بلیزارد کارمند خود را به خاطر نوشتن جوک در بازی World of Warcraft اخراج کرد

بلیزارد کارمند خود را به خاطر نوشتن جوک در بازی World of Warcraft اخراج کرد

یکی از کارکنان سابق اکتیویژن بلیزارد اعلام کرده که به خاطر نوشتن جوک‌های مربوط به طمع‌کاری کمپانی‌ها در بازی World of Warcraft اخراج شده است. 

در بازی World of Warcraft یک شخصیت از نژاد گابلین وجود دارد که نقش Loot Specialist را دارد و در دنیای این بازی برای شرکتی به نام Venture کار می‌کند. اریک کاوینگتون، از نویسندگان سابق بلیزارد، جدیدا گفته است که او برای این شخصیت جوک‌هایی با درون‌مایه طمع‌کاری شرکت‌ها نوشته بود. اما مدیرهای اکتیویژن بلیزارد جوک‌های او را طعنه‌ای به کمپانی می‌دانستند و پس از ۹ سال او را اخراج کردند. 


مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

نکته عجیب این است که خبری از اخطار یا دستور برای حذف این جوک‌ها نبود و بلیزارد او را به سادگی اخراج کرد. با این وجود حتی پس از اخراج اریک کاوینگتون، بلیزارد همچنان از جوک‌های او در تبلیغات بازی World of Warcraft استفاده می‌کرد. آن‌ها به قصد او را قبل از پایان ماه اخراج کردند تا پس از دست دادن شغل خود، از هیچ مزایایی نیز برخوردار نشود.

بلیزارد بلیزارد

باید اشاره کنیم که بازرسانی که در حال بررسی آزار و اذیت جنسی، تبعیض و رفتارهای تلافی جویانه در اکتیویژن بودند، ۱۱۴ گزارش پیدا کرده‌اند که فقط ۲۹ از آن‌ها در سال گذشته ثبت شده است. با این وجود بابی کوتیک (Bobby Kotick)، مدیرعامل اکتیویژن، چند روز پیش اعلام کرد که کمپانی هیچ مشکل سیستماتیکی در زمینه آزار و اذیت جنسی ندارد.

کوتیک و هیئت مدیره Activision در تلاش هستند تا نهایی شدن معامله ۶۹ میلیارد دلاری با مایکروسافت، مشکلات کمپانی را سرکوب کرده و از دید عموم مخفی کنند.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Overwatch 2می‌توانست یک بروزرسانی باشد!
بررسی بازی Overwatch 2بررسی بازی Overwatch 2


بازی اسپایدرمن ۲ – تمام رازها و تئوری هایی که ازش میدونیم

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.