بن افلک می‌گوید که از علاقه شدید جنیفر لوپز به سریال «یلواستون» وحشت زده شده است

به گفته بن افلک، همسرش جنیفر لوپز علاقه ای وسواس گونه به سریال یلواستون (Yellowstone) دارد. افلک و لوپز برای بار اول در اوایل دهه ۲۰۰۰ با هم رابطه داشتند، و پس از شکست تجاری در پروژه های مشترکی مانند Gigli و توجه بیش از حد انظار عمومی و رسانه ها، برای سال ها از هم دور بودند، دوری که بیش از ۲۰ سال به طول انجامید. اما این دو بالاخره در سال ۲۰۲۱ رابطه شان را از نو آغاز کردند و در سال ۲۰۲۲ در لاس وگاس پیمان زن و شوهری بستند. همانند هر رابطه ای، این دو نیز سریال هایی که دوست دارند را با هم به اشتراک می گذراند و سریال یلو استون یکی از این سریال های خاص است.

علاقه شدید جنیفر لوپز به سریال یلواستون و وحشت بن افلک

بن افلک در پادکست بیل سیمونز شرکت کرد تا در مورد فیلم جدیدش به نام Air صحبت کند و در این برنامه بود که در مورد علاقه جنیفر لوپز به سریال یلواستون گفت. او به تشریح دقیق سریال و روابط بین شخصیت های این سریال پرداخت، به طور ویژه شخصیت ریپ با بازی کول هاسر، و اعلام کرد که جنیفر علاقه ویژه ای به سریال یلواستون و شخصیتی دارد که کول هاسر نقشش را بازی می کند. بن افلک پیش تر بارها با کول هاسر همبازی بوده و به همین دلیل علاقه همسرش به شخصیت این بازیگر در سریال یلواستون بیش از پیش او را حیرت زده کرده است. اما لوپز نیز اصرار دارد که شوهرش از تماشای این سریال لذت می برد.

علاقه شدید جنیفر لوپز به سریال یلواستون و وحشت بن افلک
علاقه شدید جنیفر لوپز به سریال یلواستون و وحشت بن افلک

افلک در مورد علاقه لوپز به سریال یلواستون گفته است: «یه جورایی از سبک علاقه همسرم به یلواستون وحشت زده شدم. بخشی از من فکر می کنه که جنیفر به رابطه عاشقانه بین کول هاسر و کلی رایلی جذب شده. جن [جنیفر] کلیپی از خودش از اینستاگرام رو به من نشون داد، مونولوگی که با بچه هاش در ماشین در مورد چگونگی پولدار شدن داشته. و سپس یهو میگه که من داستان این دو رو دوست دارم. من هم با خودم گفتم یه لحظه صبر کن! با هاسر؟ با کول هاسر؟ چه چیز این رابطه رو دوست داری؟».

علاقه شدید جنیفر لوپز به سریال یلواستون و وحشت بن افلک

ظاهراً بن افلک به نحوی از علاقه جنیفر لوپز به شخصیت کول هاسر خوشش نیامده یا کمی احساس ناامنی کرده است. با این وجود، لوپز تنها سلبریتی نیست که شیفته سریال یلواستون شده است. سریال یلواستون یک سریال درام تاریخی است که توسط تیلور شریدان ساخته شده و یکی از پربیننده ترین و محبوب ترین سریال های Paramount Network است. این درام خانوادگی در مورد خانواده داتن است که در مونتانا صاحب یک مزرعه بزرگ هستند و باید با کسانی که سعی دارند مزرعه قدیمی و خانوادگی شان را از چنگشان دربیاورند مبارزه کنند.

علاقه شدید جنیفر لوپز به سریال یلواستون و وحشت بن افلک

این درام وسترن به شدت پس از انتشار فصل اول در سال ۲۰۱۸ پربیننده و محبوب شده و در یک هفته بین ۲۶ دسامبر ۲۰۲۲ تا اول ژانویه ۲۰۲۳ بیش از یک میلیارد دقیقه تماشا شد. محبوبیت این سریال به حدی بود که به سرعت اسپین آف هایی بر اساس آن ساخته شد، از جمله سریال پیش درآمدی ۱۸۸۳ که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. سال گذشته نیز سریال دیگری به نام ۱۹۲۳ به عنوان پیش درآمد بر یلواستون ساخته و منتشر شد که هریسون فورد و هلن میرن نقش های اصلی آن را بازی می کردند.

علاقه شدید جنیفر لوپز به سریال یلواستون و وحشت بن افلک

همچنین تیلور شریدان کار بر روی اسپین آف دیگری به نام ۶۶۶۶ را آغاز کرده که داستان مزارعی به همین نام را روایت می کند، مزارعی مشهور که بیش از دو قرن است به همان شکلی که در سریال یلواستون دیده می شود به شیوه سنتی اداره می شوند، مزارعی که در زمان حکومت کومانچی ها بر غرب تگزاس تاسیس شد. هنوز هیچ بازیگری برای این سریال استخدام نشده اما گفته می شود که سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. از این رو با محبوبیت سریال یلواستون و اسپین آف های متعددی که داشته است، جنیفر لوپز تنها سلبریتیی مشهوری نیست که خود را غرق در دنیای این سریال می بیند.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.