بازی Rift Apart مرداد ماه برای کامپیوتر منتشر می‌شود؛ تریلر جدید آن را تماشا کنید

به تازگی با انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی تیراندازی و پلتفرمر Ratchet & Clank: Rift Apart برای رایانه‌های شخصی رونمایی شده است.

این بازی که توسط استودیوی نیکسس سافتور (Nixxes Software) برای کامپیوتر پورت شده، از فناوری ری‌ تریسینگ پشتیبانی کرده و بازتاب‌هایی با سطوح کیفیت متفاوتی نسبت به نسخه‌ی کنسولی ارائه می‌دهد. از طرفی فناوری ذکر شده در این نسخه، باعث شده تا شاهد سایه‌های واقع‌گرایانه‌تری نیز باشیم. هرچند برای بهره بردن از موارد ذکر شده باید از سخت‌افزار مناسب استفاده کرد.

از طرفی این بازی در گیم‌پلی و کات‌سین‌ها از ابعاد ۲۱:۹، ۳۲:۹ و ۴۸:۹ برای کسانی که سه مانیتور دارند و برای وضوح اولتراواید به خوبی بهینه‌سازی شده است. همچنین می‌توانید انتظار نرخ فریم نامحدود و پشتیبانی از فناوری‌هایی نظیر Nvidia DLSS 3 ،AMD FSR 2 ،Intel XeSS و Insomniac’s Temporal Injection را داشته باشید. در این میان می‌توانید از Nvidia Reflex ،DLAA و پشتیبانی کامل از ماوس و صفحه کلید بهره ببرید.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

البته می‌توانید از یک دوال‌سنس برای تجربه‌ی بازی استفاده کرده و از بازخورد لمسی و ماشه‌های تطبیق‌پذیر لذت ببرید. گفتنی است که سایر کنترلرها نیز به طور کامل پشتیبانی می‌شوند و مشکلی از این نظر وجود ندارد. این بازی در استیم و فروشگاه اپیک گیمز در دسترس خواهد بود و اگر آن را تا قبل از عرضه پیش‌خرید کنید، به آیتم‌هایی نظیر سلاح Pixelizer و ست زره‌ی Carbonox دسترسی خواهید داشت. البته نسخه‌ی کامپیوتر بازی به طور کلی شامل پنج زره‌ی نسخه‌ی دیجیتال دلوکس، زره‌ی سالگرد بیست سالگی  مجموعه و پنج زره‌ی دیگر با الهام از بازی‌های قبلی این سری است.

گفتنی است که این بازی توسط اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) توسعه و در سال ۲۰۲۱ برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شده است. این نسخه نهمین قسمت اصلی از سری رچت و کلنک است و موفق شد تا از نظر منتقدان و بازیکنان فوق‌العاده عمل کند. طبق آمار منتشر شده، این بازی تا جولای ۲۰۲۱، ۱.۱ میلیون نسخه فروخته بود.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد) برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Destructoid


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۲۷۰,۰۰۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۹۲۰,۰۰۰

تومان

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.