بازی Suicide Squad به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارد؛ حتی برای بخش تک نفره

به نظر می‌رسد که اجرای بازی جدید استودیوی راک‌‌استدی یعنی Suicide Squad: Kill the Justice League حتی به صورت تک نفره به اتصال اینترنت نیاز دارد.

از آنجایی که بتل پس پر زرق و برق بازی نشانه‌ی نگران‌کننده‌ای است مبنی بر اینکه المان‌های آثار سرویس محور در بازی گنجانده شده‌اند، ملزم کردن بازیکنان به آنلاین بودن در تمامی لحظات بازی، چه هنگام بازی با دوستان و چه به صورت تک نفره، نشانه‌ی دیگری است از اینکه این بازی با دیگر آثار راک‌استدی تفاوت‌های زیادی دارد. واکنش‌ها به این موضوع منفی بوده است و بسیاری اعلام کرده‌اند که بازی را خریداری نخواهند کرد و برخی دیگر مدعی شدند که این بازی در بدو ورود یک اثر مرده است و آن را با بازی ناامیدکننده‌ی انتقام جویان اثر اسکوئر انیکس مقایسه کرده‌اند.

سایر جزئیاتی که در مورد بازی منتشر شده شامل پشتیبانی از قابلیت کراس پلی روی تمامی پلتفرم‌ها می‌شود. از طرفی بار دیگر تایید شده که بازی یک داستان اوریجینال خواهد داشت و هیچ ارتباطی با فیلم‌ها و سریال‌هایی که شخصیت‌های دی‌سی را دنبال می‌کنند، ندارد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

در حالی که ادامه‌ی بسیار مورد انتظار دنیای آرکام به انتشار نزدیک‌تر می‌شود، برخی از جزئیات، از جمله خشونتی که در بازی وجود دارد، بدون شک طرفداران را هیجان‌زده‌تر خواهد کرد، اما برخی دیگر ممکن است بسیاری را از خرید آن منصرف کند. به خصوص نیاز به اتصال دائمی اینترنت می‌تواند به عنوان دلیلی برای نگرانی در مورد طول عمر بازی در نظر گرفته شود، زیرا مشخص نیست که سرورها تا چه زمانی فعال بمانند.

در واقع به نظر می‌رسد که طرفداران جهان دی‌سی می‌خواهند که تجربه‌ای متمرکز بر داستانی تک نفره داشته باشند که ظاهرا چیزی مانند فروشگاه درون‌ بازی یا بتل پس درون خود ندارد. با این حال با توجه به اطلاعات منتشر شده، تنها بازی که طرفداران باید منتظر آن باشند، بازی Wonder Woman است که در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۲۶ مه ۲۰۲۳ (۵ خرداد ۱۴۰۲) برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Rock Paper Shotgun


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۳,۲۵۹,۹۲۰

تومان

بازی Minecraft Playstation 4 Edition مخصوص PS4

۲,۱۹۰,۰۰۰

تومان

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link