بهترین بازی های دو نفره پلی استیشن ۴

بازی‌ های دو نفره از آن دسته تجربه‌هایی هستند که خاطرات خیلی خوبی را برایمان رقم زده‌اند. کلی خنده، دعوا و هماهنگی‌های عجیبی که شاید فکر نمی‌کردیم در زندگی واقعی آن‌ها را داشته باشیم. همه‌ی این‌ها خاطرات خیلی خوبی هستند که اگر تنهایی آن‌ها را تجربه می‌کردیم شاید خیلی به یادمان نمی‌ماندند. پس بیایید با هم بهترین بازی های دو نفره پلی استیشن ۴ را مرور کنیم که همین الان می‌توانید با دوستان یا اعضای خانواده به سراغشان بروید.

It Takes Two


بهترین بازی های دو نفره پلی استیشن 4بهترین بازی های دو نفره پلی استیشن 4

وقتی بحث بازی های دو نفره می‌شود، آثار کمی هستند که در تنوع و سرگرمی بتوانند با بازی It Takes Two رقابت کنند. این بازی شما را در نقش پدر و مادری می‌گذارد که در آستانه‌ی طلاق هستند اما اتفاقات عجیبی برایشان رقم می‌خورد که حتی به ذهنشان هم نمی‌رسید.

حال این دو، باید با همکاری هم همه چیز را به حالت عادی برگردانند و چاره‌ای ندارند که مشکلاتی که روی هم جمع شده بود را به نحوی حل کنند. در این مسیر شاهد درگیری‌ها و بحث‌های بامزه‌ای هستیم که احتمالا در زندگی واقعی هم بعضی از آن‌ها را تجربه کردیم.

جدا از بحث داستان، گیم پلی بازی It Takes Two به شدت درگیرکننده است. آنچه این بازی را متمایز می‌کند مکانیک‌های نوآورانه‌ای است که به شدت به همکاری و ارتباط بین پلیرها تاکید دارد. «کدی» و «می» هر کدام ویژگی‌های خاصی را دارا هستند که باعث می‌شود حل هر معما با دیگری متفاوت باشد. بازی It Takes Two که جایزه بهترین بازی مراسم گیم آواردز ۲۰۲۱ را از آن خود کرد، یکی از بهترین بازی های دو نفره پلی استیشن ۴ شناخته می شود.

Rocket League


بازی راکت لیگ بهترین بازی های دو نفره پلی استیشن 4بازی راکت لیگ بهترین بازی های دو نفره پلی استیشن 4

راکت لیگ عناصر بازی‌های فوتبال و ریسینگ را با هم ترکیب کرده و نتیجه‌ی آن اثری هیجان‌انگیز و اعتیادآور است. راکت لیگ روی کار تیمی و هماهنگی تاکید زیادی دارد و همین موضوع آن را از بازی‌های زیادی متمایز می‌کند.

شما یا می‌توانید با هدف بردن و یک مسابقه‌ی جدی به بازی‌ راکت لیگ نگاه کنید یا صرفا برای گذراندن وقت با دوستانتان به سراغ آن بروید. در هر صورت، راکت لیگ سخت است و باید زمانی را صرف یادگیری آن بکنید. با اینکه مکانیک‌های بازی ساده هستند اما باز هم نیاز به تمرین دارند تا خودتان هم بتوانید از بازی لذت بیشتری ببرید. همچنین یادتان نرود که روحیه‌ی تیمی و مهارت برنامه‌ریزی استراتژیک را در خود بالا ببرید.

گیم پلی اعتیادآور و حالت چندنفره‌ی آن برای ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند. خبر خوب اینکه این بازی را می‌توانید همین حالا به صورت رایگان دانلود کنید.

Crash Team Racing Nitro-Fueled


بازی کرش تیم ریسینگ بهترین بازی های دو نفره پلی استیشن 4بازی کرش تیم ریسینگ بهترین بازی های دو نفره پلی استیشن 4

یکی دیگر از بهترین بازی های دو نفره پلی استیشن ۴ کراش تیم ریسینگ است. به عنوان یک ریمیک از کراش تیم ریسینگ کلاسیک، این بازی نه تنها کار خیلی خوبی در زمینه‌ی بازگرداندن نوستالژی انجام می‌دهد، گرافیک مدرن، گیم پلی بهبود یافته و محتوای بیشتری هم برای ارائه دارد.

در کراش تیم ریسینگ شما یکی از شخصیت‌های فرانچایز کراش بندیکوت را انتخاب کرده و با بقیه بازیکنان به رقابت می‌پردازید. این بازی هم از حالت کوآپ لوکال و آنلاین پشتیبانی می‌کند و یک اثر رقابتی جذاب برای گذراندن وقت با دوستان است.

LEGO DC Super Villains


بازی لگو دی سی سوپر ویلنز lego dc super villiansبازی لگو دی سی سوپر ویلنز lego dc super villians

یکی از بخش‌های جدانشدنی و خاص هر کدام از بازی‌های لگو، کوآپ آن‌ها است و بازی لگو دی سی سوپر ویلنز از این قضیه مستثنی نیست. در واقع بهترین تجربه از این بازی‌ را زمانی خواهید داشت که به صورت دو نفره آن را تجربه کنید.

هر زمان که بخواهید می‌توانید یکی از دوستانتان را دعوت کنید تا با هم به تجربه‌ی بازی مشغول شوید. مبارزه با دشمنان، حل کردن معماها و رقابت بر سر اینکه چه کسی بیشترین مقدار پول بازی را جمع می‌کند، هیجان و سرگرمی خاصی به بازی می‌بخشند.

Streets of Rage 4


گیم پلی بازی شورش در شهر 4 streets of rageگیم پلی بازی شورش در شهر 4 streets of rage

شورش در شهر یکی از آن مجموعه‌های قدیمی است که اکثر ما آن را با دوستانمان تجربه کرده و با آن خاطره داریم. خوشبختانه این مجموعه همچنان زنده است و نسخه‌ی چهارم آن یکی از بهترین بازی‌های دو نفره پلی استیشن ۴ است که این روزها می‌توانید به سراغ آن بروید.

بخش آنلاین بازی فقط به صورت دو نفره قابل تجربه است ولی لوکال آن تا چهار نفر را پشتیبانی می‌کند. مبارزات بازی در عین ساده بودن حسابی سرگرم‌کننده هستند و می‌توانید برای ساعت‌ها با دوستانتان مشغول کتک زدن دشمنان شوید! 

Far Cry 5


گیم پلی بازی فارکرای 5 گیم پلی بازی فارکرای 5

تجربه‌ی کوآپ مجموعه بازی‌های فارکرای همیشه محدودیت‌های خاص خود را داشته است. مثلا در نسخه چهارم شما نمی‌توانستید ماموریت‌های اصلی را به صورت کوآپ تمام کنید. اما در فارکرای ۵ این مشکل رفع شده است و شما می‌توانید کل این بازی را با دوستتان تجربه کنید.

حتی از بحث مراحل اصلی بگذریم، تنها گشت و گذار در دنیای بازی به اندازه‌ی کافی سرگرم‌کننده است. فارکرای ۵ یکی از بهترین بازی‌ های دو نفره پلی استیشن ۴ است که یک جهان وسیع و پویا را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ مخصوصا اگر طرفدار بازی‌های شوتر اول شخص باشید.

Overcooked! All You Can Eat


بازی overcooked all you can eatبازی overcooked all you can eat

یکی از دلایل محبوبیت بازی اورکوکد چالشی بودن آن است. بازی آن قدر شما را در شرایط بی‌نظمی و آشوب کامل قرار می‌دهد که قشنگ می‌توانید هماهنگی و ارتباطتان را با هم تیمی‌هایتان ارزیابی کنید. ولی همین سختی است که تجربه‌ی اورکوکد را انقدر لذت‌بخش کرده است.

شما و هم‌تیمی‌هایتان باید در آشپزخانه‌های مختلف غذاهای مختلف را آماده کنید و آن‌ها را در مدت زمان مورد نظر تحویل دهید. بدون شک قرار است حسابی خراب‌کاری کنید ولی این دقیقا بخش جالب ماجراست. اما اگر زمانی حس کردید که شاید بازی بیش از حد سخت است، می‌توانید آن را تغییر دهید.

نسخه‌ی All You Can Eat کامل‌ترین ورژن اورکوکد است. چرا که هر دو نسخه‌ی مجموعه و بسته‌های الحاقی مختلف را در خود جا داده است.

Borderlands: The Handsome Collection


بازی borderlands the handsome collectionبازی borderlands the handsome collection

بازی Borderlands the Handsome Collection شامل نسخه دوم و پیش‌درآمد بازی و تمام بسته‌های الحاقی آن‌ها می‌شود. شما حتی می‌توانید با سه نفر دیگر از دوستانتان به صورت اسپلیت اسکرین یا آنلاین به تجربه‌ی این شوتر سرگرم‌کننده مشغول شوید.

هر کدام از این بازی‌ها به شدت ارزش تجربه‌ی بالایی دارند و اگر طرفدار بازی‌های شوتر اول شخص باشید، از تجربه‌ی آن‌ها پشیمان نمی‌شوید. این مجموعه محتوای زیادی را شامل می‌شود و می‌توانید صدها ساعت با دوستانتان کارهای مختلف بپردازید.

TMNT: Shredder’s Revenge


بازی لاکپشت های نینجا انتقام شردربازی لاکپشت های نینجا انتقام شردر

معرفی بازی لاکپشت‌های نینجا به خودی خود یک سورپرایز برای طرفداران قدیمی این فرانچایز بود. این بازی نه تنها عملکرد خیلی خوبی داشت، بلکه به ریشه‌های این مجموعه پایبند بود. جالب است بدانید اولین نسخه از این مجموعه سال ۱۹۸۹ میلادی توسط کونامی ساخته شد. این اثر قدیمی یکی از بهترین خاطرات دوران کودکی گیمرها را رقم زد.

بازی Shredder’s Revenge یک اثر بی تم آپ دو بعدی است که می‌توانید آن را به صورت لوکال یا آنلاین تجربه کنید. این بازی تا ۶ تا بازیکن را هم پشتیبانی می‌کند و یکی از بهترین بازی های دو نفره پلی استیشن چهار است که می‌توانید با دوستانتان تجربه کنید.

A Way Out


بازی a way out
بازی a way out

بیشتر بازی‌های کوآپ در واقع تجربه‌های تک نفره‌ای هستند که می‌توانید آن را با دوستانتان هم بازی کنید. اما A Way Out داستان متفاوتی دارد و برای تجربه‌ی بازی حتما به دو نفر نیاز است. حالا این تجربه می‌تواند به صورت آنلاین یا لوکال و روی یک صفحه باشد. شما و دوستتان در نقش وینسنت مورتی و لئو کاروسو به تجربه بازی می‌پردازید؛ دو دوست که نقشه‌ی فرار از زندان را برنامه‌ریزی کرده‌اند.

شما باید با هم همکاری دقیقی داشته باشید تا بتوانید معماهای مختلف را حل کرده و مبارزات را پشت سر بگذارید. در این مسیر همچنین با این دو دوست و زندگی آن‌ها بیرون از زندان بیشتر آشنا خواهید شد.

جمع‌بندی


در این مقاله سعی شد بهترین بهترین بازی های دو نفره PS4 معرفی شود که هم به صورت لوکال و هم آنلاین می‌توانید با دوستان یا اعضای خانواده به تجربه‌ی آن‌ها مشغول شوید. مطمئنا بهترین بازی های دو نفره پی اس فور فقط به همین موارد خلاصه نمی‌شود. بازی‌های دیگری مانند ماینکرفت، ریمن لجندز، نکس ماشینا و کاپ‌هد از بازی‌های دو نفره دیگری هستند که ارزش تجربه‌ی بالایی دارند.

بهترین بازی های دو نفره پلی استیشن ۴ کدامند؟

بازی‌های It Takes Two، A Way Out، راکت لیگ، اورکوکد و موارد بیشتر در مقاله

آیا می‌توان دو نفره به تجربه‌ بازی‌های پلی استیشن ۴ پرداخت؟

بستگی به بازی‌ای که می‌خواهید آن را تجربه کنید دارد و بعضی بازی‌ها به صورت لوکال و بعضی آنلاین قابل تجربه هستند

بهترین بازی های دو نفره رایگان پلی استیشن ۴ کدامند؟

راکت لیگ، برالهالا، رلم رویال، فورتنایت، ایپکس لجندز و …


مطلب پیشنهادی:مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌ایدFIFA و PES را موقتا فراموش کنید!
مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌ایدمروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌اید

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.