اپل از نسل جدید اسپیکر هوشمند هوم‌پاد با قیمت ۲۹۹ دلار رونمایی کرد

ساعاتی قبل اپل از نسل جدید اسپیکر هوشمند هوم‌پاد رونمایی کرد که با قیمت ۲۹۹ دلار و در رنگ‌های سفید و مشکی از تاریخ ۱۴ بهمن راهی بازار می‌شود. این اسپیکر هوشمند از نظر ظاهری تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارد که در سال ۲۰۲۱ اپل تولید آن را به طور کامل متوقف کرد.

برای این اسپیکر از ووفر ۴ اینچی، ۴ توییتر، ۴ میکروفون و تراشه‌ی S7 استفاده شده است. همچنین باید به بهره‌گیری از تراشه‌ی U1 هم اشاره کنیم که فرایند برقراری اتصال با آیفون را ساده می‌کند. این اسپیکر طبیعتا از دستیار صوتی سیری هم پشتیبانی می‌کند و با پلتفرم‌های مربوط به خانه‌ی هوشمند سازگار است.

new homepod

ارتفاع اسپیکر به حدود ۱۷ سانتی‌متر می‌رسد و ۲.۳ کیلوگرم هم وزن دارد. این یعنی نسبت به نسل قبلی اندکی کوتاه‌تر و سبک‌تر محسوب می‌شود. البته مدل جدید در مقایسه با مدل قبلی از دو توییتر و دو میکروفون کمتر استفاده می‌کند. نسل قبلی با تراشه‌ی A8 موجود در آیفون ۶ راهی بازار شد ولی نسل جدید از تراشه‌ی S7 استفاده می‌کند که در اپل واچ سری ۷ مورد استفاده قرار گرفته است.

همانطور که گفتیم، کاربران برای خرید اسپیکر هوشمند هوم‌پاد جدید باید ۲۹۹ دلار بپردازند که ۵۰ دلار ارزان‌تر از نسل قبلی محسوب می‌شود. گفتنی است اپل همچنان هوم‌پاد مینی را با قیمت ۹۹ دلار می‌فروشد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1296

۵۸۲,۰۰۰

۵۵۰,۰۰۰

تومان

اسپیکر بلوتوثی مدل GTS-1360

۱۳۷,۰۰۰

تومان

منبع: ۹To5Mac

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.