بررسی گلکسی A04e سامسونگ؛ اقتصادی‌ترین گوشی ۲۰۲۲ سامسونگ

galaxy a04 back panel3 64045389284ad9984d3546e4

سامسونگ اقتصادی‌ترین گوشی هوشمند ۲۰۲۲ خود را در ماه‌های پایانی این سال معرفی کرد. این محصول که گلکسی A04e نام دارد، مدلی پایه از سری A04 به‌شمار می‌رود و شامل دو مدل دیگر با نام‌های گلکسی A04s و گلکسی A04 می‌شود. دو مدل دیگر علاوه‌بر مشخصات بهتر، شامل قیمت بالاتری نیز می‌شوند.

با این‌ تفاسیر و با وجود برند سامسونگ روی بدنه A04e، نمی‌توان انتظار زیادی از محصول کره‌ای‌ها داشت؛ اما انتظاراتمان را در چه بازه‌ای تنظیم کنیم؟ این سؤالی است که حین بررسی پاسخ خواهیم داد.

درحال‌حاضر، گلکسی A04e در بازار کشور در بازه قیمتی ۵ تا ۶ میلیون تومان فروخته می‌شود (۹ اسفند ۱۴۰۱). درادامه، با بررسی این گوشی همراه زومیت باشید.

طراحی و کیفیت ساخت گلکسی A04e

استفاده از بدنه‌ای پلاستیکی در گوشی‌های اقتصادی چندان دور از ذهن نیست و گلکسی A04e سامسونگ نیز نمی‌تواند از این دایره خارج باشد. گوشی اقتصادی کره‌ای‌ها از پنل پشتی یکپارچه پلاستیکی و بافت منظم ریز و کبریتی‌‌مانند استفاده می‌کند. بافت مذکور به‌سختی دیده می‌شود؛ اما با کشیدن ناخن به‌راحتی حس خواهد شد.

ابعاد ۷۵٫۹ در ۱۶۴٫۲ میلی‌متری بدنه نوید محصولی خوش‌دست و نه‌چندان بزرگ را می‌دهد که از ضخامت مناسب ۹٫۱ میلی‌متری نیز بهره می‌برد. سامسونگ درون این بدنه، نمایشگری ۶٫۴ اینچی را جای داده است که با وجود حاشیه‌های مقبول در طرفین و قسمت بالا، از حاشیه‌های قسمت پایین آن نمی‌توان چشم‌پوشی کرد؛ حتی اگر با محصولی اقتصادی سروکار داشته باشیم.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.