اوپو گوشی جدیدی با اسنپدراگون ۶۹۵ عرضه می‌کند

ظاهرا اوپو روی ساخت یک مدل گوشی هوشمند جدید با پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ کار می‌کند که به‌زودی در بازار عرضه خواهد شد. طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از یک دستگاه میان‌رده جدید این که اخیراً در یک لیست بنچمارک محبوب مشاهده شده است. در ادامه تمام جزئیات موجود درباره این گوشی جدید را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

گوشی جدید اوپو مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ خواهد بود

بر‌اساس گزارش جدید، گوشی آینده اوپو در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است و حالا تا حدودی درمورد مشخصات و عملکرد آن می‌دانیم. با نگاهی به لیست بنچمارک، دستگاه جدید دارای شماره مدل CPH2527 است. این گوشی در آزمون تک هسته‌ای ۸۹۹ امتیاز و در آزمون چند هسته‌ای ۲۰۸۰ امتیاز کسب کرد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که گوشی آینده اوپو از پردازنده هشت هسته‌ای با نام رمز «holi» بهره می‌برد.

وپو گوشی جدیدی با اسنپدراگون 695 عرضه می‌کند

حداکثر سرعت کلاک این چیپست ۲.۲۱ گیگاهرتز است. این یعنی به احتمال زیاد با چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ روبرو هستیم. این چیپست یک پردازنده میان‌رده قدرتمند است که حتی گوشی‌های دیگر این شرکت مانند اوپو A98 و مدل اوپو Reno 8T نیز از آن بهره می‌برند. علاوه بر این، شایعات جالب دیگری وجود دارد که این برند در حال کار بر روی گوشی هوشمندی جدیدی است که دارای طراحی الهام.گرفته از Reno 8T است. به عبارت دیگر، دستگاه جدید اوپو می‌تواند مدلی به‌روزشده یا ری‌برندشده باشد.

به خاطر داشته باشید که همه این صحبت‌ها هنوز در حد حدس و گمان است. بنابراین فعلاً باید بیشتر منتظر بمانیم. متأسفانه، فعلاً فقط می‌دانیم که گوشی آینده اوپو سیستم.عامل اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند و حداقل ۸ گیگابایت رم دارد و جزئیات دقیق تری وجود ندارد.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link