بهبود کیفیت خواب با ایرباد جدید الجی

شرکت الجی الکترونیکس ایرباد بی‌سیم جدیدی به‌نام Breeze معرفی کرده است که هدف آن بهبود کیفیت خواب کاربران است. ایرباد Breeze که توسط شرکت SleepWave توسعه‌یافته و توسط واحد CIC ال‌جی راه‌اندازی شده‌است، از یک هدفون بی‌سیم و یک اپلیکیشن موبایلی تشکیل شده‌‌است که داده‌های خواب را به‌نمایش می‌گذارد.

ایرباد Breeze الجی

ایرباد الجی بهبود خواب

این هدفون برای استفاده در هنگام خواب طراحی شده‌است و بااستفاده از فناوری تشخیص امواج مغزی، در قسمت‌های مختلف خواب، صداهای متناسب با آن شرایط پخش می‌کند. با این کار، کاربر راحت‌تر به خواب می‌رود و خواب باکیفیت‌تری تجربه می‌کند. این هدفون همچنین طراحی آرگونومیکی دارد تا به هنگام خواب اذیت نشوید.

علاوه‌بر طیف وسیعی از صداهای داخلی، از جمله صداهای تنظیم شده با امواج مغزی، لالایی‌ها و صداهای طبیعت، Breeze می‌تواند با موسیقی یا ویدیوهای یوتیوب نیز همگام شود. اپلیکیشن موبایلی همراه نیز داده‌های خواب کاربر را تجزیه و تحلیل می‌کند و توصیه‌هایی برای بهبود کیفیت خواب مثل تغییر روتین‌های شبانه و زمان‌بندی مناسب برای خوابیدن ارائه می‌دهد، این برنامه روی قدم‌های روزانه‌ کاربر، زمان بیدارشدن از خواب، حالت خوابیدن و غلت‌خوردن در خواب نیز نظارت می‌کند.

هدف ایرباد Breeze

Breeze با نظارت مداوم و بلادرنگ روی امواج مغزی،‌ قادر است مراحل مختلف خواب ازجمله هیپنوتیزم (وضعیت هوشیاری کمی قبل از به خواب رفتن) و خواب REM (حرکت سریع چشم) و همچنین خواب سبک و عمیق را به دقت تشخیص می‌دهد. با این داده‌ها، Breeze می‌تواند روش‌های بهتری را براساس الگوهای خواب و نیازهای خاص کاربر ارائه دهد.

به‌طور کلی، هدف Breeze این است که با استفاده از ترکیبی از صداهای تنظیم‌شده با امواج مغزی و توصیه‌های سفارشی، به کاربران کمک کند تا راحت‌تر بخوابند و با احساس شادابی از خواب بیدار شوند. درواقع ایرباد جدید الجی در تلاش است تا کیفیت خواب کاربران را بهبود بخشد.

ال جی قصد دارد در نمایشگاه CES 2023 جزئیات بیشتری درباره‌ی ایرباد Breeze منتشر کند. تاکنون اطلاعاتی مثل شارژدهی، قیمت و تاریخ عرضه اعلام نشده‌است. علاوه بر این گجت هوشمند، الجی از سری نوار صوتی SC9 و SE6 Dolby Atmos نیز در کنفرانس CES رونمایی خواهد کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.