اپل تولید اپل واچ سری ۳ را متوقف کرد

apple watch series 3

ماه‌ها قبل در جریان کنفرانس WWDC 2022، اپل اعلام کرد که اپل واچ سری ۳ از سیستم‌عامل watchOS 9 پشتیبانی نمی‌کند. با اعلام این خبر کاملا مشخص بود که به‌زودی خبر توقف تولید این ساعت اعلام خواهد شد. حالا همانطور که انتظار داشتیم، در مراسم امشب اپل این موضوع را تایید کرد.

به طور کلی ساعت‌های هوشمند بعد از گذشته حدود ۳ سال از عرضه، با مشکلات و ضعف‌های زیادی روبرو می‌شوند و باید خاطرنشان کنیم ۵ سال از عرضه‌ی این ساعت هوشمند می‌گذرد. اپل واچ سری ۳ برای اولین بار در بین ساعت‌های اپل از LTE پشتیبانی می‌کرد که دستاور مهمی برای این شرکت محسوب می‌شد. یک سال بعد از عرضه‌ی این ساعت، قیمت آن به ۱۹۹ دلار رسید و طی این سال‌ها در همین قیمت باقی ماند.

بنابراین کاربرانی که اپل واچ دوست داشتند ولی نمی‌خواستند ۴۰۰ دلار بپردازند، معمولا به سمت اپل واچ‌ سری‌ ۳ می‌رفتند. بعد از معرفی اپل واچ SE در سال ۲۰۲۰، استقبال از نسل سوم اپل واچ بسیار کمتر شد. حالا با معرفی نسل دوم اپل واچ SE، دیگر هیچ دلیل منطقی برای خرید سری ۳ وجود ندارد. در همین رابطه باید به معرفی اپل واچ اولترا هم اشاره کنیم که قیمت بسیار بالایی دارد و ورزشکاران حرفه‌ای را هدف گرفته است.

منبع: The Verge

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link