با ۸ تبلت قلم دار برتر دیجی کالا آشنا شوید

تبلت‌ها را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین گجت‌های هوشمند دیجیتال در بازار به شمار آورد که با قابلیت‌ها و امکانات بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری تغییر و تحولات بسیاری را در این گجت‌های هوشمند پدید آورده‌اند که قابلیت پشتیبانی از قلم یکی از محبوب‌ترین آن‌هاست. بهره‌گیری از یک تبلت قلم دار تجربه‌های جدیدی را برای کاربران به همراه می‌آورد و می‌تواند انجام بسیاری از کارها را برای آن‌ها در محیط کار و منزل ساده‌تر از قبل کند. از این رو، در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی ۸ تبلت قلم دار برتر موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا بپردازیم تا اگر قصد خرید این مدل از تبلت‌ها را دارید، به راحتی به لیستی از بهترین تبلت های قلم دار دسترسی پیدا کنید.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295 ظرفیت 32 گیگابایت

۷,۶۹۰,۰۰۰

تومان

تبلت اپل مدل iPad Mini 6th Generation 8.3 inch 2021 ظرفیت 64 گیگابایت و 4 گیگابایت رم

۲۴,۴۹۰,۰۰۰

تومان

گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ

تبلت قلم دار

لیست برترین تبلت‌های قلم دار موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا را با معرفی و بررسی بهترین تبلت قلم دار سامسونگ یعنی گلکسی تب S8 اولترا آغاز می‌کنیم. این تبلت قلم دار سامسونگ که جدیدترین و قدرتمندترین تبلت پرچم‌دار این شرکت کره‌ای به شمار می‌رود، مجهز به نمایشگر ۱۴.۶ اینچی از جنس Super AMOLED است که از قابلیت‌های بسیار پیشرفته‌ای نظیر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، HDR10+ و رزولوشن ۱۸۴۸ در ۲۹۶۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. گوریلا گلس ۵ کورنینگ وظیفه مراقبت از نمایشگر این تبلت را برعهده دارد. سامسونگ قلم S-Pen این تبلت را درون جعبه به کاربران تقدیم می‌کند تا کاربران برای خرید آن نیازی به پرداخت هزینه‌ی جداگانه نداشته باشند. قلم این محصول سرعت پاسخگویی بسیار بالایی دارد و به طراحان کمک می‌کند تا طرح‌های خود را بهتر از گذشته ترسیم کنند.

غول کره‌ای دنیای فناوری در این تبلت از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به عنوان قلب تپنده‌ استفاده کرده که اولین تراشه‌ی ۴ نانومتری کوالکام به حساب می‌آید و عملکرد پردازشی بسیار مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین نباید پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 730 این تراشه را از قلم بیندازیم. در کنار این تراشه، حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز تعبیه شده که به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD می‌توانید ۱ ترابایت به این ظرفیت اضافه کنید. دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۶ مگاپیکسلی اولترا واید درون ماژول دوربین این تبلت پرچم‌دار به چشم می‌خورد که دوربین اصلی آن به کاربران قابلیت فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را ارائه می‌دهد.

حفره‌ی نمایشگر نیز میزبان دو دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی است که آن‌ها نیز از قابلیت فیلم‌برداری ۴K پشتیبانی می‌کنند. باتری ۱۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این تبلت شارژدهی بسیار خوبی دارد و با آداپتور ۴۵ واتی در عرض ۸۲ دقیقه از شارژ صفر درصد به شارژ صد درصد می‌رسد. از دیگر قابلیت‌های این تبلت قلم دار دیجی کالا می‌توان به داشتن ۴ اسپیکر استریو، بهره‌گیری از پورت USB-C و امکان اتصال آن به مانیتور، سیستم‌عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI 4.1 و پشتیبانی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S8 Ultra ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S8 Ultra ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی مدل ۲۰۲۲

تبلت قلم دار

آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی مدل ۲۰۲۲ را می‌توان بهترین تبلت غول فناوری آمریکایی معرفی کرد که از قلم اپل پنسل نسل دوم پشتیبانی می‌کند. این محصول از نمایشگر Liquid Retina XDR با ابعاد ۱۲.۹ اینچی بهره می‌برد که رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، قابلیت HDR10، دالبی ویژن با حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت دارد و تصاویر را با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۲۷۳۲ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. طراحی این تبلت نسبت به نسل قبلی تغییر چشمگیری نکرده، اما از لحاظ سخت‌افزاری به لطف بهره‌گیری از تراشه‌ی جدید M2، قدرت پردازشی بسیار بیشتری نسبت به نسل قبلی ارائه می‌دهد.

طبق ادعای اپل، تراشه‌ی M2 از نظر پردازش‌های هوش مصنوعی حدود ۴۰ درصد سریع‌تر از نسل قبلی عمل می‌کند و پهنای باند رم یکپارچه‌ی آن هم ۵۰ درصد بیشتر از M1 است. حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲ ترابایت حافظه‌ی داخلی برای این تبلت قلم دار اپل در نظر گرفته شده که فضای ذخیره‌سازی بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های آیپد پرو M2، پشتیبانی از قابلیت Hover اپل پنسل است که نمایشگر آن می‌تواند از فاصله‌ی ۱۲ میلی‌متری قرارگیری این قلم را به خوبی تشخیص دهد.

این موضوع یعنی پیش از آنکه کاربران قلم را بر روی نمایشگر قرار دهند، می‌توانند پیش‌نمایشی از محل قرارگیری قلم را مشاهده کنند. به عنوان نمونه، زمانی که کاربران می‌خواهند متنی را بنویسند، به لطف این قابلیت دیگر با خطا در محل قرارگیری نوک قلم روبرو نمی‌شوند. اپل در این تبلت خود از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و ۱۰ مگاپیکسلی اولترا واید بهره برده که قابلیت‌های مختلف فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و همچنین قابلیت فیلم‌برداری سینماتیک را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. این تبلت یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی دارد و از تاندربولت ۴ نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این تبلت قلم دار اپل می‌توان به باتری ۱۰۷۵۸ میلی‌آمپر ساعتی و مجهز بودن به ۴ اسپیکر استریو اشاره کرد.

تبلت اپل مدل iPad Pro 12.9 2022 WIFI ظرفیت 256 گیگابایت و رم هشت گیگابایت
تبلت اپل مدل iPad Pro 12.9 2022 WIFI ظرفیت 512 گیگابایت و رم هشت گیگابایت
تبلت اپل مدل iPad Pro 12.9 2022 WIFI ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
تبلت اپل مدل iPad Pro 12.9 2022 WIFI ظرفیت یک ترابایت و رم 16 گیگابایت

تبلت شیائومی پد ۵

تبلت قلم دار

به جز اپل و سامسونگ، شیائومی نیز تبلت‌های بسیار باکیفیتی را روانه‌ی بازار گجت‌های دیجیتال کرده که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان شیائومی پد ۵ را نام برد. این تبلت قدرتمند شیائومی از قلم پشتیبانی می‌کند، اما همانند اپل شما باید قلم آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید. قلم شیائومی از دو کلید بهره می‌برد که یکی از آن‌ها برای باز کردن اپلیکیشن یادداشت و دیگری هم برای ثبت اسکرین‌شات استفاده می‌شود. این قلم سرعت پاسخگویی بسیار خوبی دارد. شیائومی پد ۵ مجهز به یک نمایشگر ۱۱ اینچی از جنس IPS LCD است که از قابلیت‌های بسیار خوبی نظیر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، دالبی ویژن و HDR10 پشتیبانی می‌کند و همچنین وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۲۵۰۰ پیکسل به کاربران ارائه می‌دهد.

شیائومی این تبلت را به تراشه‌ی قدرتمند و ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۶۰ کوالکام مجهز کرده که اگرچه چندان جدید نیست اما تا حدی قدرتمند هست که بتواند کارهای روزمره را با سرعتی عالی انجام داده و حتی جدیدترین بازی‌ها روز دنیا را هم با کیفیت قابل قبولی به اجرا در بیاورد. در کنار این تراشه باید به عملکرد بسیار خوب پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 640 نیز اشاره کنیم که به انجام وظیفه در این تبلت قلم دار شیائومی می‌پردازد. همچنین حداکثر ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این تبلت باکیفیت شیائومی در نظر گرفته شده که متاسفانه امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی آن با استفاده از کارت حافظه‌ی میکرو SD وجود ندارد.

روی پنل پشتی شیائومی پد ۵، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده که قابلیت فیلم‌برداری ۴K با حداکثر سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را به کاربران ارائه می‌دهد. حفره‌ی نمایشگر نیز میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p است. سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به صورت پیش‌فرض روی این تبلت شیائومی نصب شده که قابل ارتقاء به سیستم‌عامل اندروید ۱۳ نیز است. این تبلت قلم دار ۴ اسپیکر استریو بسیار باکیفیت دارد که صدای شفاف و تفکیک شده‌ای را به گوش کاربران می‌رساند. باتری ۸۷۲۰ میلی‌آمپر ساعتی این محصول نیز شارژدهی قابل قبولی دارد و با شارژر ۳۳ وات در عرض ۲ ساعت انرژی مجدد خود را به دست می‌آورد.

تبلت شیائومی مدل Pad 5 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

مایکروسافت سرفیس پرو ۹

تبلت قلم دار

تصمیم مایکروسافت برای ادغام خانواده‌های پرو ایکس و پرو در نهایت منجر به عرضه‌ی تبلت جدید سرفیس پرو ۹ شد و این تبلت بسیار قدرتمند با تراشه‌‌های SQ3 کوالکام و پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل در اختیار کاربران قرار گرفته است. سرفیس پرو ۹ همانند نسل قبلی خود از قلم پشتیبانی می‌کند و از لحاظ طراحی نیز تفاوت چشمگیری با تبلت نسل هشتم مایکروسافت ندارد. این محصول به یک نمایشگر ۱۳ اینچی با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و دالبی ویژن مجهز شده که وضوح تصویر آن به ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل می‌رسد. گوریلا گلس ۵ نیز که مقاومت بسیار خوبی در برابر خط‌وخش و آسیب‌های احتمالی دارد، از نمایشگر این تبلت محافظت می‌کند.

دو پردازنده‌ی Core i5-1235U و Core i7-1255U نسل دوازدهم اینتل به عنوان قلب تپنده‌ی این محصول در نظر گرفته شده‌اند که عملکرد پردازشی بسیار خوبی دارند و کاربران می‌توانند از بین آن‌ها با توجه به نیازشان دست به انتخاب بزنند. همچنین باید به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این تبلت قلم دار مایکروسافت اشاره کنیم که همانند آیپد پرو اپل، امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی آن با استفاده از کارت حافظه‌ی میکرو SD وجود ندارد. در پنل پشتی این تبلت شاهد قرارگیری یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی هستیم که از قابلیت فیلم‌برداری ۴K پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی این تبلت نیز دقتی ۵ مگاپیکسلی دارد و به کاربران امکان فیلم‌برداری ۱۰۸۰p را می‌دهد.

مایکروسافت روی بدنه‌ی این تبلت جدید خود ۲ پورت USB-C با پشتیبانی از تاندربولت ۴ تعبیه کرده که امکان اتصال گرافیک اکسترنال را فراهم می‌آورند. این محصول همچنین به صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کند. منبع انرژی این تبلت از جانب یک باتری ۴۷.۷ وات ساعتی تأمین می‌شود که قادر است در استفاده‌های عادی تا حداکثر ۱۶ ساعت به کاربران شارژدهی ارائه دهد. این تبلت از بدنه‌ی ۸۷۹ گرمی بهره می‌برند که این افزایش وزن مربوط به سیستم خنک‌کننده‌ی متفاوت آن است. از دیگر ویژگی‌های این تبلت قلم دار مایکروسافت می‌توان به بلوتوث نسخه‌ی ۵.۱ و میکروفون‌های دوگانه‌ اشاره کرد.

تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 9 - F ظرفیت 512 گیگابایت
تبلت مایکروسافت مدل  Surface Pro 9 - C ظرفیت 256 گیگابایت

گلکسی تب S8 پلاس سامسونگ

تبلت قلم دار

مدل پلاس از سری جدید تبلت‌های پرچم‌دار سامسونگ یعنی گلکسی تب S8 نیز همانند مدل اولترا از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کند و سامسونگ آن را درون جعبه‌ی این محصول قرار داده تا کاربران دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌ی جداگانه برای خرید قلم نداشته باشند. گلکسی تب S8 پلاس سامسونگ مجهز به یک نمایشگر ۱۲.۴ اینچی از جنس Super AMOLED است که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و HDR10+ پشتیبانی می‌کنند. این نمایشگر همچنین تصاویر را با وضوح ۱۷۵۲ در ۲۸۰۰ پیکسل به کاربران نشان می‌دهد. گوریلا گلس کورنینگ ۵ نیز روی این نمایشگر به انجام وظیفه می‌پردازد.

اسنپدراگون ۸ نسل ۱ همانند مدل اولترا به عنوان مغز متفکر این تبلت در نظر گرفته شده که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 730، عملکرد پردازشی بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین نباید حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این تبلت پرچم‌دار را از قلم بیندازیم. البته امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی به لطف کارت حافظه‌ی میکرو SD در این تبلت نیز وجود دارد. سیستم صوتی این تبلت به لطف مجهز بودن به ۴ اسپیکر استریو، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و کاربران از گوش دادن به محتواهای صوتی در این تبلت لذت خواهند برد.

سیستم دوربین این تبلت قلم دار سامسونگ متشکل از دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۶ مگاپیکسلی اولترا واید است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کیفیت ۴K و با حداکثر سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه به ضبط ویدیوها بپردازند. یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی نیز روی حفره‌ی نمایشگر این تبلت تعبیه شده که قابلیت فیلم‌برداری ۴K نیز دارد. انرژی لازم برای فعالیت این تبلت را باتری ۱۰٫۰۹۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌کند که شارژ شدن کامل آن با شارژر ۴۵ واتی حدود یک ساعت و نیم به طول می‌انجامد. این تبلت با داشتن قابلیت‌های بسیار پیشرفته، امکان دسترسی راحت کاربران به هر آنچه را که می‌خواهند، فراهم می‌کند.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S8 Plus SM-X806B ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

آیپد ۲۰۲۲ مدل Wi-Fi اپل

تبلت قلم دار

اگر به دنبال یک تبلت قیمت مناسب و در عین حال کارآمد از محصولات اپل هستید که از قلم اپل پنسل نیز پشتیبانی کند، آیپد ۲۰۲۲ را می‌توانید به عنوان یکی از بهترین تبلت‌های قلم دار موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا برای خرید خود انتخاب کنید. این محصول جدید اپل از نمایشگر ۱۰.۹ اینچی از جنس Liquid Retina IPS LCD بهره می‌برد و قابلیت‌هایی نظیر حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت و رزولوشن ۱۶۴۰ در ۲۳۶۰ را به کاربران ارائه می‌دهد. غول فناوری آمریکایی از پردازنده‌ی ۵ نانومتری A14 خود در این تبلت قلم دار به عنوان قلب تپنده استفاده کرده که دو هسته‌ی قدرتمند با حداکثر فرکانس کاری ۳.۰ گیگاهرتز دارد. همچنین ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این تبلت جدید اپل در نظر گرفته شده که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

سیستم‌عامل iPadOS 16.1 به صورت پیش‌فرض روی این تبلت قلم دار نصب شده که قابلیت‌های بسیار کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. آیپد نسل دهم از جدیدترین اپل پنسل پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که طرح‌های دلخواه خود را با استفاده از آن روی صفحه پیاده کنید. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی در پنل پشتی این محصول قرار دارد که قابلیت فیلم‌برداری ۴K با سرعت حداکثر ۶۰ فریم بر ثانیه و قابلیت Center Stage را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچین نباید دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی آیپد ۲۰۲۲ را از قلم بیندازیم. اطراف بدنه‌ی این تبلت اسپیکرهای استریو به چشم می‌خورند که کیفیت بسیار خوبی دارند. پورت این دستگاه به USB-C تغییر پیدا کرده که خبر خوبی برای کاربران به شمار می‌رود.

تبلت اپل مدل iPad 2022 WIFI ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
تبلت اپل مدل iPad 2022 WIFI ظرفیت 256 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

مایکروسافت سرفیس پرو ۸

تبلت قلم دار

سرفیس ۸ پرو که اواخر تابستان سال ۱۴۰۰ با قابلیت‌ها‌ی بهبودیافته‌ای روانه‌ی بازار شد، همچنان جزو پرفروش‌ترین محصولات مایکروسافت است. این تبلت قدرتمند نمایشگری ۱۳ اینچی موسوم به پیکسل‌سنس فلو (PixelSense Flow) دارد که نسبت به نسل قبلی از حاشیه‌های باریک‌تری در اطرافش بهره می‌برد. وضوح تصویر این نمایشگر ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است و از قابلیت‌های جدیدی مانند دالبی ویژن، فناوری تطبیق رنگ و رفرش ریت ۱۲۰ هم پشتیبانی می‌کند. روی صفحه‌کلید این تبلت مایکروسافت فضایی برای قرار دادن قلم Slim Pen ۲ تعبیه شده است. این قلم به لطف بهبود طراحی نوکش، سرعت پاسخگویی بسیار خوبی دارد و کاربران از کار کردن با آن لذت خواهند برد.

پردازنده‌های نسل ۱۱ اینتل (Core i5 و Core i7 و حتی Core i3) که ۴ هسته‌ی پردازشی دارند، به عنوان قلب تپنده در این تبلت قلم دار به انجام وظیفه می‌پردازند. همچنین کاربران می‌توانند متناسب با نیاز خود تا حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی در این تبلت دست به انتخاب بزنند. روی بدنه‌ی سرفیس پرو ۸ دو پورت USB-C با پشتیبانی از تاندربولت ۴ و پورت شارژر معروف سرفیس به چشم می‌خورد. پشتیبانی از تاندربولت ۴، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا سرفیس پرو ۸ را به نمایشگرهای مختلفی با وضوح تصویر ۴K متصل کنند. روی پنل پشتی این تبلت یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تعبیه شده که از قابلیت فیلم‌برداری ۴K پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی این تبلت نیز دقتی ۵ مگاپیکسلی دارد و به کاربران امکان فیلم‌برداری ۱۰۸۰p را می‌دهد. باتری این محصول نیز با یک بار شارژ کامل، انرژی لازم برای استفاده از تبلت تا حداکثر ۱۶ ساعت را فراهم می‌کند.

تبلت مایکروسافت مدل Microsoft Surface Pro 8 ظرفیت 256   به همراه کیبورد Black Type Cover Pro X
تبلت مایکروسافت مدل Microsoft Surface Pro 8  ظرفیت 256 به همراه کیبورد Black Type Cover Pro X
تبلت مایکروسافت مدل تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 8 ظرفیت 256 گیگابایت به همراه کیبورد Pro Signature و قلم Slim Pen 2 ظرفیت 256 گیگابایت و رم هشت گیگابایت
تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 8 ظرفیت 256 گیگابایت به همراه کیبورد Black Type  Signature Keyboard

گلکسی تب S7 فن ادیشن سامسونگ

تبلت قلم دار

در نهایت می‌رسیم به معرفی و بررسی تبلت میان‌رده گلکسی تب S7 فن ادیشن سامسونگ. این تبلت قلم دار مجهز به یک نمایشگر ۱۲.۴ اینچی از جنس TFT LCD است که از وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. قدرت این تبلت سامسونگ از جانب پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۵۰G تأمین می‌شود که عملکرد بسیار خوبی دارد و از ۵G نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. در کنار این تراشه، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تعبیه شده که کاربران برحسب نیاز خود می‌توانند دست به انتخاب بزنند.

سیستم دوربین این تبلت تنها یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی دارد که امکان فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰p را به کاربران می‌دهد. دوربین سلفی گلکسی تب S7 فن ادیشن نیز ۵ مگاپیکسل است. از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به پشتیبانی از قلم S-Pen و سامسونگ دکس (قابلیت استفاده از تبلت در حالت دسکتاپ) اشاره کرد. باتری ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپر ساعتی این تبلت شارژدهی خوبی دارد و با شارژر ۴۴ وات می‌توان آن را شارژ کرد.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S7 FE 5G SM-T736B ظرفیت 128 گیگابایت
تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S7 FE 5G SM-T736B ظرفیت 64 گیگابایت

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی و بررسی ۸تا از بهترین تبلت های قلم دار فروشگاه آنلاین دیجی کالا پرداختیم تا اگر تمایل به خرید این تبلت‌ها دارید، با توجه به بودجه‌ی خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295 ظرفیت 32 گیگابایت

۷,۶۹۰,۰۰۰

تومان

تبلت اپل مدل iPad Mini 6th Generation 8.3 inch 2021 ظرفیت 64 گیگابایت و 4 گیگابایت رم

۲۴,۴۹۰,۰۰۰

تومان

سوالات متداول در مورد تبلت‌های قلم دار

بهترین تبلت‌های قلم دار موجود در بازار کدام‌اند؟

از جمله بهترین تبلت‌های قلم دار موجود در بازار می‌توان به گلکسی تب S8 اولترا و آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی اشاره کرد.

آیا تبلت‌های قلم دار از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می‌کنند؟

بله. بسیاری از این تبلت‌ها نظیر سری گلکسی تب S8 سامسونگ از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می‌کنند.

کاربرد قلم در تبلت‌های قلم دار چیست؟

با استفاده از این قلم کارهایی مثل رسم و طراحی و نقاشی، ادیت عکس و … را می‌توان به شکل راحت‌تری انجام داد.

آیا قلم تبلت را می‌توان به صورت جداگانه خریداری کرد؟

بله. قلم بسیاری از تبلت‌ها به جز سری گلکسی تب S8 سامسونگ را باید به صورت جداگانه خریداری کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.