بازی اکشن Sifu بهار سال آینده به همراه آپدیتی بزرگ به کنسو‌های ایکس‌باکس می‌آید

بازی سیفو (Sifu) یکی از عناوین به شدت پرطرفدار در سال گذشته بود. نکته اینجاست که این بازی تنها برای کنسول‌های پلی‌استیشن و کامپیوتر عرضه شده و به همین دلیل بسیاری از گیمرها از تجربه آن‌ها محروم بودند. حال شرکت سازنده اعلام کرده که در تاریخ ۸ فروردین (۲۸ مارچ) این بازی را برای ایکس‌باکس عرضه خواهد کرد. همینطور اینکه در کنار آن یک به روزرسانی هم برای بازی عرضه خواهد شد.

در این به روزرسانی یک حالت کاملاً جدید به نام آرناز (Arenas) به بازی اضافه خواهد شد. این بخش اضافه حدود ۱۰ ساعت به گیم‌پلی کلی بازی اضافه خواهد کرد. در کنار آن ۹ منطقه جدید و ۴۵ چالش به بازی اضافه شده که باعث شده این به روزرسانی بازی را ارتقاء زیادی بدهد. در حالت دوام آوری (Survival Mode) بازیکنان حرفه‌ای به چالش کشیده می‌شوند. به دلیل اینکه تعداد دشمنان بسیار زیاد بوده و مراحل نیز سخت‌تر خواهد شد.

سیفو ایکس‌باکس

یکی دیگر از موارد اضافه شده در این بازی حالت عملکردی (Performance) است. در این حالت بازیکنان آموزش دیده و مهارت آن‌ها در مبارزات بیشتر می‌شود. همینطور اینکه حالت زمانی (Time Attack) نیز وجود داشته که بازیکنان باید در یک زمان معین دشمنان را در این حالت نابود کنند. در کنار این دو مورد چندین حالت دیگر نیز به بازی اضافه شده که باعث شده سیفو یک عنوان پرمحتوا و بهتر از قبل بشود. محل‌های متفاوتی هم به بازی اضافه شده که باعث شده این بازی به شدت گسترده شود. همینطور اینکه مبارزات بسیار در آن جذاب شده و تنوع مبارزات نیز بیشتر خواهد بود.

بازی سیفو داستان انتقام است. شما در نقش پاک می (Pak Mei) بازی خواهید کرد. او یک هنرجوی کانگ فو بوده و مربی او توسط یک گروه جنایت کار کشته می‌شود. حال او تصمیم به انتقام می‌گیرد. بازی سیفو یک بازی اکشن با یک ویژگی خاص است. اینکه با هربار مردن سن کرکتر شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. به همین دلیل سرعت او کمتر شده ولی هوش و زکاوت آن بیشتر خواهد شد. همین باعث می‌شود تا تجربه سیفو یک تجربه بسیار خاص و لذت بخش باشد.

زمانی که در سال ۲۰۲۲ این بازی برای پلی‌استیشن عرضه شد توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. از طرفی بسیاری از منتقدان نیز این بازی را بهترین عنوان اکشن سال ۲۰۲۲ دانسته و به همین دلیل سیفو توانست طرفداران بسیار زیادی بدست بیاورد. نکته مهم در مورد سیفو در کنار طراحی خوب، همین عنصر پیر شدن کرکتر است. چیزی که باعث شده این بازی به شدت جذاب بشود.

می‌توانید در ادامه تصاویر جدید منتشر شده از بازی و تریلر آپدیت Arenas را ببینید.

منبع: Gematsu.com


کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES X ظرفیت 1 ترابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link