اپل به دلیل تقاضای پایین، تولید آیفون ۱۴ را کاهش می‌دهد

iphone 14 iphone 14 plus in hand feature

بر اساس یک گزارش جدید، تقاضای پایین برای خرید مدل استاندارد آیفون ۱۴ منجر به کاهش سفارش تولید این گوشی شده است. برای یادآوری باید بگوییم که این گوشی از نظر طراحی هیچ تفاوتی با نسل قبلی ندارد و از سوی دیگر از تراشه‌ی قدیمی هم استفاده می‌کند.

به گفته‌ی منبع آگاهی که با خبرگزاری ITHome صحبت کرده، شرکت فاکس‌کان بنا به دستور اپل باید ۵ خط تولید مربوط به این گوشی را غیرفعال کند. هنوز مشخص نیست که آیا اپل تولید آیفون ۱۴ پلاس را هم کاهش داده یا نه.

در همین رابطه باید به گزارش جدید مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، اشاره کنیم که در آن آمده به دلیل تقاضای بالا برای خرید مدل‌های پرو آیفون ۱۴، اپل تصمیم گرفته تولید این گوشی‌ها را افزایش دهد. این افشاگر همچنین خاطرنشان کرده که برای دستیابی به این هدف، بخشی از ظرفیت تولید مدل‌های استاندارد به مدل‌های پرو اختصاص داده می‌شود.

کاربرانی که برای خرید مدل‌های پرو به سایت اپل مراجعه می‌کنند، برای دریافت این مدل‌ها باید چندین هفته منتظر بمانند. این در حالی است که مدل‌های استاندارد بدون هیج تاخیری به دست کاربران می‌رسند. بخشی از جذابیت مدل‌های پرو آیفون ۱۴ این است که نسبت به نسل قبلی با تغییرات کلیدی روبرو شده‌اند و به همین خاطر کاربران برای خرید این مدل‌ها تمایل بیشتری از خود نشان داده‌اند.

منبع: MacRumors

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link