اپل روی یک داک برای تبدیل آیپد به نمایشگر هوشمند کار می‌کند

HomePod G4 Feature

طبق گزارش جدید خبرگزاری بلومبرگ، اپل روی یک داک برای آیپد کار می‌کند که به این تبلت اجازه می‌دهد به عنوان نمایشگر هوشمند و اسپیکر انجام وظیفه کند. ظاهرا این گجت در سال ۲۰۲۳ راهی بازار می‌شود.

در حال حاضر آمازون برای تبلت‌های خود چنین کاری را انجام می‌دهد و کاربران با اتصال این تبلت‌ها به داک شارژ، می‌توانند از آن‌ها به عنوان نمایشگر هوشمند استفاده کنند. حتی گوگل هم هفته‌ی گذشته برای پیکسل تبلت که هنوز معرفی نشده، یک داک شارژ را معرفی کرد که چنین عملکردی را ارائه می‌دهد. با این داک گوگل، کاربران می‌توانند از آن به عنوان یک هاب مرکزی برای کنترل گجت‌های هوشمند استفاده کنند و در ضمن می‌تواند برای تعامل با دستیار هوشمند گوگل اسیستنت هم استفاده شود.

داک اپل هم قرار است کارکرد مشابهی داشته باشد و مثلا کاربران بدون دست زدن به آیپد می‌توانند برای تماس‌های تصویری و کنترل گجت‌های هوشمند از آن بهره ببرند. اپل روی تعدادی از دیگر گجت‌های هوشمند خود مانند هوم‌پاد هم کار می‌کند که ظاهرا از یک نمایشگر بهتر، چیپ S8 و قابلیت مولتی‌تاچ بهره می‌برد. سال گذشته گزارشی مبنی بر ساخت یک گجت ترکیبی از اپل تی‌وی و اسپیکر هوشمند منتشر شد که در این گزارش آمده اپل این پروژه را کنار نگذاشته و این محصول همچنان در دست توسعه قرار دارد.

در همین رابطه باید خاطرنشان کنیم که اپل قصد دارد تا چند روز آینده از آیپد پرو M2 رونمایی کند که در دو مدل ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی راهی بازار خواهد شد.

منبع: MacRumors

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link