با این بازی موبایلی راهی نبرد با موجودات فضایی بر سر آخرین منابع باقی مانده شوید!

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های استراتژی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Iron Marines همراه ویجیاتو باشید.

همه ما بازی‌های بسیار خوبی را می‌شناسیم که روزی دنیای ویدیوگیم را به دست گرفته بودند. بازی‌هایی که بارها و بارها ما را به همراه خودشان راهی صنعت ویدیوگیم کرده بودند و به دنبال ایجاد تجربه خوبی برایمان بودند. منتهی همانطور که می‌دانید، تغییر غیرقابل انکار است! دنیای بازی‌های ویدیویی مملو شده است از سرگذشت‌هایی که روزی در طلایی‌ترین دورانشان بودند. برای مثال بازی‌های استراتژیک جزو آن دسته از ژانرهایی بودند که روزی حرف‌های بسیاری برای گفتن داشتند و امروزه دیگر کمتر عنوان استراتژی را می‌توان پیدا کرد که فوق‌العاده عمل کرده باشد. متاسفانه صنعت بازی‌سازی برای پیشرفت و جلو بردن جاه‌طلبی‌هایش؛ نیاز به قربانی داشت و این قربانی؛ چیزی جز عناوین استراتژی نبود.

چرایی افول بازی‌های استراتژی؛ به موضوعات مختلفی باز می‌گردد. منتهی چیزی‌که مشخص است، این است که استودیوهای قدیمی که روزی عناوین استراتژی خوبی را می‌ساختند؛ امروزه دیگر آن‌قدری که باید حوب عمل نمی‌کنند. برای مثال استودیوی Firefly که روزی فرنچایز جنگ‌های صلیبی و قلعه را می‌ساخت، فاصله بسیاری از دوران طلایی‌اش گرفته است. آخرین بازی این استودیو مربوط به سال ۲۰۲۱ و عنوانی به نام Stronghold: Warlords است که حتی این بازی مدرن شده نیز؛ نتوانست موفق عمل کند و این استودیو آخرین طرفداران وفادار خودش را نیز از دست داد.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی CarX Street؛ نسلی جدید از عناوین ریسینگ روی موبایلکدام بازی موبایلی باعث می‌شود سری آسفالت و نید فور اسپید را فراموش کنید؟
معرفی بازی CarX Street؛ نسلی جدید از عناوین ریسینگ روی موبایلمعرفی بازی CarX Street؛ نسلی جدید از عناوین ریسینگ روی موبایل

از طرفی نیز با ظهور پلتفرم موبایل؛ فرصتی فراهم شد تا بسیاری از سبک‌های فراموش‌شده، مجددا جان تازه‌ای بگیرند. منتهی خوشبختانه عناوین استراتژی نیز جزو آن دسته از بازی‌هایی بودند که سوار بر موج پلتفرم موبایل؛ به دنبال زنده کردن آخرین میراث این ژانر دوست داشتنی در دل پلتفرم موبایل بودند. همچنین راستش را بخواهید، شاید عناوین استراتژی روی پلتفرم‌های اصلی به پایان راهشان رسیده باشند؛ اما این موضوع در دنیای موبایل گیمینگ بسیار متفاوت‌تر است. بنابراین اگر طرفدار بازی‌های استراتژی هستید؛ بهتر است که بی‌پروا به سمت پلتفرم موبایل بروید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.