اوپو از گوشی‌های تاشوی فایند N2 و N2 فلیپ رونمایی کرد

اوپو دقایقی پیش از نسل جدید گوشی‌های هوشمند تاشوی خود با نام فایند N2 و فایند N2 فلیپ با قابلیت‌های جدید و امکاناتی پیشرفته رونمایی کرد. این گوشی‌های هوشمند تاشو به عنوان رقیب گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ روانه‌ی بازار گوشی‌های تاشو خواهند شد.

اوپو فایند N2

اوپو فایند N2 کمی باریک‌تر از نسل قبلی است و ابعاد آن در حالت تاشو به ۷۲.۶ میلی‌متر می‌رسد. اوپو در نسل دوم گوشی تاشوی خود روی موضوع وزن تأکید ویژه‌ای کرده و آن را نسبت به نسل قبلی خود کاهش داده است. فایند N2 حدود ۲۳۳ گرم وزن دارد که تا حد زیادی به لطف لولای بازطراحی شده‌ی آن است. همچنین ضخامت این گوشی در حالت بسته به ۱۴.۶ میلی‌متر و در حالت باز به ۷.۴ میلی‌متر می‌رسد.

OPPO 3

قاب فلزی و مقاوم این گوشی هوشمند در سه رنگ سفید مات، سبز و مشکی ارائه می‌شود. باید اشاره کنیم که مدل‌های سفید و سبز این گوشی مجهز به پنل پشتی شیشه‌ای هستند و وزن بیشتری دارند (۲۳۷ گرم). نسخه‌ی مشکی رنگ این گوشی نیز پوششی از جنس چرم گیاهی دارد.

لولای گوشی تاشوی اوپو فایند N2 نسبت به نسل قبلی تغییرات بسیار خوبی را به خود دیده است. اول از همه این لولا قطعات کمتری دارد و از مواد پیشرفته مانند فیبر کربن و آلیاژی با مقاومت بالا ساخته شده که در نهایت به کاهش وزن کلی این گوشی منجر شده است. بازطراحی این لولای جدید همچنین چین‌خوردگی نمایشگر را تا حدود ۶۷ درصد کاهش داده و کاربران می‌توانند این نمایشگر را در هر زاویه‌ای بین ۴۵ تا ۱۲۵ درجه باز و بسته کنند.

نمایشگر بیرونی اوپو فایند N2 نیز بهبود یافته و از نظر اندازه همانند نسل قبلی است. این نمایشگر نسبت تصویر ۱۷.۷:۹ را به کاربران ارائه می‌دهد. این نمایشگر ۵.۵۴ اینچی اکنون از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن نیز به ۱۳۵۰ نیت می‌رسد. همچنین گوریلا گلس ویکتوس که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات دارد، از این نمایشگر محافظت می‌کند.

اوپو فایند N2 و N2 فلیپ

نمایشگر اصلی این گوشی نیز همانند نسل قبلی خود ۷.۱ اینچی LTPO است و از نسبت تصویر ۹.۶:۹ و رفرش ریت متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات صفحه‌نمایش اصلی اوپو فایند N2 می‌توان به نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۵۵۰ نیت اشاره کرد. اوپو یک لایه ضدانعکاس نور روی نمایشگر قرار داده تا خوانایی صفحه را در شرایط نور محیطی روشن بهبود بخشد.

اوپو فایند N2 همانند اولین گوشی تاشوی این شرکت، مجهز به یک سیستم دوربین سه گانه و همچنین دو دوربین سلفی است. درون ماژول دوربین این گوشی، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی به عنوان دوربین اصلی و مجهز به لرزشگیر اپتیکال، سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX581 به عنوان دوربین اولترا واید و سنسور ۳۲ مگاپیکسلی تله فوتو IMX709 جای خوش کرده‌اند. همچنین روی نمایشگر اصلی و نمایشگر بیرونی این گوشی دو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

اوپو فایند N2 و N2 فلیپ

اوپو سیستم‌ شارژ این گوشی هوشمند تاشو را نیز بهبود بخشیده و اکنون فایند N2 با باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۶۷ واتی خود طی ۴۲ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می‌پردازد و ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را همراهی می‌کنند.

اوپو فایند N2 فلیپ

فایند N2 فلیپ، اولین گوشی تاشوی عمودی این شرکت است که نمایشگر بیرونی آن اندازه‌ای ۳.۶۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۳۸۲ پیکسل دارد. نمایشگر اصلی این گوشی نیز یک پنل ۶.۸ اینچی از جنس AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، HDR10+ و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. مغز متفکر فایند N2 فلیپ پردازنده‌ی Dimensity 9000 پلاس است که همراه با حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم روانه‌ی بازار می‌شود.

اوپو فایند N2 و N2 فلیپ

سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، سیستم دوربین این گوشی را تشکیل داده‌اند و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر اصلی آن قرار گرفته است. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند تاشوی جدید اوپو می‌توان به باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژر ۴۴ واتی و وزن ۱۹۱ گرمی آن اشاره کرد.

منبع: GSMArena

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.