بازی جدید خالق بایوشاک تا زمستان ۲۰۲۵ منتشر می‌شود

استودیوی «گوست استوری گیمز» (Ghost Story Games) به تازگی از زمان انتشار بازی تیراندازی Judas رونمایی کرده است.

طرفداران مجموعه‌ی بایوشاک (BioShock) تقریبا یک دهه است که منتظر بازی بعدی خالق آن یعنی کن لوین (Ken Levine) هستند. اثری که اکنون می‌دانیم که تا مارس سال ۲۰۲۵ میلادی منتشر خواهد شد. گفتنی است که کن لوین از سال ۲۰۱۳ و بایوشاک اینفینیت، تاکنون بازی جدیدی را منتشر نکرده، اما سرانجام او پروژه‌ی جدید خود را در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ به نمایش گذاشت که ظاهرا اثری اول شخص و با المان‌های علمی تخیلی است.

بیشتر بخوانید: بازی جدید خالق بایوشاک با نام Judas معرفی شد؛ گیم‌پلی آن را ببینید

تریلر معرفی Judas به اندازه‌ی کافی جذاب بود و یک گیم‌پلی مشابه‌ی بایوشاک را با گرافیکی پیشرفته‌تر به نمایش می‌گذاشت. Judas ممکن است که نسخه‌ی جدیدی از بایوشاک نباشد، اما به نظر می‌رسد که برای طرفداران این سری گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. در واقع با وجود توسعه‌ی این بازی و بایوشاک ۴، طرفداران در سال‌های آینده حسابی سرگرم خواهند شد. بازی Judas در زمان نگارش این مطلب تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما طرفداران اکنون می‌دانند که حداقل تا چه زمانی می‌توانند منتظر آن باشند.

Judas

استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیر عامل کمپانی Take-Two، به تازگی تایید کرد که Judas یکی از ۸۷ بازی این شرکت است که بین سال مالی جاری تا سال مالی ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. او در مورد تاخیر احتمالی هر یک از این ۸۷ بازی اعلام کرد:

ما در حال حاضر احساس ثبات می‌کنیم. از طرفی نسبت به برنامه‌ی آینده‌ی شرکت احساس خوبی دارم. البته همیشه احتمال لغزش وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که تیم‌های سازنده عالی عمل کرده و من به ارائه‌ی بازی‌های عالی به بازار به صورت مداوم خوشبین هستم.

umd Judas 2022 12 08 22 007 scaled

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازی فراتر از تریلر اولیه در دسترس نیست و در صورتی که تاریخ انتشار بازی به مارس ۲۰۲۵ نزدیکتر باشد، احتمالا باید مدت زیادی منتظر دریافت اخبار جدید باشیم. از طرفی با فرض اینکه بایوشاک ۴ مشابه‌ی بازی‌های قبلی باشد، احتمالا شباهت زیادی با Judas نیز خواهد داشت و انتشار دو بازی که از نظر سبک بسیار نزدیک به هم هستند، می‌تواند باعث مشکلاتی از نظر فروش برای هر دو بازی شود. البته از آنجایی که Judas یک تریلر معرفی داشته است، به احتمال زیاد این بازی قبل از نسخه‌ی چهارم بایوشاک که هنوز تریلری از آن منتشر نشده، عرضه خواهد شد.

بازی Judas برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه است.

منبع: Eurogamer


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۲۹۵,۰۰۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۹۵۸,۱۷۰

تومان

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.