بازی Spider Man 2 تکنولوژی بسیار جالبی برای دیالوگ‌ها دارد

بازی Spider Man 2 تکنولوژی بسیار جالبی برای دیالوگ‌ها دارد

بازی مرد عنکبوتی ۲ (Marvel’s Spider-Man 2) در پاییز سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌شود ولی تاکنون اطلاعات بسیار کمی از آن منتشر شده است.

نسخه اول مرد عنکبوتی فروش بسیار خوب ۳۳ میلیون نسخه‌ای را تجربه کرد و به همین خطر انتظارات از Marvel’s Spider-Man 2 بسیار زیاد است. اکنون الن راسکین (Elan Ruskin)، مهندس برنامه‌نویس ارشد این بازی، طی لایو استریم جدید استودیو Insomniac Games اطلاعات جالبی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. 


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty Warzone 2جذاب روی کاغذ، زجرآور در اجرا
بررسی بازی Call of Duty Warzone 2بررسی بازی Call of Duty Warzone 2

الن راسکین به این نکته اشاره کرد که استودیو از تکنولوژی بسیار جالبی برای دیالوگ‌های بازی Marvel’s Spider-Man 2 استفاده می‌کند. از آنجایی که این توسعه دهنده روی Marvel’s Wolverine نیز کار می‌کند، احتمالا از این تکنولوژی در بازی ولورین نیز استفاده خواهد شد.

بازی Spider Man 2 تکنولوژی بسیار جالبی برای دیالوگ‌ها دارد - ویجیاتوبازی Spider Man 2 تکنولوژی بسیار جالبی برای دیالوگ‌ها دارد - ویجیاتو

الن راسکین جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نکرده، از این رو نمی‌دانیم که این تکنولوژی چگونه کار می‌کند و چه تاثیری روی داستان دارد. در حال حاضر تنها می‌توانیم برای اطلاعات بیشتر صبر کنیم و احتمالا سونی در رویداد اوایل تابستان خود روی Marvel’s Spider-Man 2 بیشتر تمرکز خواهد کرد. 

بازی مرد عنکبوتی ۲ با حضور شخصیت‌های جدیدی از جمله ونوم در پاییز سال ۲۰۲۳ به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.


مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم اسفند ۱۴۰۱]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم اسفند ۱۴۰۱]بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم اسفند ۱۴۰۱]


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن  پی سی گیمینگتمیز کردن  پی سی گیمینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب ویجیاتو، روی تصویر بالا کلیک کنید!

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link