اولین اطلاعات از فصل پنجم بازی Battlefield 2042 با نام New Dawn

استودیو «دایس» (DICE) و شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) به طور رسمی از فصل پنجم بازی آنلاین «بتلفیلد ۲۰۴۲» (Battlefield 2042) رونمایی کردند. فصل پنجم تحت عنوان New Dawn در تاریخ ۷ ژوئن (۱۷ خرداد ۱۴۰۲) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

استودیو DICE اولین اطلاعات از فصل پنجم بازی آنلاین Battlefield 2042 را منتشر کرد. گفتنی است فصل پنجم تحت عنوان New Dawn، نقشه‌های مرمت‌شده را به مجموعه بازمی‌گرداند. این نقشه‌ها از عنوان Battlefield 4 الهام گرفته شده‌اند. این نقشه‌های مرمت‌شده (Reclaimed) در کشور جمهوری چک و در اطراف مرکز صنعتی متروکه با یک مسیر قطار مخفی در همان نزدیکی جریان دارد.

نقشه‌های Reclaimed زره‌های جنگی ترکیبی و جدیدی را به کاربران معرفی می‌کند. این زره‌ها در شش پرچم طبقه‌بندی می‌شوند. شما می‌توانید کامل‌ترین اطلاعات از جزئیات نقشه‌های Reclaimed بازی Battlefield 2042 را در این لینک مطالعه کنید. فصل پنجم این بازی همچنین قرار است اسلحه‌ها و گجت‌های جدیدی را به بازیکنان ارائه دهد. به عنوان مثال، اسلحه GEW-46 از عنوان Battlefield 4 به این بازی اضافه می‌شود یا نارنجک ضد تانک که به صورت ویژه برای انفجار ماشین‌ها به کار برده می‌شود.

جزئیات فصل پنجم بازی Battlefield 2042؛ بازگشت نقشه Hourglass

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید بسته‌الحاقی New Dawn، معرفی سیستم Squad Management است. با استفاده از این ویژگی، DICE قصد دارد به کاربران اجازه دهد تا به راحتی گروه‌های خود را چینش کنند، به گروه‌های ویژه ملحق شوند یا گروه‌های جدیدی را ایجاد کنند، در حالی که تنها رهبری تیم موجود را منتقل می‌کنند. استودیو DICE در فصل پنجم بازی Battlefield 2042 وسایل نقلیه بارگیری مرمت‌شده، ایستگاه‌های ارائه اسلحه و اسلحه‌های بازسازی‌شده Vault را به بازیکنان ارائه می‌دهد. گفتنی است نقشه بهبودیافته Hourglass 2.0 بعد از مدت کوتاهی در فصل پنجم این بازی منتشر می‌شود.

اندازه نقشه Hourglass 2.0 برای کاهش زمان توقف بین اهداف کاهش یافته است. اشیاء پوششی و مواضع مستحکم در تمام مسیرهای اولیه معرفی شده‌اند. یک دهکده در این نقشه وجود دارد که به عنوان پایگاه نظامی تلقی می‌شود و نقطه شروع جدید هنگام بازی کردن در حالت Breakthrough خواهد بود. گفتنی است آسمان‌خراش‌ها در این نقشه در حال سوختن هستند و پل‌ها سقوط کرده‌اند. در این نقشه یک دهانه ایجاد شده که در اصل یک منطقه زیرزمینی جدید است که در زیر طاق‌ها قرار گرفته است.

فصل پنجم بازی Battlefield 2042

فصل پنجم بازی Battlefield 2042 نیز رویداد میان فصل خود را خواهد داشت، اگرچه استودیو DICE در حال حاضر درباره آن صحبتی نکرده است. دارندگان Year 1 Pass یک اسکین Epic و یک تقویت‌کننده XP در طول دو هفته اول فصل ۵ دریافت خواهند کرد (بازیکنان برای دریافت آن باید در طول دو هفته اول وارد سیستم شوند). سطح Premium Battle Pass همچنین شامل یک تقویت کننده فصلی بیست درصدی XP است. نسخه Elite Edition بازی Battlefield 2042 هم‌اکنون برای رایانه شخصی و کنسول‌های نسل هشتم و نسل نهم قابل دریافت است. این نسخه همچنین دارای چهار فصل قبلی این بازی خواهد بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.