ایپکس لجندز موبایل بهار سال آینده به کار خود پایان خواهد داد

بازی ایپکس لجندز (Apex Legends) یکی از محبوب‌ترین عناوین بتل رویال است. به همین دلیل زمانی که نسخه موبایل این بازی معرفی شد، با استقبال بسیار زیادی روبرو شد. شرکت سازنده این بازی یعنی ریسپاون (Respawn) نیز پشتیبانی خوبی از آن کرده و باعث شد تا موفقیت نسبتاً خوبی روی این پلتفرم کسب کند. حال اعلام شده که در بهار سال آینده پشتیبانی از بازی ایپکس لجندز موبایل متوقف خواهد شد.

بازی ایپکس لجندز موبایل بهار امسال به طور رسمی عرضه شد. شما می‌توانید این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید. با این حال اینطور که به نظر می‌رسد عمر آن به کمتر از یک سال نرسیده، شرکت سازنده توسعه آن را متوقف خواهد کرد. ریسپاون در یک بیانیه اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند به پشتیبانی از این بازی ادامه دهد.

ما این تصمیم را گرفتیم تا به بازی ایپکس لجندز موبایل خاتمه دهیم. این تصمیم چندان برای تیم ما راحت نبوده است. با این حال فاکتورهای زیادی مانع از این می‌شود تا ما یک تجربه با کیفیت و با محتوای بسیار خوب را به کاربران ارائه دهیم. به همین دلیل این بازی در تاریخ ۱۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ (۱ می) از بین خواهد رفت. ما از تمامی بازیکنان تشکر می‌کنیم که در این مدت کوتاه از ما پشتیبانی کردند.

ایپکس لجندز موبایل توقف

بازی ایپکس لجندز موبایل نسبت به عناوین دیگر عملکرد خوبی داشته و این تصمیم الکترونیک آرتز برای همه طرفداران عجیب است.

این تصمیم ناگهانی توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. به دلیل اینکه ایپکس لجندز موبایل عملکرد چندان بدی نداشت. این بازی نسبتاً پرطرفدار بوده و در هنگام عرضه نیز عملکرد بسیار خوبی داشت. اینکه چرا ریسپاون تصمیم گرفته به پشتیبانی از آن خاتمه دهد، هنوز مشخص نیست.

بحث اینجاست که رقابت در پلتفرم موبایل با پلتفرم‌های دیگر کمی تفاوت دارد. در اصل پلتفرم موبایل یک پلتفرم بسیار گسترده بوده و طرفداران زیادی دارد. با این حال عدم موفقیت یک بازی به عوامل زیادی بستگی دارد. سؤالات زیادی حول خریدهای درون برنامه‌ای در این بازی وجود داشته که اینطور که به نظر می‌رسد پول کاربران به آن‌ها برگردانده نخواهد شد. این باعث می‌شود تا بسیاری از طرفداران از شرکت‌های الکترونیک آرتز و ریسپاون ناامید بشوند. به دلیل اینکه عمر این بازی بسیار کم بوده و کاربران نتوانستند از محتوای خریداری شده به اندازه حتی یک سال استفاده کنند.

منبع: Gematsu.com


دسته بازی بک بون مدل BB02WS

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.