برنامه ساختاردهی مجدد شرکت EA منجر به اخراج ۸۰۰ کارمند خواهد شد

شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) اعلام کرد برای توسعه برنامه ساختاردهی مجدد نیاز دارد ۶ درصد از نیروی کار خود را تعدیل نماید.

شرکت EA در بیانیه‌ای به طور رسمی اعلام کرد ۶ درصد از نیروی کار خود را برای اجرای برنامه ساختاردهی مجدد تعدیل می‌کند. این حرف بدین معنی است که شرکت مذکور نزدیک به ۸۰۰ کارمند را اخراج می‌کند. «اندرو ویلسون»، مدیر عامل شرکت EA به طور واضح اشاره نکرده که کدام مشاغیل به‌زودی اخراج می‌شوند.

شرکت «الکترونیک آرتز» قصد دارد به کارکنان آسیب‌دیده خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهد. این شرکت خاطرنشان کرد که فرایند اخراج‌شدن کارمندان از سه ماهه پیش آغاز شده است. بیانیه «اندرو ویلسون» برای بازسازی استراتژی‌های شرکت EA بدین شرح است:

اکنون، بیش از هر زمان دیگری، ما باید روی اولویت‌های استراتژیک خود متمرکز شویم. ما باید روی ساخت بازی‌ها و تجربیاتی که جوامع عظیم آنلاین را سرگرم می‌کند، تمرکز کنیم. ما باید به عناوین داستانی و پرفروش اهمیت بدهیم. ما لازم است قدرت جامعه خود را در داخل و اطراف بازی هایمان با ابزارهای اجتماعی تقویت کنیم.

با تمرکز هر چه بیشتر روی بازی‌ها و آی‌پی‌های تحت اختیارمان، قصد داریم چندین پروژه که در قالب استراتژی ما نمی‌گنجند را کنار بگذاریم و برخی تیم‌های خود را دوباره بازسازی کنیم. تصمیمات ما به طور تقریبی روی ۶ درصد از کارکنان تاثیر می‌گذارد. بررسی و برقراری ارتباط برای اعمال این تغییرات از اوایل سه‌ماهۀ جاری آغاز شده و انتظار داریم تا اوایل سال مالی آینده ادامه داشته باشد.

برنامه ساختاردهی مجدد شرکت EA

بر اساس پرونده SEC، شرکت EA انتظار دارد هزینه‌های ۱۷۰ الی ۲۰۰ میلیون دلاری برای برنامه ساختاردهی مجدد متحمل شود. هزینه‌های کاهش ارزش به مبلغ ۶۵ میلیون الی ۷۰ میلیون مربوط به کاهش ارزش مالکیت معنوی است. این شرکت برآورد می‌کند ۵۵ میلیون الی ۶۵ میلیون برای اخراج بخشی از کارمندان صرف می‌شود. EA همچنین در نظر گرفته ۴۵ الی ۵۵ میلیون دلار مربوط به کاهش فضای اداری خواهد شد و نزدیک به ۱۰ میلیون هم به لغو برخی از قراردادها اشاره دارد. EA تاکید کرد برنامه «ساختاردهی مجدد» تا تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ (۸ مهر ۱۴۰۲) به طور قابل ملاحظه‌ای تکمیل می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.