با بهترین هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی آشنا شوید

chatgpt jobs 63e2397a872a1039e038e32c

Scalenut قالب‌های مختلفی دارد که نوشتن را آسان‌تر کرده و ایده‌های جدیدی برای محتوایتان تولید می‌کند. علاوه‌بر‌این اگر می‌خواهید متنی را پاک‌نویس کنید، ابزارهای هوش مصنوعی به شما کمک می‌کنند تا بفهمید باید کدام قسمت‌ها را بهتر کنید، چه موارد بیشتری به متن اضافه کنید و چگونه محتوای قابل‌توجه‌تری ایجاد کنید. Scalenut با درک تأثیر سئو در تولید محتوا، از کلمه کلیدی مورد نظر شما گزارش محتوای دقیقی ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این پلتفرم، ویژگی SEO hub آن است که بازخورد کاملی در مورد ظاهر محتوای شما ارائه می‌دهد. به کمک این قابلیت می‌توانید تعداد کلمات محتوایتان، اصطلاحات NLPای که استفاده کرده‌اید یا از قلم انداخته‌اید، امتیاز خوانایی و موارد دیگر را بیابید.

در نهایت با رابط کاربری ساده و تمیز آن می‌توانید با انتخاب یک الگو شروع کنید و طبق دستورالعمل ادامه دهید. گزینه‌ها به‌راحتی قابل پیمایش هستند و به وضوح روی داشبورد نمایش داده می‌شوند.

می‌توانید افزونه کروم Scalenut را دانلود کنید تا هر زمان که می‌خواهید بنویسید و به‌راحتی آن را در Google Docs قرار دهید. این ابزار به خوبی با سایر پلتفرم‌های بازاریابی مانند وردپرس و Copyscale و Semrush هم ادغام می‌شود.

این ابزار رایگان نیست اما می‌توانید از مدت آزمایش ۷ روزه آن استفاده کنید.

۶. COPYSMITH

وقتی در حال ایجاد یک کمپین بازاریابی هستید، ممکن است ایده‌پردازی و تولید محتوا روزها یا هفته‌ها طول بکشد؛ اما به لطف Copysmith می‌توانید زحمت تولید محتوای بازاریابی را کاهش دهید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.