بررسی اندروید ۱۳ در پیکسل ۷ پرو؛ هوش مصنوعی به‌سبک گوگل

pixel 7 pro android version 63d55a60733fadf74887711c

رابط کاربری گوشی‌های سری پیکسل همیشه جزو نقاط قوت این گوشی‌ها محسوب می‌شود و گوگل هم در طول سال‌ها تمام تلاش خود را کرده است تا کمبود‌های سخت‌افزاری را با ترفندهای نرم‌افزاری، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی جبران کند.

اندروید ۱۳ در تاریخ آگوست ۲۰۲۲ معرفی شد و برخلاف اندروید ۱۲ قبل از آن، با تغییراتی محدود همراه بود. گوگل در این نسخه از سیستم‌عامل، بیشتر تمرکز خود را روی رفع مشکلات قبلی گذاشته و تنها به ارائه‌‌ی چند قابلیت محدود برای بهبود کیفیت زندگی کاربرانش بسنده کرده است.

پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو، جدیدترین گوشی‌های گوگل علاوه‌بر‌ بهره‌مندی از سخت‌‌افزار قدرتمند، به قوی‌ترین مجموعه نرم‌افزار گوگل هم مجهز هستند و این ترکیبِ برنده، رابط کاربری روان و بی‌نظیری را برای این گوشی‌ها به ارمغان آورده است.

پیش‌تر در بررسی پیکسل ۷ پرو، تجربه‌مان از پرچم‌دار گوگل را با شما به‌اشتراک گذاشتیم، حال در ادامه با زومیت همراه باشید تا با بهترین قابلیت‌های اندروید ۱۳ در پیکسل ۷ پرو آشنا شوید.

تبدیل همزمان صدا به متن

اول از همه، از قابلیت لایو ترنسکریپشن نام می‌بریم که امکان تبدیل هم‌زمان پیام‌های صوتی، صدای ویدیو یا حتی صحبت‌های مخاطب هنگام تماس را فراهم‌ می‌کند؛ برای مثال، فرض کنید که پیامی صوتی دریافت کردید و شما هم امکان شنیدن آن را ندارید، برای اطلاع از محتوای ویس کافی است تا صدای دستگاه را به کمک دکمه‌های کنار گوشی کم کرده، روی آیکون شبیه به نوشته‌ای که زیر اسلایدر کنترل حجم ظاهر می‌شود، کلیک کنید و سپس ویس را پخش کنید تا گوگل محتوای ویس را به صورت متن روی صفحه نمایش دهد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.