بازی Sackboy: A Big Adventure آبان ماه به کامپیوتر می‌آید؛ تریلر آن را تماشا کنید

کمپانی سونی و استودیوی سومو دیجیتال (Sumo Digital) به تازگی از تاریخ انتشار بازی Sackboy: A Big Adventure برای رایانه‌های شخصی رونمایی کرده‌اند.

این بازی ابتدا در نوامبر ۲۰۲۰ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵ منتشر شد. در داستان بازی آمده که وکس شرور به عنوان موجودی افسانه‌ای که از هرج و مرج و ترس زاده شده است، دوستان سک‌بوی را ربوده و آن‌ها را مجبور کرده تا Topsy Turver را بسازند. این دستگاه یک وسیله‌ی مرگبار و شیطانی است که دنیای Craftworld را از سرزمینی خارق‌العاده به یک منظره‌ی جهنمی کابوس‌وار تبدیل می‌کند.

به تنهایی یا با شجاع ترین‌دوستان خود در قالب گروه‌های دو تا چهار نفره به صورت محلی یا آنلاین، باید به سراسر برفی‌ترین کوه‌ها، جنگل‌های انبوده، مرطوب‌ترین قلمروهای زیر آب و مستعمرات فضایی سفر کنید و Craftworld را از شر وکس و دستگاه عجیب و غریب Topsy Turver نجات دهید. هرچند کاوش دنیای بازی توسط خودتان یک تجربه‌ی شگفت‌انگیز است، اما رفتن به یک سفر اکتشافی با دوستان فراموش‌نشدنی است و باعث به وجود آمدت تاکتیک‌های تیمی می‌شود. گفتنی است که برخی از مراحل تنها به صورت کوآپ قابل تجربه هستند.

سک‌بوی

برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی، اعضای استودیوی سومو دیجیتال مجموعه‌ای از ویژگی‌های گرافیکی را برای بازی ارائه کرده‌اند تا بتوانید از این ماجراجویی باورنکردنی روی رایانه‌ی خود لذت بیشتری ببرید. از طرفی حداکثر وضوح بازی روی این پلتفرم ۴K خواهد بود و از فناوری DLSS شرکت انویدیا برای کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce RTX یا نسخه‌های بالاتر برای نمایش تصاویر با جزئیات بالا استفاده شده است.

با افزایش نرخ فریم بازی و پشتیبانی تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه و بهبود زمان بارگذاری بازی روی سخت‌افزارهای قدرتمند، گیم‌پلی روان‌تر از همیشه خواهد بود. بازی همچنین از صفحه نمایش‌های فوق عریض ۲۱:۹ نیز پشتیبانی می‌کند. در نهایت می‌توانید از دسته‌ی دوال‌سنس روی رایانه‌ی خود استفاده کنید و از قابلیت‌های اختصاصی آن نظیر بازخورد لمسی و ماشه‌های تطبیق‌پذیر برای تجربه‌ی بازی لذت ببرید. البته پشتیبانی از دیگر دسته‌ها نیز وجود خواهد داشت.

بازی Sackboy: A Big Adventure  در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان ۱۴۰۱) برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. پیش‌خرید بازی لباس‌های مختلفی برای سک‌بوی شامل شخصیت کانر از Detroid: Become Human، جین ساکای از گوست آو سوشیما، دیکن از دیز گان و سم پورتر از دث استرندینگ را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.