اکتیویژن اطلاعات جدیدی درباره فصل سوم Warzone 2 و Modern Warfare II منتشر کرد

شرکت «اکتیویژن» (Activision) به‌تازگی اطلاعات اولیه‌ای از فصل سوم بازی‌های Warzone 2 و Modern Warfare 2 منتشر کرد.

در حالی که فصل دوم بازی‌های COD: Warzone 2.0 و COD:MWII به‌تازگی آغاز شده است، اطلاعات تازه‌ای پیرامون فصل سوم آن‌ها منتشر شده که از جمله می‌توان به اضافه شدن حالت بتل رویال رتبه بندی نشده و بازگشت Gunfight و Plunder اشاره کرد.

حالت Gunfight برای نخستین بار در نسخه ریبوت Modern Warfare در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. بازیکنان در این حالت دو به دو (۲v2)، تنها ۴۰ ثانیه فرصت دارند که همدیگر را بکشند. در صورتی که در این مدت زمان موفق به انجام این کار نشدند، آن‌ها به مدت ده ثانیه وقت دارند تا یک پرچم را را به نشانه پیروزی به دست آورند.

فصل سوم بازی Warzone 2

بازگشت حالت Plunder به فصل سوم بازی Warzone 2

بر اساس توضیحات مربوط به فصل جدید، بازیکنان شاهد بازگشت حالت Plunder به وارزون ۲ خواهند بود. این حالت از زمان Warzone اصلی وجود نداشته و در آن، بازیکنان اساسا همان کارهایی را انجام می‌دهند که معمولا در بازی‌های بتل رویال تجربه می‌کردند. بازیکنان در این حالت باید در مدت ۳۰ دقیقه، ۲ میلیون دلار از میان ۱۰۲ بازیکن دیگر برای برنده شدن به دست آورند. انتظار می‌رود شرکت Activision تغییراتی نامشخص در حالت Plunder فصل سوم بازی Warzone 2.0 ایجاد کرده باشد.

با توجه به اینکه فصل دوم این بازی‌ها به تازگی شروع شده است، مدتی طول می‌کشد تا کاربران شاهد پیوستن این حالت‌ها به Modern Warfare 2 و Warzone 2.0 باشند. با این حال، کاربران می‌توانند محتویات جدید و متنوعی را در فصل دوم Call of Duty تجربه کنند، از جمله بازگشت حالت Resurgence، حالت رتبه بندی جدید در بخش چند نفره و موارد دیگر.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.