اپل استفاده از دوربین‌های سونی روی آیفون را تایید کرد

بسیاری از تحلیلگران به این موضوع اشاره کرده بودند که اپل برای تامین قطعات مورد نیاز آیفون با سونی همکاری کرده. این همکاری برای استفاده از دوربین‌های سونی روی آیفون بوده است. امروز این خبر رسما توسط تیم‌ کوک مدیرعامل اپل تایید شد.

تیم کوک اعلام کرد که اپل بیش از یک دهه است که با سونی همکاری می‌کند. او تصویری هم از خودش و مدیرعامل سونی دریکی از کارخانه‌های تولید دوربین سونی منتشر کرد.

iPhone Camera

شرکت اپل تاکنون درباره تامین کننده قطعات آیفون‌های خود صحبت نکرده و اطلاعات زیادی از تامین کننده قطعاتی مانند باتری، تراشه، صفحه نمایش و سایر قسمت‌ها در دست نیست. با این حال چند سالی می‌شود که مشخص شده سامسونگ و ال جی صفحه نمایش آیفون را تولید می‌کنند و تراشه مورد نیاز آیفون هم توسط TSMC ساخته می‌شود.

با این حال قرارداد اپل با سونی تا امروز مخفی باقی مانده بود. قراردادی که به نظر می‌رسد به این زودها هم به پایان نمی‌رسد.

برخی گزارش‌های به این موضوع اشاره می‌کنند که سونی روی تکنولوژی جدیدی کار می‌کند که باعث می‌شود دوربین‌های این شرکت نور بیشتری جذب کنند و تا جایی که می‌شود از اکسپوژر بیش از اندازه یا اکسپوژر کم جلوگیری کنند. البته که این دوربین‌ها احتمالا در آیفون‌های آینده دیده می‌شوند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.