با بسته شدن قرارداد ایلان ماسک و توییتر، قیمت دوج کوین رشد انفجاری تجربه کرد

dogecoin vs bitcoin

براساس گزارش رویترز، روند افزایش قیمت دوج کوین از هفته‌ی گذشته شروع شده و تا به این لحظه به نظر می‌رسد ارزش این رمزارز بیش از ۷۰ درصد بالا رفته است. شماری از کارشناسان، بالا رفتن قیمت دوج کوین را به بسته شدن قرارداد بین ایلان ماسک و توییتر نسبت می‌دهند.

چند روز قبل از بسته شدن قرارداد و در شرایطی که اولین نشانه‌ها از توافق نهایی ماسک و توییتر دیده می‌شد، روند افزایش قیمت دوج کوین شروع شده بود.

ایلان ماسک که اکنون رهبری چند شرکت فعال در صنایع مختلف را برعهده دارد، به دفعات روی قیمت بیت کوین و دوج کوین اثر گذاشته است. تسلا اوایل سال جاری میلادی شروع‌به پذیرش بیت کوین کرد و برند عطر جدید ایلان ماسک نیز محصولاتش را ازطریق دوج کوین می‌فروشد.

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارز در دنیا، ۵۰۰ میلیون دلار به ایلان ماسک کمک مالی کرده است تا توییتر را تصاحب کند. مدیرعامل بایننس گفته این شرکت در حال تشکیل تیم جدیدی است تا بررسی کند که چگونه می‌توان ازطریق کریپتو و بلاک چین به توییتر کمک کرد.

مقاله‌های مرتبط:

توییتر پیش از فرا رسیدن دوران رهبری ایلان ماسک و در روزهایی که تحت مدیریت جک دورسی بود، فرایند پذیرش فناوری بلاک چین را شروع کرد. جک دورسی یکی از چهره‌های سرشناس حوزه‌ی فناوری است که اعتقاد ویژه‌ای به بلاک چین و بیت کوین دارد.

ماسک چند هفته پیش گفت توییتر را با هدف ایجاد «اپلیکیشنِ همه‌چیز» تصاحب می‌کند. منظور ایلان ماسک، سوپراپلیکیشن است. سوپراپلیکیشن چندین سرویس مختلف را یک‌جا ارائه می‌دهد. ممکن است یکی از سرویس‌های سوپراپلیکیشن مدنظر ماسک، سیستم پرداخت مالی با پشتیبانی از رمزارزهایی مثل دوج کوین باشد.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link