با آپدیت نرم‌افزاری پاییز ویژگی‌ های جدیدی به ایرپاد پرو ۲ اضافه می‌شود

اپل در رویداد WWDC 2023 مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید macOS Sonoma، watchOS 10، iPadOS 17، iOS 17 و tvOS 17 را معرفی کرد. جدیدترین آپدیت این سیستم‌عامل‌ها در حال حاضر در قالب نسخه بتا در دسترس هستند و می‌توانید هم‌اکنون آنها را در دستگاه سازگار خود دانلود کنید. اپل همچنین قصد دارد پاییز سال جاری با انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری، سه ویژگی جدید به ایرپاد پرو ۲ اضافه کند. در ادامه جزئیات بیشتری در این مورد با شما به اشتراک می‌گذاریم. ‌‌

ویژگی های جدید ایرپاد پرو ۲

اپل سه نمایه صوتی مجزا برای ایرپاد پرو ۲ توسعه داده است که تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد و دستگاه را تقویت می‌کند. این سه ویژگی عبارتند: از Adaptive Audio، Personalized Volume و Conversation Awareness. ویژگی Adaptive Audio حالت شفاف و حذف‌ نویز فعال را با هم ترکیب می‌کند تا ترکیبی از هر دو را با توجه به موقعیت ارائه دهد. این قابلیت نویز پس‌زمینه را حذف می‌کند و با فعال‌سازی حالت شفاف، باعث می‌شود صدا را از فاصله‌ نزدیک‌تر بشنوید. ویژگی دوم یعنی Adaptive Audio در شرایط مختلف از جمله برقراری تماس‌ها کاربردی است.

با آپدیت نرم‌افزاری پاییز ویژگی‌ های جدیدی به ایرپاد پرو 2 اضافه می‌شود

Personalized Volume از روشی مشابه ایرپاد پرو ۲ از یادگیری ماشینی برای تمرکز روی مکالمه و حذف نویز پس‌زمینه بهره می‌برد. این ویژگی زمانی مفید است که در خارج از منزل هستید و می‌خواهید با کسی صحبت کنید. حالت Conversation Awareness نیز صدای موسیقی را هنگامی که با شخصی صحبت می‌کنید کاهش می‌دهد و بر نویز نزدیک شما تمرکز می‌کند.

گفتنی است که اپل جابه‌جایی بین دستگاه‌های را برای همه مدل‌های ایرپاد آسان‌تر می‌کند. با این ویژگی جدید که سوئیچینگ خودکار نام دارد، می‌توانید هنگام استفاده از ایرپاد، به‌راحتی این محصول را به دستگاه موردنظر خود متصل کنید. در مورد ایرپاد ۳، ایرپاد مکس و ایرپاد پرو نیز اپل در حال کار برروی معرفی ویژگی جدیدی برای بی‌صداکردن کار می‌کند که به شما اجازه می‌دهد با فشار‌دادن یک دکمه، صدا را قطع کنند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.