بررسی آل این وان Modern AM242P 11M ام اس آی

MSI اول اردیبهشت ۱۴۰۱ از کامپیوتر همه‌کاره‌ی Modern AM242P 11M خود رونمایی کرد؛ این آل‌این‌وان (AIO) به نمایشگر LCD، پردازنده‌ی نسل یازده اینتل، رم ۱۶ گیگابایتی DDR4 و وبکم مجهز است و کارایی قابل قبولی را در کنار قیمت به‌صرفه برای کاربران به ارمغان می‌‌آورد.

کامپیوترهای All-in-One یا بدون کیس معمولاً برای محیط‌های کاری و اداری یا کاربری‌های سبک خانگی مناسب هستند و به همین دلیل برخلاف سیستم‌های گیمینگ به مشخصات فنی قدرتمندی نیاز ندارند؛ این محصولات به دلیل طراحی جمع‌وجورشان در سال‌های گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند و مهم‌ترین مزیت آن‌ها را می‌توان جمع‌وجور بودن آن‌ها و قابلیت‌هایی که در این مقیاس ارائه می‌دهند، دانست.

کامپیوترهای بدون کیس MSI در دو سری Modern و Pro ارائه می‌شوند و AM242P 11M یکی از این آل‌این‌وان‌ها است که از سری Modern، با پنل ۲۳٫۸ اینچی IPS، وب‌کم مجهز به کاور برای حفظ حریم خصوصی و تجهیزاتی با استاندارد رده‌بالا به‌فروش می‌رسد و ما در زومیت از شما دعوت می‌کنیم تا با بررسی این محصول با ما همراه باشید.

طراحی و درگاه‌های آل‌این‌وان Modern AM242P

آنچه در نگاه اول از کامپیوتر بدون کیس Modern AM242P به چشم می‌خورد، پایه‌ی حرفه‌ای قابل تنظیمی است که به حفره‌ای برای رد کردن سیم‌ها و کابل‌ها مجهز است و برای افرادی که به مرتب بودن میز کارشان اهمیت می‌دهند، بسیار کاربردی خواهد بود. این محصول در دو رنگ مشکی و سفید/نقره‌ای به فروش می‌رسد و ما در زومیت رنگ سفید/نقره‌ای آن را بررسی خواهیم کرد.

پنل پشتی آل این وان AM242

ازآنجاکه معمولاً از آل‌این‌وان‌هایی همانند Modern AM242P در نهادهای اداری یا شرکت‌ها و به‌مدت طولانی استفاده می‌شود؛ بنابراین مقاومت بدنه از اهمیت بسیاری برخوردار است. تایوانی‌ها می‌گویند برای ارتقای مقاومت محصولشان، در دل دستگاه از شیلدهای فلزی استفاده کرده‌اند تا هم استحکام کامپیوتر افزایش یابد و هم برای جلوگیری از آسیب‌دیدن قطعات، نویزهای الکترومغناطیسی فیلتر شوند.

Modern AM242P طراحی مینیمال و مدرنی دارد؛ پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی نمایشگر از استحکام خوبی برخوردار است و با بهره‌مندی از قابلیت تنظیم ارتفاع تا ۱۳ سانتی‌متر، به حفظ سلامت افرادی که مدتی طولانی پشت کامپیوتر می‌نشینند، کمک می‌کند. آل‌این‌وان AM242P را می‌توان با مانت ۷۵ × ۷۵ میلی‌متر VESA به دیوار متصل کرد؛ این دستگاه با بازوی نگه‌دارنده‌ی MT81 ام‌اس‌آی نیز سازگاری دارد که امکان تغییر ارتفاع و چرخاندن پنل را فراهم می‌کند. از طرفی زاویه‌ی نمایشگر را هم می‌توان بین ۴- تا ‍۲۰ درجه تغییر داد.

ابعاد کامپیوتر بدون کیس ام‌اس‌آی ۵۴۱٫۴ × ۱۹۴٫۶۸ × ۵۳۴٫۹۲ میلی‌متر است و خارجِ جعبه حدود ۶٫۱۶ کیلوگرم وزن دارد؛ درواقع بخش اعظمی از وزن AM242P 11M به یک‌سوم پایین و ضخیم‌تر پنلِ آن مربوط می‌شود؛ جایی‌که از تمام سخت‌افزار و پورت‌ها در درون خود میزبانی می‌کند.

دکمه تغییر پروفایل آل این وان AM242

دکمه‌ی خاموش و روشن کردن دستگاه سمت چپ قاب پشتی و همان قسمت ضخیم‌تر نمایشگر قرار دارد؛ بنابراین ممکن است که کاربر هنگام جابه‌جا کردن نمایشگر یا وصل‌کردن کابل، به اشتباه این دکمه را فشار دهد؛ البته می‌توان عملکرد دکمه را از قسمت Power Options سیستم تغییر داد تا به جای خاموش شدن با فشاری کوتاه، یکی از گزینه‌های Hibernate، Sleep، خاموش شدن نمایشگر یا هیچ‌کدام، فعال شود.

در سمت راست پنل پشتی، دکمه‌ی کنترل پنج جهتی (چپ، راست، بالا، پایین و فشار خود دکمه) وجود دارد که برای انجام تنظیمات مانیتور (حالت، روشنایی، کنتراست، زبان، منبع ورودی و …) استفاده می‌شود؛ در ادامه بیشتر به عملکرد و تنظیمات مختلف این بخش خواهیم پرداخت.

نمایشگر آل‌این‌وان ۲۳٫۸ اینچی است و به جز حاشیه‌ی پایین که لوگوی MSI روی سطحش خودنمایی می‌کند، دورتادور پنل را حاشیه‌های باریک دربر می‌گیرد. مدل Modern AM242P را در واقع می‌توان نسخه‌ی جدیدی از AM241 دانست که در حاشیه‌ی بالایی نمایشگر به وب‌کم مجهز شده است. وب‌کم دستگاه کیفیت قابل قبولی ارائه می‌دهد و تایوانی‌ها محافظی پلاستیکی هم برای پوشاندن آن در نظر گرفته‌اند که می‌توان آن را به صورت افقی جابه‌جا کرد و روی وب‌کم را پوشاند.

MSI بسته به انتخاب کاربر، همراه با آل این وان AM242P 11M، ماوس و کیبورد بی‌سیم سفیدرنگی هم ارائه می‌دهد؛ ماوس سیستم کمی بزرگ و سنگین است، دقت معقول دارد و علاوه‌بر کلیدهای اصلی، دو کلید Back و Forward هم در قسمت کناری‌اش تعبیه شده‌اند. کیبورد بی‌سیم AM242P 11M ضخامت کمی دارد و علاوه‌بر کلیدهای اصلی، NumPad را نیز در دل دارد. کلید‌های کیبورد پایدار هستند و فاصله‌ی بین آن‌ها نیز معقول به نظر می‌رسد، اما به خاطر ارتفاع کم، عمق حرکتی چندانی ندارند. ارگونومی کیبورد Modern AM242P 11M برای کاربری‌های روزمره خسته‌کننده و پرسروصدا نیست و تجربه‌ی قابل‌قبولی هنگام تایپ برای کاربر ایجاد می‌کند.

آل‌این‌وان Modern AM271 در بخش درگاه‌ها و پورت‌های ارتباطی از تنوع بالایی برخوردار است و تمامی درگاه‌های مورد نیاز حتی برای کاربری حرفه‌ای را هم پوشش می‌دهد؛ این درگاه‌ها به دو دسته تقسیم شده‌اند:‌

  • پشت دستگاه یک پورت کنسینگتون (Kensington) دیده می‌شود که می‌توان ازطریق آن قفل رمز‌داری برای جلوگیری از سرقت را به سیستم متصل کرد. علاوه بر این پورت، یک درگاه LAN، دو درگاه USB 2.0 نوع A و دو درگاه HDMI هم روی قاب پشتی دیده می‌شود که یکی از آن‌ها برای خروجی تصویر و دیگری برای دریافت تصویر به‌کار می‌رود؛ درگاه HDMI IN بدین معنی است که می‌توان از نمایشگر آل‌این‌وان به‌عنوان مانیتور برای سیستم‌های دیگر مانند لپ‌تاپ‌ها یا کنسول‌های بازی نیز استفاده کرد.
  • در لبه‌ی سمت چپ دستگاه دو درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-C، دو درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-A و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری کمبوی هدفون/میکروفن دیده می‌شود و برای ارتباط بی‌سیم هم Modern AM242P 11M به ماژول وایرلس اینتل AX201 مجهز است که از وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند.

جای هارد ساتا آل این وان AM242

در سمت راست نمایشگر Modern AM242P محفظه‌ای مخصوص نصب حافظه‌های ذخیره‌سازی ۲٫۵ اینچی قرار دارد که تنها با باز کردن یک پیچ می‌توان به‌سادگی حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD یا هارد دیسکی ۲٫۵ اینچی را در آن جای داد.

نمایشگر و اسپیکر آل‌این‌وان Modern AM242P 11M

کامپیوتر بدون کیس Modern AM242P 11M از پنل IPS غیرلمسی و ۲۳٫۸ اینچی با سیستم نورافشانی LED اینچی بهره می‌برد و رزولوشن Full HD یا ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل دراختیار کاربر قرار می‌دهد. تایوانی‌ها به لطف فناوری Anti-Flicker، از پرش تصاویر یا همان فلیکر جلوگیری کرده و با پشتیبانی از فیلتر نور آبی، خستگی چشم ناشی از تماشای طولانی‌مدت را کاهش داده‌اند. روکش مات روی نمایشگر باعث می‌شود تا هنگام استفاده از آن در محیط‌های پر نور، مشکلی به وجود نیاید.

پروفایل‌های رنگی آل این وان AM242

نمایشگر AM242P 11M در اندازه‌گیری‌های زومیت، توانست به روشنایی حداکثری ۲۱۸ نیت، آن هم در پروفایل Designer دست پیدا کند که روشنایی بالایی محسوب نمی‌شود و کمترین روشنایی آن هم ۸٫۶۶ نیت اندازه‌گیری شد؛ این عدد برای کار در محیط‌های کم‌نور، قابل قبول است. آل‌این‌وان MSI تصویر مشکی را با روشنایی میانگین ۱٫۳۱ نیت نمایش می‌دهد و درنتیجه کنتراستی که برای این نمایشگر به دست می‌‌آید برابر با عدد نسبتاً مناسب ۱۶۶٫۵ است.

عملکرد نمایشگر ام اس آی Modern AM242P 11M دربرابر کامپیوترهای دیگر

لپ‌تاپ / آزمایش تصویر سفید تصویر مشکی نسبت کنتراست AdobeRGB sRGB DCI-P3

حداکثر روشنایی حداقل روشنایی میانگین روشنایی Native پوشش میانگین خطا پوشش میانگین خطا پوشش میانگین خطا

ام اس آی Modern AM242P 11M ۲۱۸ نیت ۸٫۶۶ نیت ۱٫۳۱ ۱۶۶٫۵ ۹۴ ۵

ام اس آی Pro 22X 10M ۱۷۸ نیت ۹٫۵ نیت ۴٫۳۵ نیت ۴۱

آی مک ۲۴ اینچی M1 ۵۸۱٫۴ نیت ۴٫۲ نیت ۵٫۳ نیت ۱۰۹٫۷ ۷۲
پروفایل پیش‌فرض
۹۶٫۷ ۲٫۳ ۷۵
پروفایل پیش‌فرض

* تمامی بنچمارک‌های ذکرشده در این جدول را زومیت اجرا کرده است.

MSI برای نمایشگر آل‌این‌وان AM242P 11M پنج پروفایل‌ رنگی Cinema، Designer، sRGB، Reader و User تعریف کرده است که هرکدام از نظر تعادل دما و دقت رنگی عملکرد متفاوتی ارائه می‌دهند. تمام پروفایل‌ها در فضای رنگی sRGB تعریف شده‌اند و نمایشگر هم حداقل تا ۹۵ این فضای رنگی را پوشش می‌دهد. بهترین دقت رنگ را پروفایل‌های Cinema و sRGB ارائه می‌‌دهند؛ Designer سردترین پروفایل و Reader هم به دلیل فیلتر نور آبی، گرم‌ترین است؛ در مجموع، نمایشگر چه از نظر روشنایی و چه از نظر دقت رنگ و پوشش فضای رنگی عملکردی چشمگیر ارائه نمی‌دهد، اما برای کاربری روزانه قابل قبول ارزیابی می‌شود.

نمایشگر آل این وان AM242

آل این وان Modern AM242P از دو اسپیکر ۲٫۵ واتی بهره می‌برد و علاوه بر این، یک میکروفون و بلندگو داخلی دارد که به قابلیت حذف نویز (Sound Tune) ام اس آی مجهز است؛ بنابراین کاربر می‌تواند به‌راحتی در جلسات و کلاس‌های آنلاین شرکت کند.

سخت‌افزار و عملکرد آل‌این‌وان Modern AM242P 11M

MSI کامپیوتر بدون کیس Modern AM242P 11M را با پیکربندی‌های سخت‌افزاری متنوع و با یکی از سه پردازنده‌ی Core i3-1115G4 یا Core i5-1135G7 یا Core i7-1165G7 به فروش می‌رساند؛ این پردازنده‌ها از خانواده‌ی پردازنده‌های نسل یازدهمی (تایگرلیک)‌ و موبایلی اینتل هستند که از پلتفرم جدید Evo تیم آبی پشتیبانی می‌کنند و عملکردی سریع و قدرتمند ارائه می‌دهند.

آل این وان AM242 فرناز و مریم

آل‌این‌وان AM242P 11M که برای بررسی به دست زومیت رسید، به پردازنده‌ی Core i7-1165G7 با ۱۶ گیگابایت رم دو کاناله‌ی DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع SSD با رابط PCIe 4.0 مجهز است؛ البته امکان ارتقای رم تا ۶۴ گیگابایت نیز وجود دارد و همینطور به لطف درگاه پنل پشت کاربر می‌تواند هارد درایو ۲٫۵ اینچی با رابط SATA III را نیز به سیستم اضافه کند؛ کامپیوتر همه‌کاره‌ی AM242P 11M گرافیک مجزا ندارد و برای انجام پردازش‌های گرافیکی از گرافیک یکپارچه‌ی Intel Xe استفاده می‌کند.

عملکرد حافظه‌ AM242P 11M

به لطف ۱۶ گیگابایت رم DDR4-3200 (ترکیب دو ماژول ۸ گیگابایتی M471A1K43EB1 سامسونگ) و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی به‌کاررفته در کامپیوتر همه‌کاره‌ی AM242P 11M، این دستگاه سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالایی دارد و از سایر سیستم‌های اداری و میان‌رده‌ی بررسی شده توسط زومیت سریع‌تر است.

عملکرد حافظه Modern AM242P 11M دربرابر کامپیوترهای دیگر

مدل‌ها / عملکرد نرخ خواندن ترتیبی
(مگابایت‌برثانیه)
نرخ نوشتن ترتیبی
(مگابایت‌برثانیه)

Modern AM242P 11M
SSD
۲۹۹۲٫۴۷ ۲۴۲۱٫۳۷

Modern AM271 11M
SSD
۱۷۲۶٫۷۰ ۹۱۴٫۸۰

Pro 22X 10M
SSD
۱۷۱۸٫۰۶ ۹۷۲٫۴۲

Pro 22X 10M
HDD
۱۵۴٫۸۵ ۱۶۱٫۳۳

iMac 24 ۲۷۲۳٫۶۵ ۲۴۸۱٫۶

* تمامی بنچمارک‌های ذکرشده در این جدول را زومیت اجرا کرده است.

عملکرد Modern AM242P 11M در بنچمارک‌ها

پردازنده‌ی نسل یازدهمی Core i7-1165G7 پس از مدل‌های Core i7-1185G7 و Core i7-1195G7 قدرتمندترین عضو از پردازنده‌های موبایل سری میانی تایگرلیک اینتل به‌شمار می‌آید و براساس لیتوگرافی Intel 7 همین شرکت تولید می‌شود. این تراشه از ۴ هسته‌ی Willow Cove با پشتیبانی از ۸ رشته‌ی پردازشی بهره می‌برد و هسته‌ها به ۱۲ مگابایت کش L3 دسترسی دارند. فرکانس پایه‌ی این پردازنده در کمترین توان طراحی حرارتی ۱۲ واتی به ۱٫۲۰ گیگاهرتز و در توان طراحی حرارتی بیشینه‌ی ۲۸ وات نیز به ۲٫۸ گیگاهرتز می‌رسد.

تماشای فیلم در آل این وان AM242

پردازنده‌ی نسل یازدهمی اینتل از FW TPM نیز پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که برای بالا بردن امنیت، به کاربر اجازه می‌دهد تا اطلاعات حساسش را به‌صورت رمزگذاری‌شده و در سطح سخت‌افزار ذخیره کند. ناگفته نماند که پشتیبانی از TPM جزو پیش‌نیازهای نصب ویندوز ۱۱ نیز به‌شمار می‌آید.

آل‌این‌وان MSI در آزمون کاربری روزمره عمل قابل قبولی ارائه می‌کند؛ در واقع طبق بررسی‌های زومیت این سیستم در انجام کارهای اداری مانند کنفرانس ویدیویی یا وب‌گردی عملکرد چشمگیری دارد، اما ازآنجاکه گرافیک مجزا ندارد، برای کاربری‌های حرفه‌ای همچون ویرایش عکس و ویدیو، گزینه‌ی مناسبی نیست. AM242P 11M با پردازنده‌ی کم‌مصرف ۱۱۶۵G7، ‌در وب‌گردی عملکردی تقریباً هم‌سرعت پردازنده‌ی M1 اپل در مک بوک پرو M1 داشت و موفق شد در این بخش امتیاز بالایی به دست آورد.

عملکرد Modern AM242P 11M دربرابر دستگاه‌های دیگر

لپ‌تاپ / بنچمارک مشخصات فنی عملکرد روزمره وب‌گردی شبیه‌ساز بازی عملکرد در گرافیک عملکرد CPU در رندر توان محاسباتی CPU توان محاسباتی GPU

PCMark 10 Speedometer 2.0 GFXBench ۳DMark CineBench R23 GeekBench 5 GeekBench 5

Aztec Ruins High Tier Time Spy Wild Life Night Raid Single
Multi
Single
Multi
OpenCL

DirectX 12/Metal DirectX 12 Vulkan/Metal DirectX 12 iGPU
dGPU

Modern AM242P 11M Core i7-1165G7
Intel Xe
۴۵۱۵ ۲۰۴ ۳۳٫۰۹۸ فریم‌بر‌ثانیه ۱۳۸۶ ۹۴۶۰ ۱۳۱۸۷ ۱۳۹۰
۴۸۳۳
۱۴۷۲
۴۶۷۸
۱۲۵۸۹

Modern AM271 11M Core i7-1165G7
Intel Xe
۵۰۲۹ ۱۸۱ ۴۰٫۳۶ فریم‌برثانیه ۱۵۲۰ ۹۷۵۳ ۱۵۱۵۰ ۱۴۶۳
۵۶۱۵
۱۵۵۱
۵۱۱۲
۱۶۳۰۹

MSI Pro 22X 10M Core i5-10400
UHD 630
۴۳۷۷ ۸٫۶۸ فریم‌برثانیه ۴۱۹ ۲۳۹۵ ۵۱۴۸ ۱۱۴۸
۸۲۲۳
۱۱۴۲
۴۹۴۴
۴۷۷۶

iMac 24 M1 Apple M1
Apple GPU
۸۱٫۳۸ فریم‌برثانیه
Metal
۹۹۶۳ ۱۴۹۳
۷۷۷۸
۱۷۴۰
۷۶۸۶
۲۱۶۲۵

* تمامی بنچمارک‌های ذکرشده در این جدول را زومیت اجرا کرده است.

سیستم خنک‌کننده‌ی کامپیوتر همه‌کاره‌ی Modern AM242P 11M بسیار کم‌صدا است و حتی هنگام اجرای تست‌های سنگین به‌خوبی توانست دمای دستگاه را پایین نگه دارد؛ می‌توان گفت که برای استفاده‌ی عمومی و روزمره، صدای فن دستگاه را نخواهید شنید. درواقع MSI به کمک سیستم خنک‌کننده‌ی Silent Pro و قرار دادن قسمت‌های حساس‌تر به گرما در بخش بالای آل‌این‌‌وان، حرارت را به خوبی در AM242P 11M مدیریت می‌کند.

عملکرد Modern AM242P 11M در کاربری‌ حرفه‌ای

آل‌این‌وان AM242P 11M تا اینجا توانست در بررسی‌های زومیت امتیاز قابل قبولی را برای کاربری روزمره و اداری کسب کند؛ در ادامه این کامپیوتر را در کاربری‌ حرفه‌ای مانند کار با فتوشاپ و پریمیر پرو یا کدنویسی و انجام محاسبات ریاضی در MATLAB بررسی کردیم تا ببینیم پردازنده‌ی لپ‌تاپی نسل یازدهمی اینتل و گرافیک یکپارچه‌ی آن تا چه اندازه می‌توانند کاربران حرفه‌ای را راضی کنند.

این سیستم در بنچمارک فتوشاپ امتیاز ۶۱۴ را به‌دست آورد که به‌عنوان مثال در مقایسه با امتیاز ۸۹۰ مدل اینتلی لپ‌تاپ HP OMEN در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد. AM242P 11M در بنچمارک پریمیر پرو هم که قدرت CPU و GPU را در تدوین و ویرایش ویدیو به چالش می‌کشد، امتیاز ۲۱۳ را به دست آورد؛ این امتیاز در مقایسه با امتیاز ۷۷۳ لپ‌تاپ HP OMEN به ما گوشزد می‌کند که کارایی آل‌این‌وان اداری ام‌اس‌ای تدوین ویدیو نیست.

عملکرد لپ‌تاپ HP OMEN در هزار دور اجرای پیاپی بنچمارک MATLAB

کامپیوتر/پارامتر مشخصات زمان (ثانیه)

AM242P 11M Core i7-1165G7
Intel Xe
۲۵۲۱

HP OMEN Core i7-11800H
RTX 3070
۱۶۵۸٫۱

HP VICTUS Core i7-11800H
RTX 3060
۱۶۷۱٫۸

ASUS Zephyrus M16 Core i9-12900H
RTX 3070 Ti
۱۶۵۱٫۰۷

* تمامی بنچمارک‌های ذکرشده در این جدول را زومیت اجرا کرده است.

در ادامه بنچمارک متلب را در هزار دور و با اجرای شش تسک اجرا کردیم؛ آل‌این‌وان MSI این بنچمارک را در ۲۵۲۱ ثانیه به اتمام رساند که از مقایسه‌ی آن با مدت‌زمان ۱۶۵۸ ثانیه‌ای به‌ دست آمده از اجرای همین بنچمارک روی لپ‌تاپ HP OMEN، می‌توان نتیجه گرفت AM242P 11M حدود ۳۴ درصد کند‌تر است.

آزمون پایداری عملکرد پردازنده‌ Modern AM242P 11M

برای سنجش پایداری کامپبوتر بدون کیس MSI، بنچمارک چند هسته‌ای Cinebench R23 را برای مدت ۳۰ دقیقه روی سیستم اجرا و رفتار آن را در طول آزمون و عملیات رندرگیری تحت فشار بررسی کردیم؛ در نمودارهای زیر می‌توانید رفتار پردازنده‌ی Core i7-1156G7 را در آل‌این‌وان AM242P 11M مشاهده کنید.

فرکانس CPU در تست چند هسته‌ای

در ابتدای تست استرس، فرکانس پردازنده به ۳۳۰۰ مگاهرتز رسیده و بعد از آن تقریباً در همان بازه عملکردی پایدار دارد؛ این فرکانس از آنچه اینتل برای پردازنده‌ی Core i7 نسل یازدهم در توان مصرفی ۲۸ وات اعلام کرده، بالاتر است.

توان CPU در پردازش چند هسته‌ای

دمای CPU در تست چند‌هسته‌ای

در شرایط پایدار، سیستم خنک‌کننده دمای پردازنده‌ی Core i7-1165G7 را در مجاورت ۸۵ درجه‌ی سانتی‌گراد نگاه داشته و نتیجه‌ی آزمون‌ها از پایداری قابل قبول این کامپیوتر همه‌کاره‌ی MSI و مدیریت دما با حفظ فرکانس، خبر می‌دهند.

آل‌این‌وان ام‌اس‌آی به‌لطف بهره‌گیری از پردازنده‌ی کم‌مصرف Core i7-1165G7، برق مصرفی پایینی نیز دارد؛ به‌طوری که دستگاه با آداپتور ۱۲۰ واتی به‌فروش می‌رسد؛ درحالی‌که هنگام اسمبل کیس با سخت‌افزار مشابه، باید از پاور ۳۵۰ تا ۴۰۰ واتی استفاده کنید.

جمع‌بندی

کامپیوترهای آل این وان یکی ار بهترین انتخاب‌ها برای کاربری عمومی و اداری به حساب می‌‌آیند، چراکه انتخاب و خرید آن‌ها ساده و کم‌دردسر است. این سیستم‌ها میز کاری مینیمال را برای شما به ارمغان می‌‌آورند و دردسرهای رایج برای نصب و نگه‌داری دسکتاپ‌های متداول را ندارند.

کامپیوتر آل این وان Modern AM242P 11M با پردازنده‌ی Core i7-1165G7، رم ۱۶ گیگابایتی و سیستم خنک‌کننده‌ی Silent Pro برای کاربری عمومی، اداری و حتی نیمه‌حرفه‌ای مناسب به نظر می‌رسد و با بهره‌مندی از پایه حرفه‌ای، ارگونومی رضایت‌بخشی را برای کاربر فراهم می‌کند. این سیستم عملکردی مشابه لپ‌تاپ Modern D15‌ از همین برند با پردازنده‌ی نسل دهم Core i7-10710U و گرافیک MX350 دارد و با اینکه از گرافیک مجزا بی‌بهره است و در انجام کارهای حرفه‌ای مانند ویرایش ویدیو خیلی تعریفی ندارد، اما می‌توان از آن برای انجام کارهای اداری و برنامه‌نویسی با خیالی آسوده استفاده کرد.

نکات مثبت

  • طراحی مینیمال
  • پایداری و عملکرد خوب
  • امکان ارتقای رم
  • داشتن وبکم
  • امکان استفاده از آل‌این‌وان به‌عنوان مانیتور

نکات منفی

  • استفاده از پردازنده‌ی نسل یازدهمی
  • روشنایی کمتر نمایشگر نسبت به پاره‌ای از رقبا
  • اسپیکرهای نه‌چندان قدرتمند

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.