بازی واقعیت مجازی آیرون من به هدست کوئست می‌آید

یکی از قهرمانان پرطرفدار دنیای مارول، مرد آهنی (Iron Man) است. در اصل این فرد با پول و هوش زیادی که دارد، باعث می‌شود آرزوی هر کودکی این باشد که جای او باشد. حال در دنیای گیمینگ یک قدم هم به مرد آهنی شدن نزدیک‌تر شده‌اند. بازی مرد آهنی مارول قرار است برای دستگاه‌های کوئست (Quest) عرضه شود.

بازی مرد آهنی مارول برای دستگاه واقعیت مجازی پلی‌استیشن (PSVR) در سال ۲۰۲۰ عرضه شد. این بازی توانست موفقیت نسبتاً خوبی در دنیای واقعیت مجازی کسب کرده و توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. حال پس از ۲ سال نوبت آن رسیده تا دوباره عرضه شود. البته روی یک دستگاه جدید.

اکیلیوس کوئست ۲ (Oculus Quest 2) یکی از دستگاه‌های پرطرفدار واقعیت مجازی است. این دستگاه با قیمت بسیار خوب و سخت افزار مناسبی که دارد باعث شده تا افراد بیشتری به دستگاه واقعیت مجازی دسترسی داشته باشند. مخصوصاً اینکه کوئست ۲ برای اجرای عناوین خود نیاز به یک کامپیوتر یا کنسول دیگر ندارد. این دستگاه به تنهایی توانایی اجرای عناوین زیادی را داشته و به همین دلیل طرفداران به شدت زیادی دارد.

iron man vr

شما در بازی مرد آهنی واقعیت مجازی در نقش تونی استارک (Tony Stark) خواهید بود. او با استفاده از زره خود در تلاش است تا با یک هکر خطرناک به نام گوست (Ghost) مقابله کند. شما با زره خود پرواز کرده و با دشمنان مقابله خواهید کرد. بازی مرد آهنی واقعیت مجازی نزدیک‌ترین تجربه بازیکنان به مرد آهنی بودن است.

نکته قابل توجه اینجاست که شما در این بازی تنها پرواز خواهید کرد. به همین دلیل گیم‌پلی بازی نیز صرفاً به پرواز و مبارزه در آسمان محدود شده است. اینکه ما نمی‌توانیم مرد آهنی را در زندگی عادی و مبارزات زمینی تجربه کنیم کمی ناامید کننده است با این حال سازندگان این بازی تمام تلاش خود را کرده تا بهترین تجربه پرواز و مرد آهنی بودن را به کاربران ارائه دهند.

شما می‌توانید زره خود را شخصی‌سازی کنید. با ورود به گاراژ تونی موارد بسیار زیادی وجود دارند که با امتیازهای شما بازشده و می‌توانید با استفاده از آن‌ها زره خود را تقویت کنید. با این کار مبارزات نیز برای شما آسان‌تر و روان‌تر می‌شود. این بازی برای کنترلرهای دستگاه کوئست ۲ نیز کاملاً بهینه شده و به همین دلیل بازیکنان می‌توانند از آن به راحتی لذت ببرند.

این داستان مرد آهنی به طور کامل برای تجربه واقعیت مجازی ساخته شده و در هیچ جای دیگری وجود ندارد. به همین دلیل اگر طرفدار این کرکتر هستید، نگران داستان آن و بازه زمانی آن نباشید. همینطور اینکه در این بازی بسیاری از کرکترهای آشنا مثل پپر پاتس (Pepper Pots) و نیک فیوری (Nick Fury) حضور دارند تا شما را بیشتر در دنیای مارول غرق کنند.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.