بازی موبایلی Immortal Awakening؛ گزینه‌ای شاهکار برای طرفداران بازی‌های MMO

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های MMO – نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Immortal Awakening همراه ویجیاتو باشید.

اگر ما همین ‌حالا سوار بر ماشین زمانمان شویم و به سال‌ها قبل بازگردیم؛ می‌توانیم بازی‌هایی را پیدا کنیم که در حال پیشرفت هستند. بازی‌ها و سبک‌هایی که شاید در آن دوران؛ کمتر کسی روی آن‌ها حساب باز می‌کرد و امروزه؛ تبدیل به یکی از بهترین‌ها شده‌اند. خوشبختانه عناوین دوست داشتنی و جذاب MMO نیز دقیقا جزو همین سبک‌ها هستند که در طول چند سال اخیر؛ به طرز باورنکردنی پیشرفت کردند. همچنین باید بدانید که عناوین MMO تقریبا ژانری تازه متولد شده محسوب می‌شوند و با این‌حال؛ موفق شده‌اند تا نمایشی فوق‌العاده برای پلتفرم‌های اصلی و به ویژه پلتفرم موبایل داشته باشند.

معمولا بازی‌های MMO را با عناوینی چون بازی World of Warcraft و حتی بازی دوست داشتنی Star Wars The Old Republic: Legacy of the Sith می‌شناسند. منتهی چیزی‌که سبب جذابیت هرچه بیشتر دنیای بازی‌های MMO شده، خلاقیتی است که بازی‌سازها از آن‌ها برای روایت بازی‌هایشان استفاده می‌کنند. امروزه خوشبختانه دیگر می‌توان بازی‌های MMO بسیار باکیفیتی را پیدا کرد و در این بین نیز؛ عناوین موبایلی بسیاری حضور دارند که سعی بر انتقال حسی دوست داشتنی از دنیای این سبک از بازی‌ها به مخاطبان این پلتفرم دارند.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Lost Light؛ جدیدترین عنوان موبایلی NetEaseشوتری دیگر از استودیویی نام‌آشنا
معرفی بازی Lost Light؛ جدیدترین عنوان موبایلی NetEaseمعرفی بازی Lost Light؛ جدیدترین عنوان موبایلی NetEase

همچنین خوشبختانه یکی از دوست داشتنی‌ترین اتفاقات چند سال اخیر؛ پورت شدن بازی‌های بزرگ MMO مانند بازی EVE Online و همچنین Black Desert Online برای پلتفرم موبایل بود. درواقع زمینه‌هایی که پلتفرم موبایل آن‌ها را فراهم کرده بود، به بازی‌سازها اجازه می‌داد تا عجیب‌ترین ایده‌هایشان را روی پلتفرم موبایل عملی کنند و برای همین؛ همه‌چیز خیلی زودتر از آن‌چیزی که انتظار می‌رفت، درحال پیش‌روی بود. بنابراین اگر شما نیز امروزه طرفدار بازی‌های MMO روی موبایل باشید، قطعا پلتفرم موبایل جزو آن دسته از پلتفرم‌هایی خواهد بود که می‌تواند گزینه‌های بسیاری را پیش‌رویتان قرار دهد و این‌بار نیز بد نیست که بدون در نظر گرفتن محدودیت‌ها، سفری اسرارآمیز به دنیای این پلتفرم دوست داشتنی داشته باشیم.

ما تاکنون در ویجیاتو به سراغ بازی‌های MMO مختلفی رفته‌ایم که بسیاری از آن‌ها تجربه‌ای دوست داشتنی بودند. منتهی بازی دوست داشتنی Immortal Awakening یکی از بهترین عناوین MMO پلتفرم موبایل است که متاسفانه ابدا آن‌طوری که باید دیده نشده است. Immortal Awakening در سال ۲۰۲۲ توسط استودیوی چینی Neocraft برای پلتفرم موبایل و همچنین کامپیوترهای شخصی توسعه پیدا کرد و خیلی زودتر از آن‌چیزی که انتظار می‌رفت، مورد ستایش طرفداران قرار گرفت.

Neocraft یک استودیوی مستقل موبایلی است که کارش را برای اولین‌بار درست در سال ۲۰۱۹ شروع کرد. این بازی‌ساز مستقل عناوین مختلفی در کارنامه‌اش ثبت کرده است که بازی Chronicle of Infinity و همچنین Immortal Awakening جزو محبوب‌ترین آن‌ها هستند. Immortal Awakening تاکنون بیش از ۱ میلیون بار دانلود شده است و امتیاز ۴.۵ از ۵ را نیز از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرده که اعداد و ارقام بسیار امیدوارکننده‌ای هستند. همچنین تجربه خوب استودیوی Neocraft در ساخت بازی‌های MMO موبایلی نیز؛ باعث شده است تا ما با آغوشی باز به سراغ این بازی برویم.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Total Football؛ یکی از بهترین عناوین فوتبالی موبایلوقتی یک استودیوی مستقل دست به تاریخ‌سازی می‌زند
معرفی بازی Total Football؛ یکی از بهترین عناوین فوتبالی موبایلمعرفی بازی Total Football؛ یکی از بهترین عناوین فوتبالی موبایل

همچنین درست در بخش داستانی نیز؛ به رسم بسیاری دیگر از بازی‌های MMO موبایلی؛ عنوان دوست داشتنی Immortal Awakening نیز داستانی جذاب توام با المان‌های فانتزی را روایت می‌کند. داستان این بازی موبایلی به قرن‌ها قبل باز می‌گردد. زمانی که انسان‌ها در کنار اورک‌ها و الف‌ها در کمال آرامش به سر می‌بردند. منتهی همانطور که احتمالا حدس زده‌اید، جادوی سیاه بر مردم این سرزمین غلبه کرد و در نتیجه این امر نیز؛ دروازه‌ای میان دنیای انسان‌ها و مردگان باز شد. حال شما باید در دنیای این بازی از مردم بی‌گناه در مقابل موجودات اهریمی؛ محافظت کنید.

برای اجرای بازی موبایلی Immortal Awakening شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

راستش را بخواهید، گیم‌پلی این بازی موبایلی یکی از دوست داشتنی‌ترین قسمت‌های بازی Immortal Awakening است. این بازی تمام آن‌چیزی را که شما از یک عنوان MMO انتظار دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد و ارزش تجربه کردن را نیز دارد. Immortal Awakening به شدت به المان‌های تکتیکال وابسته است و مدام شما را به چالش می‌کشد. همچنین المان‌های مبارزه‌ای این بازی نیز باعث شده‌اند تا بازی Immortal Awakening حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

شما در دنیای این بازی می‌توانید کاراکترهای مختلفی را انتخاب کنید. هرکدام از این کاراکترها ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و می‌توانند در روند بازی تاثیر گذار باشند. همچنین شما می‌توانید پس از برنده شدن در مسابقات این بازی و با استفاده از منابعی که Immortal Awakening به شما می‌دهد، این کاراکترها را به تدریج ارتقا دهید. کاراکترهای Immortal Awakening یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های Immortal Awakening هستند و هسته اصلی گیم‌پلی این بازی نیز حول محور آن‌ها جریان پیدا کرده‌اند.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Ninja Turtles: Legends؛ لاکپشت‌های نینجا روی موبایلاین بازی موبایلی را نباید از دست بدهید
معرفی بازی Ninja Turtles: Legends؛ لاکپشت‌های نینجا روی موبایلمعرفی بازی Ninja Turtles: Legends؛ لاکپشت‌های نینجا روی موبایل

همچنین از طرفی نیز باید توجه داشته باشید که بازی Immortal Awakening یک عنوان کاملا آنلاین موبایلی است و حتی به شما اجازه می‌دهد که برخی از ماموریت‌های این بازی دوست داشتنی را به صورت کوآپ نیز تجربه کنید. همچنین شما می‌توانید جزو دیگر قبیله‌های این بازی شوید و از کمک دیگر بازیکنان برای پیشرفت در جهان این بازی موبایلی استفاده کنید. در نهایت باید گفت که اگر شما نیز به دنبال تجربه یک بازی MMO جذاب موبایلی هستید، Immortal Awakening گزینه بسیار خوبی برای شماست.

گرافیک این بازی یک‌ شاهکار به تمام معناست. این بازی موبایلی از نظر جلوه‌های ویژه و المان‌های بصری بسیار دوست داشتنی طراحی شده است و می‌توان انتظارات بالایی از آن داشت. گرافیک این بازی با استانداردهای روز پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرده است و برای همین؛ یکی از بهترین‌هاست. همچنین خوشبختانه شرایط درباره موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی Immortal Awakening نیز دقیقا به همین صورت است و همه‌چیز دست به دست هم داده است تا Immortal Awakening یک بازی دوست داشتنی باشد.

پیشنهاد می‌شه!

بازی‌های MMO پلتفرم موبایل در طول چندین سال اخیر به طرز قابل توجهی پیشرفت کرده‌اند. خوشبختانه در همین بین نیز بازی موبایلی Immortal Awakening یکی از بهترین عناوین MMO – نقش آفرینی پلتفرم موبایل محسوب می‌شود که در سال ۲۰۲۲ توسط استودیوی Noecraft برای پلتفرم موبایل و همچنین کامیپوترهای شخصی توسعه پیدا کرد و ارزش تجربه کردن را نیز دارد.

بازی موبایلی Immortal Awakening؛ گزینه‌ای شاهکار برای طرفداران بازی‌های MMO - ویجیاتوبازی موبایلی Immortal Awakening؛ گزینه‌ای شاهکار برای طرفداران بازی‌های MMO - ویجیاتو
Immortal AwakeningImmortal AwakeningImmortal Awakening


سازنده:Neocarft


سبک:MMO ، نقش آفرینی


حجم:۱۱۰۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

بیشتر بخوانید:

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.