بسته الحاقی Elden Ring ممکن است سال آینده منتشر شود

بسته الحاقی Elden Ring ممکن است سال آینده منتشر شود

اگرچه استودیو فرام سافتور بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon را برای ۲۵ آگوست آماده کرده، اما اولین بسته الحاقی Elden Ring تحت عنوان Shadow of the Erdtree را نیز در دست ساخت دارد.

شایعات حاکی از آن بود که این DLC مورد انتظار پس از انتشار بازی مکا و تا قبل پایان سال میلادی ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد، اما اکنون به نظر می‌رسد که شاید طولانی‌تر از آنچه تصور می‌کردیم باید انتظارش را بکشیم.


مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلداتماشا کنید
ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلداویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

شرکت مادر فرام سافتور، Kadokawa، نتایج مالی تلفیقی خود را برای سال مالی منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۳ منتشر کرد. در صفحه نوزدهم این گزارش اشاره شده که Elden Ring باعث افزایش فروش قابل توجه شرکت شده است.

با این حال، در پیش‌بینی فروش خالص در سه ماهه دوم به بعد در سال مالی جاری (منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۴)، تنها بازی‌های موبایلی، Armored Core 6 و عناوین آینده Spike Chunsoft ذکر شده است.

Elden RingElden Ring

Elden Ring: Shadow of the Erdtree در لیست حاضر نیست. با این حال، در بخش «جهت میان‌مدت تا بلندمدت» قرار دارد. کادوکاوا اعلام کرده که به دنبال حداکثر سود با طولانی کردن عمر آی‌پی است.

به این ترتیب، به نظر می‌رسد که عرضه این بسته الحاقی ممکن است از اول آوریل ۲۰۲۴ به بعد آغاز شود. طبق گزارش‌ها، این DLC از آپریل سال ۲۰۲۲، دو ماه پس از عرضه بازی اصلی ، در دست ساخت بوده است.

باید منتظر اخبار بیشتر در ماه‌های آتی بمانیم. Elden Ring هم‌اکنون برای PS4، Xbox One، PS5، Xbox Series X/S و PC در دسترس قرار دارد. تا به امروز ۲۰.۵ میلیون نسخه از بازی به فروش رفته است.


مطلب پیشنهادی:داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهانترکیب وحشت کیهانی لاوکرفت با تاریک‌ترین عصر انگلستان
داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهانداستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهان


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link