی باید توجه داشته باشید که شاید گرافیک این بازی آن‌طوری هم که باید پر جزئیات نباشد، اما گیم‌پلی بازی Trash Truck Simulator باعث شده است تا این بازی حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد و اگر به دنبال یک بازی جذاب و متفاوت کامیونی اندروید باشید، می‌توانید به سراغ بازی  Trash Truck Simulator بروید.

 Trash Truck Simulator Trash Truck Simulator Trash Truck Simulator


سازنده: SkisoSoft


سبک:شبیه‌ساز ، کامیون


حجم:۴۱ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

The Road Driver – Truck and Bus Simulator Game


اگر به دنبال تجربه‌ای سرگرم‌کننده و کژوال از دنیای بازی‌های کامیون اندروید هستید، بازی موبایلی The Road Driver  گزینه بسیار خوبی برای شماست. شما در دنیای این بازی درست همانند دیگر عناوین این لیست، باید کمپانی حمل و نقل خودتان را بسازید. این بازی موبایلی آزادی عمل بسیار زیادی را به شما می‌دهد. المان‌های جهان باز The Road Driver نیز همگی باعث شده‌اند تا این بازی یکی از بهترین عناوین کامیون اندروید باشد که می‌توانید فرصتی به آن دهید.


مطلب پیشنهادی:اگر ماینکرفت یک بوردگیم بود، چه شکلی می‌شد؟یک بازی مستقل درخشان دیگر
اگر ماینکرفت یک بوردگیم بود، چه شکلی می‌شد؟اگر ماینکرفت یک بوردگیم بود، چه شکلی می‌شد؟

همچنین حضور کامیون‌های متنوع در جهان The Road Driver و از طرفی نیز حالت‌های مختلف آب و هوایی در آن؛ باعث جذابیت هرچه بیشتر این بازی موبایلی شده‌اند. همچنین جالب است بدانید که این بازی تاکنون با نقدهای بسیار خوبی مواجه شده است و برای همین؛ شما می‌توانید با خیالی آسوده به سراغ این بازی موبایلی دوست داشتنی بروید.

The Road Driver – Truck and Bus Simulator GameThe Road Driver – Truck and Bus Simulator GameThe Road Driver – Truck and Bus Simulator Game


سازنده:Long Path Games


سبک:شبیه‌ساز ، ورزشی


حجم:۲۱۸ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Euro Truck Evolution


بازی موبایلی Euro Truck Evolution یکی دیگر از آن دسته از بازی‌های دوست داشتنی است که توسط استودیوی Ovidiu Pop برای اندروید توسعه پیدا کرده است. بزرگ‌ترین نقطه قوت این بازی در مقایسه با دیگر عناوین حاضر در این لیست، تنوع بسیار زیاد کامیون‌ها و همچنین بخش آنلاین جذاب Euro Truck Evolution است. بخش آنلاینی که به شما اجازه بازی با دیگر پلیرها و یا حتی دوستانتان را نیز می‌دهد و برای همین؛ تجربه‌ای فوق‌العاده است.

همچنین راستش را بخواهید، گرافیک این بازی یکی از بهترین‌ها در این لیست است. اما با این‌حال متاسفانه در دنیای این بازی خبری از ماشین‌های لایسنس شده نیست. البته نباید نگران این موضوع باشید. زیراکه استودیوی Ovidiu Pop برای نزدیک‌تر کردن این بازی به واقعیت، سعی کرده است که ماشین‌های حاضر در بازی موبایلی Euro Truck Evolution حدالامکان به واقعیت طراحی کند و برای همین؛ می‌توان از این موضوع در دنیای این بازی موبایلی چشم پوشی کرد.

Euro Truck EvolutionEuro Truck EvolutionEuro Truck Evolution


سازنده:Ovidiu Pop


سبک:شبیه‌ساز ، ورزشی


حجم:۲۴۷ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Silkroad Truck Simulator


بازی موبایلی Silkroad Truck Simulator در سال ۲۰۱۹ توسط استودیوی Redstone Creatives از راه رسید و تاکنون صرفا روی کافه بازار بیش از ۲۰۰ هزار بار دانلود شده است که عددی قابل توجه برای یک بازی موبایلی است. Silkroad Truck Simulator شما را این‌بار راه کشورهای آسیای میانه می‌کند و از شما می‌خواهد که در جاده‌های صعب‌العبور این کشورها رانندگی کنید. همچنین از طرفی نیز باید اعتراف کرد که گرافیک نسبتا خوب این بازی موبایلی؛ باعث شده است تا Silkroad Truck Simulator حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید گوشی گیمینگ ارزان قیمت | زمستان ۱۴۰۱بهترین گوشی‌های گیمینگ زیر ۱۰ میلیون تومان
راهنمای خرید گوشی گیمینگ ارزان قیمت | زمستان ۱۴۰۱راهنمای خرید گوشی گیمینگ ارزان قیمت | زمستان ۱۴۰۱

شما در دنیای این بازی می‌توانید محموله‌های مختلفی را جا به جا کنید. هدف اصلی شما در دنیای Silkroad Truck Simulator رساندن محموله‌ها در مدت زمان مشخص شده است. همچنین از طرفی نیز؛ صداگذاری و موسیقی‌متن نسبتا خوب بازی Silkroad Truck Simulator؛ باعث شده‌اند تا این بازی تجربه‌ای نسبتا خوب از دنیای بازی های کامیون اندروید باشد که شما می‌توانید همین حالا به سراغش بروید.

Silkroad Truck SimulatorSilkroad Truck SimulatorSilkroad Truck Simulator


سازنده: Redstone Creatives


سبک:شبیه ساز ، کامیون


حجم:۱۲۲ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Heavy Truck Simulator


بازی Heavy Truck Simulator یکی دیگر از آن دسته از بازی‌هایی است که شما می‌توانید روی پلتفرم موبایل به سراغش بروید. این بازی توسط استودیوی مستقل Deha برای پلتفرم موبایل و سیستم عامل اندروید توسعه پیدا کرده است و تاکنون نیز با نقدهای بسیار خوبی مواجه شده. Heavy Truck Simulator سفری دوست داشتنی به دنیای قاره آمریکاست و اتفاقاتش در کشور برزیل جریان دارند. برای همین اگر شما نیز به دنبال یک بازی متفاوت کامیون برای اندروید هستید، Heavy Truck Simulator گزینه بسیار خوبی برای شماست.

همچنین خوشبختانه، ماجراجویی‌های این بازی صرفا به همین‌جا ختم نمی‌شوند. گرافیک خوب این بازی در کنار تنوع نسبتا زیاد از ماشین‌ها، باعث شده است تا Heavy Truck Simulator جزو یکی از بهترین بازی های کامیون اندروید باشد که نمی‌توان به همین راحتی آن را نادیده گرفت.

Heavy Truck SimulatorHeavy Truck SimulatorHeavy Truck Simulator


سازنده:Deha


سبک:شبیه‌ساز ، کامیون


حجم:۳۳۲ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

۲۰۱۸ Truck Simulator: Europe


نهایتا در این لیست به بازی دوست داشتنی Truck Simulator: Europe می‌رسیم. این بازی آخرین ایستگاه ما در لیست بهترین بازی های کامیون اندروید است که بار دیگر توسط استودیوی Zuuks Games برای اندروید منتشر شده است. Truck Simulator: Europe یک بازی آنلاین متکی بر المان‌های چندنفره است. این بازی سفری خاطره‌انگیز به سرزمین‌های قاره سبز است و شما باید در دنیای این بازی از شهرهای بزرگ قاره اروپا بگذرید.


مطلب پیشنهادی:بهترین چیت‌های ماینکرفت که هر بازیکنی باید آن‌ها را بدانداین چیت‌ها بازی را برایتان ساده‌تر خواهند کرد
بهترین چیت‌های ماینکرفت که هر بازیکنی باید آن‌ها را بداندبهترین چیت‌های ماینکرفت که هر بازیکنی باید آن‌ها را بداند

Truck Simulator: Europe گرافیکی خوب و همچنین صداگذاری بسیار مناسبی نیز دارد. همانطور از استودیوی Zuuks Games انتظار می‌رفت، این بازی به خوبی موفق شده است تا تجربه‌ای ایده‌آل برای طرفداران بازی‌ های کامیون سوار باشد و بد نیست که شما نیز نیم‌نگاهی به این بازی داشته باشید.

Euro Truck Evolution 2018 Euro Truck Evolution 2018 Euro Truck Evolution 2018


سازنده:Zuuks Games


سبک:شبیه‌ساز ، کامیون


حجم:۱۷۱ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

جمع‌بندی


پیشرفت روز افزون بازی‌های موبایلی باعث شد تا سبک‌های بسیاری به سراغ پلتفرم موبایل بیایند. خوشبختانه درست در همین بین نیز؛ سبک‌هایی چون بازی‌های شبیه‌ساز، موفق شدند تا نمایشی فوق‌العاده داشته باشند. منتهی درست در همین بین؛ این بازی های کامیون اندروید هستند که به دنبال جاه‌طلبی و انتقال حسی خوب از تجربه یک بازی موبایلی به مخاطب می‌گردند و اگر شما نیز طرفدار این سبک از بازی‌ها باشید، قطعا این مطلب می‌تواند کمک بسزایی در پیدا کردن رویاهایتان کند.

بهترین بازی کامیون برای اندروید کدام است؟

در این لیست به سراغ ۱۰ مورد از بهترین بازی های کامیون سواری اندروید رفته‌ایم که عناوینی مانند Truck Simulator: Ultimate و Truck Simulator: Europe جزو بهترین آن‌ها هستند.

آیا برای اجرای بهترین بازی های کامیون اندروید نیازمند سخت‌افزار قدرتمندی است؟

به صورت کلی بله؛ از آن‌جایی که این بازی‌ها جزئیات گرافیکی نسبتا خوبی دارند، شما برای تجربه آن‌ها نیازمند سخت‌افزار نسبتا خوبی هستید.

کدام بازی‌ های کامیون سواری اندروید را می‌توان به صورت آنلاین نیز تجربه کرد؟

خوشبختانه عناوینی مانند Truck Simulator: Ultimate و Euro Truck Evolution به شما اجازه می‌دهند که این بازی‌ها به صورت آنلاین نیز تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.