این تصاویر ثابت می کند برد پیت از استایل شرکای زندگی اش تقلید می کند

برد پیت که تاکنون ۲ بار در سال های ۱۹۹۵ و ۲۰۰۰ از سوی نشریه ی پیپل به عنوان «جذاب ترین مرد زنده ی دنیا» انتخاب شده، ظاهر او طی سالیان دستخوش تغییرات زیادی شده است. با این حال، کشف جالب یکی از کاربران توییتر توجه ها را به نکته ای ویژه درباره ی روند تغییر استایل او جلب کرد؛ اینکه پیت همچون یک آفتاب پرست، ظاهر خود را با هر زن جدیدی که وارد زندگی اش می شد، هماهنگ می کرد.

شالین مک کال

1 Shalane McCall

برد پیت در زمان بازی اش در سریال «دالاس» (Dallas) در سال ۱۹۸۷ که آن زمان ۲۴ ساله بود، با همبازی خود در این سریال، شالین مک کال وارد رابطه عاشقانه شد. با این حال، بعد از پایان نقش پیت در سریال، رابطه ی او و مک کال دیگر ادامه پیدا نکرد.

کریستینا اپلگیت

2 423b9459f581e147ad76bcad70

کریستینا اپلگیت، بازیگر ۱۷ ساله و برد پیت ۲۵ ساله رابطه عاشقانه ی خود را در سال ۱۹۸۹ آغاز کردند. در آن زمان هر دوی آن ها بازیگرانی تازه کار بودند که برای رسیدن به شهرت در هالیوود تلاش می کردند. رابطه عاشقانه ی آن ها عمر کوتاهی داشت و زمانی به پایان رسید که اپلگیت یکباره پیت را به خاطر مردی دیگر ترک کرد.

جولیت لوییس

3 423b9459f581e147ad76bcad70

برد پیت وقتی با جولیت لوییس، بازیگر ۱۷ ساله وارد رابطه عاشقانه شد، ۲۷ سال داشت و هنوز به موفقیت چشمگیری در هالیوود دست نیافته بود. رابطه ی آن ها از اواخر سال ۱۹۸۹ آغاز شد و تا سال ۱۹۹۳ ادامه داشت. لوییس در سال ۲۰۱۰ در مصاحبه ای رابطه ی خود با پیت را بسیار عاشقانه و او را مردی شوخ و باهوش توصیف کرد.

جیتکا پولدک

4 783981527983fc74eb409ce266

برد پیت در اکران افتتاحیه ی فیلم خود، «افسانه های خزان» (Legends of the Fall) در سال ۱۹۹۴، به همراه جیتکا پولدک، مدل اهل جمهوری چک، حضور پیدا کرد. گرچه هیچ یک از آن ها تا به حال درباره ی رابطه ی کوتاه مدت خود صحبت نکرده اند، اما پولدک در سال ۲۰۰۰ در مصاحبه ای به تمجید از پیت پرداخت و او را «درخشان» توصیف کرد.

گوئینت پالترو

5 afccf95cd99a6fcbfc9d1385b0

برد پیت و گوئینت پالترو بعد از آشنایی با یکدیگر در زمان بازی در فیلم «هفت» (Seven)، از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۷ با همدیگر در رابطه عاشقانه بودند. رابطه ی آن ها توجه عمومی زیادی را به دنبال داشت و پیت و پالترو در سال ۱۹۹۶ با یکدیگر نامزد کردند. با این حال، تنها ۷ ماه بعد تصمیم به جدایی گرفتند.

پالترو سال ها بعد در مصاحبه ای فاش کرد که واقعاً به پیت دلباخته بود و او را مردی جذاب و مهربان توصیف کرد. پالترو که در زمان آشنایی با پیت تنها ۲۲ سال داشت، در مصاحبه ی خود اذعان کرد که آن زمان هنوز آمادگی چنان تعهدی را نداشت.

کلر فورلانی

6 6e304f56889c108da195562946

بعد از جدایی برد پیت از گوئینت پالترو، در سال ۱۹۹۸ شایعه ی رابطه عاشقانه ی پیت با همبازی اش کلر فورلانی در فیلم «با جو بلک آشنا شوید» (Meet Joe Black) مطرح شد، زمانی که آن ها با یکدیگر در یک مراسم فرش قرمز شرکت کردند. به دنبال آن گمانه زنی هایی درباره ی وجود رابطه عاشقانه میان پیت و فورلانی مطرح شد.

جنیفر آنیستون

7 e1e171508e82da682541ccc713

جنیفر آنیستون و برد پیت که اغلب از آن ها به عنوان «زوج طلایی هالیوود» یاد می شد، اولین بار در سال ۱۹۹۸ در قراری که توسط ایجنت هایشان ترتیب داده شده بود، با یکدیگر آشنا شدند. آن ها فوراً مجذوب یکدیگر شدند و در نهایت به یکی از سرشناس ترین زوج های سلبریتی آن زمان بدل شدند. با این حال، در سال ۲۰۰۵، بعد از ۵ سال زندگی مشترک، خبر جدایی خود را رسماً اعلام کردند. پیت و آنیستون علیرغم پایان رابطه عاشقانه شان، از قرار معلوم توانستند به مرور زمان رابطه دوستانه ی خود را احیا کنند.

آنجلینا جولی

8 fc7f635c708429a69b472cd25f

بعد از جدایی برد پیت و جنیفر آنیستون از یکدیگر در سال ۲۰۰۵، پیت و آنجلینا جولی به زوجی جداناپذیر بدل شدند و ۶ فرزند نیز با یکدیگر بزرگ کردند. خبر جدایی آن ها در سال ۲۰۱۶ بسیار غافلگیرکننده بود و گمانه زنی های زیادی درباره ی علت آن مطرح شد، از موافق نبودن جولی با روش های تربیتی پیت گرفته تا شایعه ی رابطه عاشقانه ی پیت با همبازی اش، ماریون کوتیار در فیلم «متفقین» (Allied).

بیشتر بخوانید:

همه روابط عاشقانه آنجلینا جولی؛ از بیلی باب تورنتن تا برد پیت

<!–

–>

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link