بهترین اپلیکیشن های پخش زنده فوتبال برای ایفون و اندروید

فهرست مطالب

اگر از طرفداران پروپاقرص فوتبال هستید، مطمئنا دوست ندارید از تماشای هیچ مسابقه‌ای جا بمانید. با این حال برای تماشای فوتبال همیشه در خانه حضور ندارید و این موقعیت تنها با تکیه بر تلویزیون مهیا نمی‌شود. به راحتی می‌توانید از اپلیکیشن های پخش زنده فوتبال استفاده کنید، در هر زمان و هر موقعیتی برنامه دلخواه‌تان را تماشا کنید و از نتایج زنده فوتبال باخبر باشید. پس با تکنولایف همراه باشید تا فهرستی از بهترین اپلیکیشن پخش فوتبال را به شما معرفی کنیم.

برای مشاهده لیست گوشی های هوشمند، روی لینک روبرو بزنید: قیمت گوشی

اپلیکیشن پخش زنده فوتبال

در ادامه سعی داریم بهترین اپلیکیشن پخش زنده فوتبال برای ایفون و بهترین برنامه پخش زنده فوتبال برای اندروید را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن ESPN ScoreCenter

ESPN یکی از محبوب‌ترین‌های اپلیکیشن پخش زنده فوتبال رایگان برای اندروید و آیفون است که دارای حق پخش برای همه ورزش‌های اصلی است. با ESPN ScoreCenter می‌توانید هزاران رویداد زنده، اخبار درخواستی، تحلیل‌های تخصصی، مقالات برتر و موارد دیگر را تماشا کنید. اما توجه داشته باشید که این برنامه به پهنای باند قوی‌ای نیاز دارد تا به راحتی کار کند زیرا گزینه‌ای برای تماشای پخش با کیفیت پایین‌تر ندارد.

دانلود ESPN ScoreCenter

برنامه اندروید پخش فوتبال

اپلیکیشن SuperSport Dstv Now

به غیر از فوتبال، می‌توانید کریکت، راگبی، تنیس، گلف، و ورزش‌های موتوری را در SuperSport تماشا کنید. علاوه بر این، آخرین اخبار و مقالات را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید. این برنامه تقریبا با همه‌ی گوشی‌های هوشمند سازگار است و یکی از پرطرفدارترین برنامه‌ها برای اندروید و آیفون است.

دانلود SuperSport Dstv Now

اپلیکیشن iFlix

iFlix در سال ۲۰۱۸ به طور خاص برای ارائه آخرین اخبار و به روزرسانی ورزش‌های مورد علاقه طرفداران راه‌اندازی شد. همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که نمایش‌ها، فیلم‌ها و درام‌های مورد علاقه خود را برای سهولت در مجموعه‌های مختلف سفارش‌دهندگان استفاده کنند. این اپلیکیشن پخش فوتبال زنده را دانلود کنید و حسابی از آن لذت ببرید.

دانلود iFlix

اپلیکیشن پخش زنده فوتبال برای ایفون و اندروید

اپلیکیشن CBS Sports

این اپ بهترین برنامه برای دیدن فوتبال زنده است. در CBS Sports پوشش زنده پس از بازی، اخبار فوری، تجزیه و تحلیل کارشناسان، کلیپ‌های ویدیویی و موارد دیگر را می‌توانید ببینید.

دانلود CBS Sports

اپلیکیشن Live Soccer TV

برنامه Live Soccer TV با داشتن بیش از یک میلیون بار دانلود در فروشگاه Google Play، یک اپلیکیشن پخش زنده فوتبال جهان است. رویدادهای مهم فوتبال را در کانال‌های رسمی مختلف ارائه می‌دهد. این شرکت ادعا می‌کند که به بیش از ۴۰۰۰ کانال تقریباً در هر کشور جهان دسترسی دارد. این برنامه پیدا کردن بازی‌ها، تاریخ‌ها و زمان مسابقات آینده و موارد دیگر را بسیار آسان کرده است. مهم‌تر از همه، مانند برنامه‌های رایگان دیگر، تبلیغات آزاردهنده‌ای دریافت نمی‌کنید و یکی از بهترین برنامه‌ها برای پخش فوتبال در آیفون و اندروید است.

دانلود Live Soccer TV

اپلیکیشن Live Soccer TV

اپلیکیشن Live NetTV

اگر برنامه برای دیدن فوتبال زنده می‎‌خواهید، یکی از انتخاب‌های شما می‌تواند لایو نت تیوی باشد. در حقیقت یک اپلیکیشن پخش زنده فوتبال رایگان است. با استفاده از این برنامه در دستگاه خود، به بیش از ۷۰۰ کانال برای پخش زنده فوتبال، فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و غیره دسترسی داشته باشید.

دانلود Live NetTV

اپلیکیشن AOS TV

برنامه AOS TV یک اپلیکیشن پخش زنده فوتبال برای ایفون و همچنین برنامه پخش زنده فوتبال برای اندروید است. این شرکت ادعا می‌کند که بیش از ۱۰۰۰ کانال در پخش زنده، فیلم‌ها، اخبار و برنامه‌های تلویزیونی ارائه می‌دهد که می توانید از هر کجای دنیا تماشا کنید. البته اکثر کانال‌های آن به دلیل خطاهای سیستم کار نمی‌کنند، اما با این وجود، این یک برنامه برای دیدن فوتبال انلاین است.

اپلیکیشن AOS TV

اپلیکیشن fuboTV

این برنامه پخش زنده انواع ورزش‌ها از جمله فوتبال را پوشش می‌دهد. شما با دانلود این برنامه به بیش از ۶۵ کانال زنده دسترسی خواهید داشت. مزیت دیگر این است که این برنامه دارای ۳۰ ساعت فضای Cloud DVR است. بنابراین، در صورت از دست دادن مسابقه، می‌توانید آن را بعداً تماشا کنید. این برنامه چند منظوره است و نه تنها با آیفون و اندروید، بلکه با iPad و Apple TV نیز کار می‌کند.

دانلود fuboTV

اپلیکیشن آپارات

برنامه آپارات داخلی است و با استفاده از آن امکان دارید فوتبال را به صورت زنده مشاهده کنید، استفاده از این این برنامه رایگان است و فقط کافی است به اینترنت متصل باشید. برای تماشای برنامه می‌توانید از میان کیفیت‌های مختلفی که اینستاگرام در اختیار شما قرار داده است، استفاده کنید.

اپلیکیشن آپارات

برنامه Live-IRIB

این برنامه تقریبا آرشیو کاملی از کل شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی دارد و به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل درسترس است اگر این برنامه را دانلود کنید می‌توانید یک لیستی از علاقه‌مندی‌های خودتان بسازید. این اپ با سرعت اینترنت شما سازگار است و بر حسب آن می‌توانید کیفیت‌های مختلفی را انتخاب کنید.

برنامه برای مشاهده نتایج فوتبال

 Soccer live scores

یکی از بهترین برنامه‌ها برای دیدن نتایج فوتبال سوفا اسکور است که از ترکیب و آرایش تیم تا اخبار لحظه‌ای و حتی شایعات را از طریق آن دنبال کنید.  فقط فوتبال نیست و ۲۵ هزار برنامه ورزشی دیگر را از این طریق می‌توانید دنبال کنید.

 CBS Sports

یکی از برنامه‌های کاربردی برای اندروید و آیفون CBS Sports است که می‌توانید از طریق آن خلاصه مسابقات فوتبالی و حتی تحلیل آنها را نیز ببینید. این برنامه طرفداران زیادی را در سرتاسر دنیا دارد، آن را از دست ندهید.

سوالات متداول

بهترین اپلیکیشن پخش فوتبال اروپا کدام‌ها هستند؟

۱: BeSoccer
۲: ESPN and ESPN+
۳: Feedly
۴: Forza Football
۵: FotMob
۶: Onefootball
۷: Reddit
۸: SofaScore
۹: Twitter
۱۰: Official football apps

برنامه برای دیدن نتایج فوتبال چه چیزی پیشنهاد می‌‎دهید؟ چندین برنامه وجود دارد که می‌توانید برای iOS و Android دانلود کنید، مانند LiveScore یا FlashScore. می‌توانید نتایج زنده را برای همه ورزش‌های مورد علاقه خود مانند فوتبال، راگبی، تنیس یا کریکت بررسی کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.