ببینید؛ تریلر داستانی گاد آو وار رگناروک نبرد کریتوس و ثور را به تصویر می‌کشد

در جریان قسمت جدید نمایش State of Play، تریلر جدیدی از بازی گاد آو وار رگناروگ منتشر شد که نبردهای حماسی زیادی از جمله نبرد بین کریتوس و ثور را به نمایش می‌گذارد.

از آنجایی بسیاری از گیمرها مشتاقانه منتظر نسخه‌ی جدید سری اکشن گاد آو وار هستند، این تریلر توسط بسیاری از آن‌ها به عنوان بهترین بخش نمایش در نظر گرفته شد. همانطور که می‌دانید، نسخه‌ی قبلی سری که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، به عنوان یک ریبوت برای این مجموعه عمل کرد و شروع داستان جدیدی با الهام از اساطیر نورس بود. حال گاد آو وار رگناروک ماجراجویی‌های کریتوس و آترئوس را ادامه می‌دهد تا با شخصیت‌های این جهان از جمله ثور، خدای رعد، مبارزه کنند.

گاد آو وار رگناروک

نقطه‌ی عطف تریلر پایان آن است که در آن کریتوس به سمت عقب روی یک زمین یخ زده می‌لغزد. در این لحظه دوربین می‌چرخد و نشان می‌دهد که حریف او ثور است؛ یکی از آنتاگونیست‌های اصلی داستان که به دلیل اتفاقات نسخه‌ی قبل، به نظر می‌رسد که بازیکنان باید با او مبارزه کنند. سپس کریتوس تبر لوایتان خود را به سمت خدای رعد پرتاب می‌کند و از سمت دیگر ثور نیز میولنیر را به رخ می‌کشد.

از آنجایی که طرفداران از زمان پایان نسخه‌ی قبل، یعنی جایی که ثور به خانه‌ی کریتوس آمد و آماده حمله‌ی به او و آترئوس بود، در مورد درگیری اجتناب ناپذیر خدایان جنگ و رعد هیجان زده بودند، این یک راه عالی برای پایان دادن به تریلر بود. علاوه‌بر این، این بخش از تریلر احتمالا طرفداران را در مورد انتشار قسمت بعدی این سری هیجان‌زده‌تر می‌کند.

گاد آو وار رگناروک

علاوه بر مبارزه با ثور، شروع تریلر سوالات زیادی را در مورد این دنباله ایجاد می‌کند. آترئوس در مورد حفظ اسرار از عزیزان به منظور محافظت از آن‌ها صحبت می‌کند در حالی که کریتوس سلاح‌های خود را به زمین می‌اندازد. سپس تریلر به تیر (Tyr) می‌پردازد که در ماجراجویی کریتوس و آترئوس به آن‌ها می‌پیوندد. تیر یک شخصیت مهم از داستان بازی قبلی بود و اگرچه او در آن بازی دیده نشد، اما به نظر می‌رسد که قرار است در این نسخه در مورد رابطه‌ی او با کریتوس و فرزندش بیشتر بدانیم.

پس از آن، کریتوس با آترئوس در مورد مخفی نگه داشتن اسرار از او روبرو می‌شود، اما آترئوس از پاسخ به او امتناع کرده و در عوض اظهار می‌کند که او به به خدای جنگ نیاز دارد تا به او اعتماد کند. کریتوس پاسخ می‌دهد که علی‌رغم اینکه به مسیر و رهبری آترئوس اعتقادی ندارد، او را دنبال می‌کند و این نشان می‌دهد که او چقدر بین نسخه‌ی قبل و فعلی تغییر کرده است، زیرا در نسخه‌ی قبل این کریتوس بود که آترئوس را در سفرشان رهبری می‌کرد.

همکاری کریتوس و تیر

در ادامه شاهد شخصیت‌هایی نظیر فریا در کنار تعدادی والکری و مکان‌های متفاوتی بودیم که انتظارات را از بازی بیش از پیش بالا می‌برند. سونی همچنین در طول نمایش از یک دسته‌ی دوال‌سنس محدود و جدید رونمایی کرد تا با این بازی اکشن و ماجراجویی در آینده بهتر همراه شوید. این دسته‌ دارای رنگ‌های آبی و سفید است که با بازی به نوعی هماهنگ است. از طرفی از نشان خرس و گرگ برخوردار است که به نوعی نشان دهنده‌ی کریتوس و آتروس هستند.

بازی گاد آو وار رگناروک در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای پلی‌استیشن ۴ و ۵ منتشر خواهد شد. دسته‌ی ذکر شده نیز در روز عرضه‌ی بازی در دسترس خواهد بود و پیش‌‌خرید آن از ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) آغاز می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link