بازی West Gunfighter یکی از جاه‌طلبانه‌ترین جایگزین‌های موبایلی Red Dead Redemption است

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – جهان باز موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی اندرویدی West Gunfighter همراه ویجیاتو باشید.

سال‌هاست که بازی‌های اکشن به عنوان یکی از پرطرفدارترین سبک‌های عناوین ویدیویی به شمار می‌روند و عملکرد بسیار خوبی نیز از خودشان نشان داده‌اند. این سبک از بازی‌ها نه‌تنها جزو یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها هستند، بلکه توانسته‌اند که با استفاده از پتانسیل‌های بسیار خوبی که صنعت بازی‌سازی در اختیارشان قرار داده است، نمایشی فوق‌العاده از دنیای خودشان را به تصویر بکشند. درست از طرفی نیز این بازی‌سازهای مستقل و استودیوهای شناخته‌شده بودند که سبب جذابیت دنیای بازی‌های اکشن – جهان باز شدند. این سبک از بازی‌ها بقدری دوست داشتنی بودند که بازی‌سازهای بسیاری برای ساخت بازی‌هایشان به سراغ المان‌های اکشن رفتند و باعث به وجود آمدن ساب ژانر‌های بسیاری از جمله عناوین اکشن – جهان باز شدند.

منتهی با تمام این توضیحات، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازهای تاریخ یعنی استودیوی محبوب راکستار؛ جزو آن دسته از بازی‌سازهایی بود که برای خودش هیچ محدودیتی قائل نمی‌شد. وقتی این استودیو در سال ۲۰۱۰ اولین نسخه از فرنچایز محبوب Red Dead Redemption را معرفی کرد، باعث شد تا صنعت بازی‌سازی پیشرفت‌های بسیاری را تجربه کند. این بازی محبوب صرفا یک تصویرسازی ایده‌آل از دنیای عناوین اکشن – جهان باز نبود، بلکه به خوبی توانسته بود که این سبک از بازی‌های ویدیویی را وارد نسلی جدید کند و بقدری دوست داشتنی بود که همه عاشقش شده بودند.


مطلب پیشنهادی:چرا بازی موبایلی Frozen City جایگزینی عالی برای بازی Frostpunk است؟اجازه ندهید که سرما بلای جانتان شود
چرا بازی موبایلی Frozen City جایگزینی عالی برای بازی Frostpunk است؟چرا بازی موبایلی Frozen City جایگزینی عالی برای بازی Frostpunk است؟

همچنین درست از همان سال به بعد، بازی‌سازهای بسیاری به دنبال ساخت جایگزین‌هایی برای این فرنچایز کردند. منتهی با افزایش محبوبیت بازی‌های موبایلی؛ این‌بار نوبت به استودیوهای موبایلی رسیده بود که دنیای خودشان را روایت کنند. بازی‌سازهای موبایلی به خوبی توانستند که با استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های پلتفرم موبایل؛ دنیایی فوق‌العاده را به تصویر بکشند. پس بنابراین اگر شما نیز طرفدار فرنچایز شاهکار Red Dead Redemption هستید، در این مطلب همراه ویجیاتو باشید تا نگاهی به یکی از بهترین جایگزین‌های موبایلی این فرنچایز دوست داشتنی بیندازیم.

همانطور که پیش‌تر درباره‌شان صحبت کردیم؛ عناوین موبایلی به دنبال راهی بودند که با استفاده از پتانسیل‌های پلتفرم موبایل؛ دنیایی را بسازند که جایگزین موبایلی خوبی برای Red Dead Redemption شود. منتهی درست در همین بین بود که استودیوی بازی‌سازی Candy Mobile با بازی موبایلی دوست داشتنی West Gunfighter موفق شد تا به این موضوع جامه عمل برساند. استودیوی بازی‌سازی Candy Mobile استودیویی مستقل بود که سابقه خوبی در ساخت بازی‌های موبایلی داشت. صحبت از استودیویی است که در سال ۲۰۱۲ کارش را شروع کرده بود و عناوین دوست داشتنی نیز مانند Gunship Strike و همچنین Ocean Survival جزو عناوین دوست داشتنی این استودیو است.

منتهی بازی موبایلی West Gunfighter بقدری دوست داشتنی بود که توانست با نقدهای بسیار خوبی مواجه شود. این بازی عملکردی بسیار فراتر از یک بازی مستقل داشت و تیم Candy Mobile نیز با آپدیت‌هایی که برای این بازی منتشر کردند، محتوای مورد نیاز West Gunfighter را فراهم کرده بودند. همچنین این بازی موبایلی تاکنون موفق شده است تا بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شود و امتیاز ۴.۴ از ۵ را از صرفا از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرده است و آمار و ارقام بسیار خوبی را از خودش به جا گذاشته است.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی موبایلی Alien: Isolation؛ تنهایی ترسناک‌تر از بیگانه‌ای خون‌خوار استحواستان را جمع کنید، شما تنها کسی نیستید که اینجا گیر افتاده
معرفی بازی موبایلی Alien: Isolation؛ تنهایی ترسناک‌تر از بیگانه‌ای خون‌خوار استمعرفی بازی موبایلی Alien: Isolation؛ تنهایی ترسناک‌تر از بیگانه‌ای خون‌خوار است

همانطور که از دنیای این بازی موبایلی پیداست، می‌توان حدس زد که داستان این بازی موبایلی در غرب وحشی جریان داشته باشد. داستان این بازی علی‌رغم سادگی؛ روایتی جذاب دارد. شما باید به عنوان کلانتر جدید شهر ایفای نقش کنید. شما در دنیای West Gunfighter کابویی جوان هستید که به تازگی به شهر رسیده و مسئولیت برقراری نظم و امنیت این شهر بر عهده شماست. منتهی همه‌چیز هم آنطوری که بنظر می‌رسد آرام نیست و شما خیلی زود متوجه می‌شوید که این شهر در جرم و جنایت غرق شده است. حال West Gunfighter از شما می‌خواهد که پرچم عدالت به دست بگیرید و دل به خلافکاران شهر بزنید.

برای اجرای بازی موبایلی West Gunfighter شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

گیم‌پلی این بازی موبایلی درست همان‌جایی است که شما می‌توانید بیشترین وجه تمایز را میان بازی موبایلی West Gunfighter و Red Dead Redemption پیدا کنید. این بازی یک عنوان کاملا جهان باز موبایلی است که المان‌های نقش آفرینی بسیاری دارد. West Gunfighter به شما اجازه می‌دهد که در دنیای این بازی موبایلی ماجراجویی کنید و با NPC‌هایی که بازی مشخصرده است، تعامل داشته باشید. همچنین باید اعتراف کرد که این بازی موبایلی از نظر محتوا و گیم‌پلی یکی از بهترین جایگزین‌های Red Dead Redemption روی موبایلی است.

شما در دنیای این بازی موبایلی آزادی عمل بی‌حد و مرزی را تجربه خواهید کرد. بطوری که بازی کاملا به شما این امکان را می‌دهد که خودتان دنیای خودتان را بسازید. هدف اصلی بازی مبارزه با خلافکاران و راهزنانی است که در این شهر حضور دارند. همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که West Gunfighter را می‌توان به صورت آفلاین نیز تجربه کرد. منتهی بسیاری از مراحل این بازی موبایلی نیازمند دسترسی به اینترنت هستند و شما برای تجربه کلی این بازی موبایلی باید به اینترنت متصل باشید.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی موبایلی Northgard؛ بقا در دل سرزمین وایکینگ‌هابقا در دنیای یخ‌زده و ناشناخته
معرفی بازی موبایلی Northgard؛ بقا در دل سرزمین وایکینگ‌هامعرفی بازی موبایلی Northgard؛ بقا در دل سرزمین وایکینگ‌ها

همچنین از طرفی نیز این بازی موبایلی این امکان را می‌دهد که در مسابقات بسیاری شرکت کنید. برای مثال می‌توانید در مسابقات اسب سواری شرکت کنید و با جایزه‌ای که کسب کرده‌اید، سلاح‌هایتان را ارتقا دهید. همچنین در دنیای این بازی موبایلی ساید کوئست‌ها و مینی‌گیم‌های متنوعی قرار گرفته‌اند که تجربه‌شان ابدا خالی از لطف نیست. تنوع سلاح‌ها و لباس‌های این بازی نیز بسیار دوست داشتنی هستند و همه‌چیز دست به دست هم داده است تا بازی موبایلی West Gunfighter یک عنوان قابل احترام باشد.

راستش را بخواهید، هرچقدر که تیم Candy Mobile در ساخت این بازی موبایلی فوق‌العاده عمل کرده است، اما بخش گرافیک این بازی ابدا جایی نیست که از نقد ما نمره خوبی بگیرد. البته این خبر خوبی برای کسانی است که به دنبال یک بازی جذاب برای تجربه کردن روی گوشی‌های پایین‌رده هستند. اما خب انتظار می‌رفت که West Gunfighter در بخش گرافیک نیز خوب عمل کند. شرایط درباره موسیقی متن بازی نیز به همین گونه است و این بازی موبایلی نه‌تنها توان رقابت با بازی Red Dead Redemption را از نظر گرافیکی ندارد، بلکه عناوین دیگری مانند بازی Six Guns از استودیوی گیم‌لافت، صرفا در این بخش به مراتب بهتر از بازی West Gunfighter عمل کرده‌اند.

پیشنهاد می‌شه!

Red Dead Redemption از استودیوی راکستار نقطه عطفی برای بازی‌های اکشن – جهان باز با مکانیزم‌های ماجراجویی بود. موفقیت‌ این بازی دوست داشتنی باعث شد تا توسعه دهندگان موبایلی نیز به سراغ این بازی بروند و با اقتباس از آن؛ عناوین خودشان را بسازند. West Gunfighter درست یکی از همین عناوین دوست داشتنی است که اگر بتوانید با گرافیک آن کنار بیاید، تبدیل به یکی از بهترین جایگزین‌های فرنچایز Red Dead Redemption خواهد شد.

West GunfighterWest Gunfighter
West GunfighterWest GunfighterWest Gunfighter


سازنده:Candy Mobile


سبک:اکشن ، ماجراجویی ، جهان باز


حجم:۴۵ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

بیشتر بخوانید:

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link